BEG airport status
Sukhoi Superjet 100 potvrdio mogućnost poletanja sa kratkih pista Spreman i za kraće piste / Foto: Superjet International

Sukhoi Superjet 100 potvrdio mogućnost poletanja sa kratkih pista

Od početka jula 2017. godine Sukhoi Superjet 100 uspešno obavlja letove ka aerodromu Broma u Švedskoj, jednom od najstarijih aerodroma u Severnoj Evropi, saopšteno je iz kompanije Superdžet International.

Kako navode, za razliku od većine evropskih aerodroma, Broma ima relativno kratku pistu od 1660 metara i nalazi se unutar samog grada. Kako bi sleteo na taj aerodrom ovom Superdžetu potrebno je svega 1425 metara čak i pod maksimalnom dozvoljenom težinom sletanja.

– Unapređene performanse poletnja potvrđene su tokom procesa sertifikacije i rezultat su niza akcija usmerenih na poboljšanja SSJ100 na zahteve kupaca. U okviru korisničke flote, letelica je nadograđena tzv. B100 opcijom – motorom sa povećanim potiskom, izvršena je optimizacija softvera avionike i unapređen je sistem za upravljanje zakrilcima – što je omogućilo da se smanje minimalne dužine poletanja i sletanja. – objašnjavaju iz Superdžeta.

Nivo buke ne viši od 89 decibela / Foto: Superjet International

Takođe, jedan od glavnih zahteva “Brome” u potpunosti je ispunjen: smanjenje nivoa buke u okolini zbog kuća koje se nalaze nedaleko od piste. Kompanija Sukhoi Civil Aircraft, proizvođač SSJ100, uvela je u praksu nivo buke ne viši od 89 decibela kada se meri iz tri različite tačke, što je u potpunosti u skladu sa ICAO Aneksom 16, kažu iz Superdžeta.

Komentari

D

Sto se tice izgleda i komoditeta mislim da je sjajan avion. Moram biti iskren falilo bi nam malo drugog zvuka cuti, osven boinga i airbusa :)
Volio bih kad bi neke od ovih nasih balkanski avio kompanija imali u svoje flote po nekog SSJ 100, Tu-204 ili AN-158 ili ovaj novi ruski sto su sada promovirali… Lijepi su to avioni… Svaka cast za Sukhoi divan avion, nadam se da cemo uskoro moci da ga vidimo i sa nasih aerodroma.

Odgovori
S

Летио Москва – Одеса – Москва уочи Украјинске забране летова из/за РФ. Слажем се да је удобност путника и утисак добар. За перформансе и остало нисам компетентан.
Иначе, портал је занимљив и за нас лаике у ваздухопловству. Поздрав свима.

Odgovori
D

Leteo Aeroflotovim SSJ 100 na relaciji Moskva Minsk odličan avion. Tih, udoban, lepo i savremeno opremljen.

Odgovori
S

Sjajan avion.
Jako bih se radovao kad bi Air Serbia svoje propelerce ATR zamenila ovim mlaznjacima.
Direktno prikljucivanje na avio mostove i direktan ulazak putnika u avion , brza i udobnija voznja , veci broj prevezenih putnika.

Odgovori
B

Ne znam kakva je potrošnja goriva u odnosu na proplerac ali mi se čini da mu je cijena samo mrvicu skuplja od q400 ali je ipak solidno veći avion

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

mr na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

Valjda će sva četiri biti jednosedi,pa da skrpimo jednuneskadrilu.Za naše sirotinjske uslove dosta.

23. Apr 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je niški aerodrom samoodrživ i koja je logika njegovog limitiranja od strane države?

Što se tiće LCC molim Vas da pročitate moje članak o tome. U pravu ste to je kompleksna i vrlo široka tema. I zato je i obrađena u nekoliko članaka. Nitko ne kaže da se putnici u Nišu temelje na turizmu. U ovom članku se jasno navodi koliki je broj turista sada i kakva su…

23. Apr 2018.Pogledaj

Beduin na: [ANALIZA] Detalji raketnog napada na Siriju, zapadna i ruska verzija događaja

Da se razumjemo i ne lazemo, MENA plemena ne mogu funkcionirati bez cvrste ruke. Ipak je godina 1439.

23. Apr 2018.Pogledaj

Beduin na: [ANALIZA] Detalji raketnog napada na Siriju, zapadna i ruska verzija događaja

Krivo se izrazavas. Iskander ne koristi nista, ove druge koriste Iskander kao platformu........ Ponovit cu, vojna moc, ako nije popracena gospodarskim razvojem je K od ovce.

23. Apr 2018.Pogledaj

Send this to a friend