BEG airport status
LYBE 2002:00 Z 090°03KT 9999 -RASN BKN033 02/00 Q1015 NOSIG=
Nova usluga Er Srbije: Sistem „BagJourney“ za precizno lociranje prtljaga tokom svih faza putovanja Sistem koristi podatke sakupljene sa više aerodroma kako bi pratio prtljag / Foto: Air Serbia

Nova usluga Er Srbije: Sistem „BagJourney“ za precizno lociranje prtljaga tokom svih faza putovanja

Er Srbija pokrenula je novu uslugu „BagJourney“ koja će omogućiti brzo utvrđivanje precizne lokacije prtljaga u situacijama kada prtljag kasni, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

„BagJourney“ predstavlja globalni sistem za praćenje prijavljenog prtljaga tokom svih faza putovanja, od početka do kraja, kažu iz Er Srbije i dodaju:

– To je sistem koji je razvio vodeći proizvođač avio-tehnologije SITA i on koristi podatke sakupljene sa više aerodroma da bi pratio prtljag od njegovog prijavljivanja na let, preko sortiranja, prolaska kroz bezbednosne provere, utovara u kargo kontejnere i avione, pa sve do dostavljanja na aerodrom. –

Preko SITA WorldTracer platforme putnici takođe mogu locirati svoj prtljag / Foto: Air Serbia

Uz pomoć te usluge zaposleni će sada moći da u realnom vremenu prate kretanje prtljaga u svim fazama putovanja, da utvrde poslednju lokaciju na kojoj je prtljag viđen i efikasnije rešavaju situacije sa prtljagom koji kasni, objašnjavaju iz te avio-kompanije:

– Usluga je takođe spojena sa SITA WorldTracer platformom, globalnim sistemom za praćenje i usklađivanje prtljaga koji putnici mogu da iskoriste da lociraju svoj prtljag. –

Takođe, podaci za ovu uslugu trenutno se prikupljaju na Aerodromu Nikola Tesla u Beogradu i 16 drugih aerodroma u mreži Er Srbije, uključujući aerodrome Hitrou u Londonu, Šeremetjevo u Moskvi i Džon F. Kenedi u Njujorku. Kako navode iz Er Srbije, u narednim mesecima usluga će biti pokrenuta i na ostalim aerodromima.





Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend