BEG airport status
Sukhoi Superjet 100 potvrdio mogućnost poletanja sa kratkih pista Spreman i za kraće piste / Foto: Superjet International

Sukhoi Superjet 100 potvrdio mogućnost poletanja sa kratkih pista

Od početka jula 2017. godine Sukhoi Superjet 100 uspešno obavlja letove ka aerodromu Broma u Švedskoj, jednom od najstarijih aerodroma u Severnoj Evropi, saopšteno je iz kompanije Superdžet International.

Kako navode, za razliku od većine evropskih aerodroma, Broma ima relativno kratku pistu od 1660 metara i nalazi se unutar samog grada. Kako bi sleteo na taj aerodrom ovom Superdžetu potrebno je svega 1425 metara čak i pod maksimalnom dozvoljenom težinom sletanja.

– Unapređene performanse poletnja potvrđene su tokom procesa sertifikacije i rezultat su niza akcija usmerenih na poboljšanja SSJ100 na zahteve kupaca. U okviru korisničke flote, letelica je nadograđena tzv. B100 opcijom – motorom sa povećanim potiskom, izvršena je optimizacija softvera avionike i unapređen je sistem za upravljanje zakrilcima – što je omogućilo da se smanje minimalne dužine poletanja i sletanja. – objašnjavaju iz Superdžeta.

Nivo buke ne viši od 89 decibela / Foto: Superjet International

Takođe, jedan od glavnih zahteva “Brome” u potpunosti je ispunjen: smanjenje nivoa buke u okolini zbog kuća koje se nalaze nedaleko od piste. Kompanija Sukhoi Civil Aircraft, proizvođač SSJ100, uvela je u praksu nivo buke ne viši od 89 decibela kada se meri iz tri različite tačke, što je u potpunosti u skladu sa ICAO Aneksom 16, kažu iz Superdžeta.

Komentari

S

Sjajan avion.
Jako bih se radovao kad bi Air Serbia svoje propelerce ATR zamenila ovim mlaznjacima.
Direktno prikljucivanje na avio mostove i direktan ulazak putnika u avion , brza i udobnija voznja , veci broj prevezenih putnika.

Odgovori
B

Ne znam kakva je potrošnja goriva u odnosu na proplerac ali mi se čini da mu je cijena samo mrvicu skuplja od q400 ali je ipak solidno veći avion

D

Leteo Aeroflotovim SSJ 100 na relaciji Moskva Minsk odličan avion. Tih, udoban, lepo i savremeno opremljen.

Odgovori
S

Летио Москва – Одеса – Москва уочи Украјинске забране летова из/за РФ. Слажем се да је удобност путника и утисак добар. За перформансе и остало нисам компетентан.
Иначе, портал је занимљив и за нас лаике у ваздухопловству. Поздрав свима.

Odgovori
D

Sto se tice izgleda i komoditeta mislim da je sjajan avion. Moram biti iskren falilo bi nam malo drugog zvuka cuti, osven boinga i airbusa :)
Volio bih kad bi neke od ovih nasih balkanski avio kompanija imali u svoje flote po nekog SSJ 100, Tu-204 ili AN-158 ili ovaj novi ruski sto su sada promovirali… Lijepi su to avioni… Svaka cast za Sukhoi divan avion, nadam se da cemo uskoro moci da ga vidimo i sa nasih aerodroma.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš1977 na: Makedonija i Bugarska unapređuju vojnu saradnju, Srbija želi da dokaže sposobnost remonta helikoptera Mi-17

Nisam siguran da razumem. Da li Moma trenutno radi (po prvi put) remont makedonskih Mi-17, ili trenutno radimo (pregovaramo) na tome da ih u bliskoj buducnosti remontujemo u Momi uz rusko odobrenje i dodatni trening naravno? Izvinjavam se al mi stvarno nije jasno posle ovog clanka i Vulinove izjave. Hvala unapred.

26. Sep 2017.Pogledaj

Voja na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi ostaje tek par kompanija

Nadam se da se ovaj scenario neće obistiniti u skorije vreme. Bojim se da ako do ovoga dođe da će dovesti do pada konkurencije i da će cene u avionskom prevozu početi da rastu i da će avio prevoz ponovo biti samo privilegija bogatih.

26. Sep 2017.Pogledaj

Golub na: Postavljen simulator letenja Boinga 737-800 u putničkoj zgradi Aerodroma Nikola Tesla

Veoma interesantno. Moracu da probam kada sledeci put budem leteo negde. Jedino, gorak ukus u ustima ostavlja cinjenica da poznajem profesora na Saobracajnom fakultetu u Beogradu, koji je godinama (mozda i duze) od svojih sredstava, troseci svoje slobodno vreme, sklapao i pravio simulator za svoje studente, posto fakultet nije imao para za nesto takvo. A,…

26. Sep 2017.Pogledaj

ix na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Imaju li aerodromi regije LCC, cargo ili business alternativu?

Ako će ti aerodromi da poguraju regionalne ekonomije (a hoće) onda profitabilnost stvarno ne bi trebalo da nam bude zvezda vodilja. Mali regionalni aerodromi treba da predstavljaju neku vrstu državne pomoći svojim regionima a ne tobož mašine za pravljenje novca. U tome je sva mudrost. Jedini aerodrom u Srbiji koji ima smisla pominjati u kontekstu…

26. Sep 2017.Pogledaj