BEG airport status
Mihajlović: 27 kompanija se javilo na konkurs za koncesiju „Nikole Tesle“ Među prijavljenima kompanije iz Nemačke, Francuske, Kine, Rusije, Turske, Švajcarske, Indije, Koreje i Grčke

Mihajlović: 27 kompanija se javilo na konkurs za koncesiju „Nikole Tesle“

– Na pretkvalifikacioni konkurs za koncesiju za Aerodrom “Nikola Tesla” prijavilo se ukupno 27 kompanija iz čitavog sveta. – izjavila je potpredsednica Vlade Srbije i predsednica Komisije za davanje predloga Vladi za izbor i sprovođenje modela strateškog razvoja Aerodroma, Zorana Mihajlović.

Rok za podnošenje prijava bio je 10. mart, a u Ministarstvu za građevinarstvo, saobraćaj i infrastrukturu navode da su među prijavljenima kompanije iz Nemačke, Francuske, Kine, Rusije, Turske, Švajcarske, Indije, Koreje i Grčke.

– Mi smo odlučili da ne prodajemo aerodrom, već da idemo u koncesiju, i sada očekujem da ćemo u ovakvoj konkurenciji dobiti odlične uslove i za Aerodrom „Nikola Tesla“ i za našu zemlju. U ovakvoj konkurencji, Vladi neće biti lako da izabere najboljeg ponuđača. – objašnjava Mihajlovićeva.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Vo

Srljate sa tom koncesiom u propast nevidjenu… Dajete porodicno srebrno moje komsije…
Pozdrav iz Crne Gore

Odgovori
Be

@Vojo

Bas ce sve otici u nevidjenu propast ako se dobije 350 miliona € + godisnje uplate u drzavni budzet + obaveza koncesionara da odredjen novac investira u dalji razvoj! :-)

Vo

Videcemo Beli da li je sve tako kako vas Vozd kaze. Da li mislis da koncesionar nema pameti i da radi za Srbijanski interes? Navino je to suvise

Be

@Vojo

Nije to moj ni nas vozd nego premier Srbije.

Ne mislim da koncesionar nema pameti. Svako radi za svoj interes i to je normalno. Zasto uvek mislite da ce neko nekoga zaj…..!
Ugovor je tu da interesi obedve strane budu uvazene.

Poenta je u tome da ce koncesionar verovatno vise zaraditi u tih 25 godina nego sto bi mogla zaraditi drzava. A diferencija toga je zarada koncesionara.

Dobro i nama i koncesionaru!

Evo samo primer sa manjim ciframa:

Po prognozi aerodrom sa drzavnim upravljanjem u stanju je da zaradi maksimalno 25 € a koncesionar misli da bi sa njegovom iskusnom upravom mogao zaraditi 30 €.
Koncesionar kaze drzavi „evo tebi unapred 25 € a diferencija ostaje meni, koliko god to bilo“.

Znaci sa koncesionarom zaradjujemo 25 € sigurno i unapred a bez koncesionara mozda cak i manje od 25 € i to u periodu od 25 godina.

Sta je bolje utvrdi sam!

Ni

@Beli

Ti kada bi malo realnije sagledao stvari uvideo bi da je koncesija vise nego stetna i po BEG i po Srbiju.

Ajde evo i tebi primer sa nekim ciframa.

Ako koncesionar daje 300-350m + nekih 10m godisnje, dolazimo do neke cifre od 550-600m za 25 godina.

Ako ANT nastavi rad bez koncesionara, sa postojecim profitom koji je nekih 25m sa tendencijom opustenog rasta svake godine, ANT bi u tih 25 godina zaradio 625-700m.

I pored stvari kojima ce konceisonar biti uslovljen (razvoj ANT) lako je uvideti da je koncesija vise stetna nego korisna.

A sada sta je bolje utvrdi sam!

Be

@Nikola

Kad sam pročitao ovo šta si napisao utvrdio sam da je bolje dati ANT koncesionaru na 25 godina!

Mi

@Nikola
U vašoj računici fali suma investicija, jer su rekli da će tražiti i investicije, a druga stvar i najvažnija je to da aerodrom kao državno preduzeće je uvijek partijski pljen i gdje je garancija da ga ne bi upropastili kao Galeniku!?

Ma

Ipak je 350 miliona, 350 miliona. A onda lepo parice da se trose na „preduzeca od strateskog znacaja“ (vidi budzet RS za 2017/18 fiskalnu).

Bo

To je znak da taj aerodrom ne treba davati u koncesiju, da ne valja i da ne vredi ne bi svi nagrnuli kao muve na lepak.

Odgovori
Or

Ova ima pamet kuvane bukve. Obožavani vođa iz Bugojna, ona iz Tuzle, tandem snova za rešavanje sudbine ANT i Srbije u celini. Neka nam je Bog u pomoći.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dejan na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Max Kao što sam i napisao u prvom postu jedino motori na obe letelice imaju kompaktibilnost pod uslovom da su na obe letelice PW motori. Oba motora se rade u arhitekturi 1-G-3-8-2-3, oba motora imaju BPR 12:1. Što znači da imaju dosta zajedničkih delova. Osnovna razlika je u dijametru fan-a kod PW1500 on je 73…

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

Perica Tako ne kazu ‘ugledno glasilo jutrnji/vecernji/index list’ nego samo prenose reči jednog hrvatskog generala.

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

John C. Colton A NATO satcom kanal ima tačno kakve veze sa EU? Ili si u NATO ili nisi. Nema zaobilaznog puta.

03. Oct 2024.Pogledaj

max na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Dejan A220 (bombardier c-serija) nema nikakvu kompatibilnost sa A32x serijom. Drugi type rating, druge tvornice, drugi dizajn, pa ni ta "sličnost" motora ne pomaže jer ni stock dijelova ne paše. Airbusu prvo predstoji mamutski posao da ga uvede u svoj proizvodni ciklus jer trenutno gubi novac na tom avionu na način kako ga (bombardier) proizvodi…

03. Oct 2024.Pogledaj

PasTom na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

I Hrvatska i Srbija neće iskoristiti 50 % mogućnosti ovog aviona. Kako se to kod nas kaže: Kupio Mercedesa S klasu da sa njime ide po kruh u dućan.

03. Oct 2024.Pogledaj