BEG airport status
Nova usluga Er Srbije: Sistem „BagJourney“ za precizno lociranje prtljaga tokom svih faza putovanja Sistem koristi podatke sakupljene sa više aerodroma kako bi pratio prtljag / Foto: Air Serbia

Nova usluga Er Srbije: Sistem „BagJourney“ za precizno lociranje prtljaga tokom svih faza putovanja

Er Srbija pokrenula je novu uslugu „BagJourney“ koja će omogućiti brzo utvrđivanje precizne lokacije prtljaga u situacijama kada prtljag kasni, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

„BagJourney“ predstavlja globalni sistem za praćenje prijavljenog prtljaga tokom svih faza putovanja, od početka do kraja, kažu iz Er Srbije i dodaju:

– To je sistem koji je razvio vodeći proizvođač avio-tehnologije SITA i on koristi podatke sakupljene sa više aerodroma da bi pratio prtljag od njegovog prijavljivanja na let, preko sortiranja, prolaska kroz bezbednosne provere, utovara u kargo kontejnere i avione, pa sve do dostavljanja na aerodrom. –

Preko SITA WorldTracer platforme putnici takođe mogu locirati svoj prtljag / Foto: Air Serbia

Uz pomoć te usluge zaposleni će sada moći da u realnom vremenu prate kretanje prtljaga u svim fazama putovanja, da utvrde poslednju lokaciju na kojoj je prtljag viđen i efikasnije rešavaju situacije sa prtljagom koji kasni, objašnjavaju iz te avio-kompanije:

– Usluga je takođe spojena sa SITA WorldTracer platformom, globalnim sistemom za praćenje i usklađivanje prtljaga koji putnici mogu da iskoriste da lociraju svoj prtljag. –

Takođe, podaci za ovu uslugu trenutno se prikupljaju na Aerodromu Nikola Tesla u Beogradu i 16 drugih aerodroma u mreži Er Srbije, uključujući aerodrome Hitrou u Londonu, Šeremetjevo u Moskvi i Džon F. Kenedi u Njujorku. Kako navode iz Er Srbije, u narednim mesecima usluga će biti pokrenuta i na ostalim aerodromima.





Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

ix na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Imaju li aerodromi regije LCC, cargo ili business alternativu?

Ako će ti aerodromi da poguraju regionalne ekonomije (a hoće) onda profitabilnost stvarno ne bi trebalo da nam bude zvezda vodilja. Mali regionalni aerodromi treba da predstavljaju neku vrstu državne pomoći svojim regionima a ne tobož mašine za pravljenje novca. U tome je sva mudrost. Jedini aerodrom u Srbiji koji ima smisla pominjati u kontekstu…

26. Sep 2017.Pogledaj

vesko na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Imaju li aerodromi regije LCC, cargo ili business alternativu?

Alene ocito ti nije jasno jer je recimo Insbruck u Austirji koji vazi za izuzetno tezak aerodorm tkz C kategorije za koji je u pripremi letjenja potrebno da se prodje vjezba na simulatoru na znacajno manjoj nadmorskoj visini od aerodroma Ponikve.Imas li ti dana radnog staza u civilnom vazduhoplovstvu covjece ?Zasto stalno pises kao da…

26. Sep 2017.Pogledaj

Petar na: Postavljen simulator letenja Boinga 737-800 u putničkoj zgradi Aerodroma Nikola Tesla

Umesto da ušrafe daske na wc šoljama i oribaju te iste toalete, te bolje označe signalizaciju za kretanje i upućivanje po aerodromu, oni se igraju. Jer eto time se stavlja na "mapu evrope". Žalosno.

26. Sep 2017.Pogledaj

Djape na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Imaju li aerodromi regije LCC, cargo ili business alternativu?

Super, ajd da ulozimo jos koji milon eura u Kraljevo pa da napravimo konkurenciju Nisu, koji nije profitabilan sa 300.000 putnika, koji je na 150km od Kraljeva pa da imamo dva neprofitabilna aerodroma.

26. Sep 2017.Pogledaj

Petar Čelik na: Etihad ervejz uveo plaćanje avio-karata na rate od 3 do 60 meseci za region Bliskog Istoka

niska cena nafte i odmah stisla kriza i na bliskom istoku. sledeće je plaćanje preko administrativne zabrane. šalu nastranu, bilo bi interesantno kada bi neka kompanija uvela plaćanje u kriptovalutama, npr bitkoinu i ethereumu, za početak.

26. Sep 2017.Pogledaj