BEG airport status
Dubai Airshow: Etihad testira internet u avionu brzine 50Mb/s Prezentovani A380 isti je avion koji je obavio niski prelet iznad Luvra u Abu Dabiju prilikom njegovog zvaničnog otvaranja / Foto: Etihad

Dubai Airshow: Etihad testira internet u avionu brzine 50Mb/s

Na ovogodišnjem sajmu u Dubaiju Etihad ervejz nastupio je sa tri letelice – A380, A320 (test letelicom za inovacije) i Embraer Fenomom 100E Etihadove škole letenja (Etihad Flight College – EFC), saopšteno je iz te avio-kompanije.

Kako navode, uloga kompanije Etihad Aviation Group u razvoju inovacija u oblasti vazduhoplovstva je u najvećoj meri došla do izražaja na prikazanoj „letelici za testiranje inovacija“ A320, opremljenoj novom WI-FLY+ tehnologijom:

– Ta tehnologija omogućava visoku brzinu pristupa internetu na letu. U njenom razvoju učestvovale su kompanije Jahsat (Yahsat), operater satelitskih usluga iz UAE, Etihad ervejz endžiniring (Etihad Airways Engineering), telekomunikaciona kompanija „du“, tehnološki partneri Hjuz netvork sistems (Hughes Network Systems) i Karlajl interkonekt (Carlile Interconnect). –

Posetioci sajma imali jedinstvenu priliku da isprobaju WI-FLY+ sistem na licu mesta / Foto: Etihad 

Takođe, posetioci sajma su imali jedinstvenu priliku da isprobaju ovaj sistem nove generacije pristupajući HD video sadržaju na kanalima YouTube ili Netflix pri brzinama većim od 50Mb/s.

Druga prezentovana letelica Etihad ervejza – A380, isti je avion koji je na zvaničnom otvaranju muzeja Luvr Abu Dabi prošle subote obavio niski prelet iznad tog zdanja, kažu iz Etihada i dodaju:

– Sva četiri motora izloženog aviona A380 ukrašena su zvaničnim logotipom muzeja Luvr Abu Dabi, a enterijer „superdžamba“ sadrži detalje koji su inspirisani kupolom muzeja i efektom „kiše svetlosti“, uključujući i dizajn plafona i projekciju svetlosti u zonama za ukrcavanje, salonu, u prvoj klasi i Etihad rezidenciji i stilizovano osvetljenje u biznis klasi koje podražava način na koji sunčeva svetlost prolazi kroz lišće palmi u pustinjskoj oazi. –

Obilazak namenskog aviona i prikaz kontrolnog panela za testiranje WI-FLY+ sistema / Foto: Etihad Airways

Treća Etihadova letelica u Dubaiju, Fenom 100E, pripada njihovoj školi letenja (EFC). Kako kažu, to je prva škola letenja na svetu koja obavlja obuku od nule na ovom modelu aviona, kao i prvi program obuke za MPL licencu koji se isključivo obavlja na avionu na mlazni pogon.

Na njihovoj postavci takođe je predstavljen i F1 automobil kojim se promoviše predstojeća trka za Etihad ervejz Veliku nagradu Abu Dabija u šampionatu Formule 1, a pored njega i mobilno izložbeno vozilo, dugo 16 metara, gde su prikazani proizvodi na letu i elementi usluge na širokotrupnim letelicama, kao i Etihad Rezidencija u avionu A380, objašnjavaju iz te kompanije.

Pogledajte kako je izgledalo preletanje A38O iznad Luvr Abu Dabija:

 

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Miroslove, ne govorim o pojedinom kineskom radniku, nemam kontakta s njima. Govorim o kineskim kompanijama s kojima sam poslovao/poslujem i ugovornim obvezama.

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

I Mig-21UM i Mig-29UB su apsolutno neadekvatni i za AP. Glavni problem je u tome sto sami ne mogu dovoljno pouzdano pronaci cilj ako je van vizualnog dometa. To sto se ipak koriste za AP "u nuzdi", to je druga prica.

25. Apr 2018.Pogledaj

Milan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Poštovanje gospodine Šćuric. Kao i uvek, opet odličan članak. Toliko toga se svakodnevno dešava u vazduhoplovstvu da je prilično teško pratiti sve i stvoriti opštu sliku u kom pravcu se razvija putnička avijacija u našem regionu in šire u Europi. Ali sa vašom pomoći ide lakše. Gospodine Šćuric, za vas imam jedno pitanje. Pre nekoliko…

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

@ctx Ja ti govorim o standardu kako je u vecini normalnih avijacija. A ako ti nije jasno izracunat je lako. Evo uzet ce mo da piloti na Mig-29, koji ce imati 700 sati preostalih resursa, lete samo 65 sati godisnje (a to je jako malo): 3 pilota x 65 sati leta godisnje= 195 sati leta…

25. Apr 2018.Pogledaj

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Beduine i Alene, Ja ne govorim o tome da li neki Kineski radnik hvata krivine, niti da li neka mala firmica ne postuje ugovore. Moje iskustvo je iz malo drugacijeg sveta. Velike kompanije u Kini potpuno ili delimicno drzava kontrolise na ovaj ili onaj nacin. A tekve kompanije, kao i drzava Kina su poslovicno tacne…

25. Apr 2018.Pogledaj

Send this to a friend