BEG airport status
Dubai Airshow: Etihad testira internet u avionu brzine 50Mb/s Prezentovani A380 isti je avion koji je obavio niski prelet iznad Luvra u Abu Dabiju prilikom njegovog zvaničnog otvaranja / Foto: Etihad

Dubai Airshow: Etihad testira internet u avionu brzine 50Mb/s

Na ovogodišnjem sajmu u Dubaiju Etihad ervejz nastupio je sa tri letelice – A380, A320 (test letelicom za inovacije) i Embraer Fenomom 100E Etihadove škole letenja (Etihad Flight College – EFC), saopšteno je iz te avio-kompanije.

Kako navode, uloga kompanije Etihad Aviation Group u razvoju inovacija u oblasti vazduhoplovstva je u najvećoj meri došla do izražaja na prikazanoj „letelici za testiranje inovacija“ A320, opremljenoj novom WI-FLY+ tehnologijom:

– Ta tehnologija omogućava visoku brzinu pristupa internetu na letu. U njenom razvoju učestvovale su kompanije Jahsat (Yahsat), operater satelitskih usluga iz UAE, Etihad ervejz endžiniring (Etihad Airways Engineering), telekomunikaciona kompanija „du“, tehnološki partneri Hjuz netvork sistems (Hughes Network Systems) i Karlajl interkonekt (Carlile Interconnect). –

Posetioci sajma imali jedinstvenu priliku da isprobaju WI-FLY+ sistem na licu mesta / Foto: Etihad 

Takođe, posetioci sajma su imali jedinstvenu priliku da isprobaju ovaj sistem nove generacije pristupajući HD video sadržaju na kanalima YouTube ili Netflix pri brzinama većim od 50Mb/s.

Druga prezentovana letelica Etihad ervejza – A380, isti je avion koji je na zvaničnom otvaranju muzeja Luvr Abu Dabi prošle subote obavio niski prelet iznad tog zdanja, kažu iz Etihada i dodaju:

– Sva četiri motora izloženog aviona A380 ukrašena su zvaničnim logotipom muzeja Luvr Abu Dabi, a enterijer „superdžamba“ sadrži detalje koji su inspirisani kupolom muzeja i efektom „kiše svetlosti“, uključujući i dizajn plafona i projekciju svetlosti u zonama za ukrcavanje, salonu, u prvoj klasi i Etihad rezidenciji i stilizovano osvetljenje u biznis klasi koje podražava način na koji sunčeva svetlost prolazi kroz lišće palmi u pustinjskoj oazi. –

Obilazak namenskog aviona i prikaz kontrolnog panela za testiranje WI-FLY+ sistema / Foto: Etihad Airways

Treća Etihadova letelica u Dubaiju, Fenom 100E, pripada njihovoj školi letenja (EFC). Kako kažu, to je prva škola letenja na svetu koja obavlja obuku od nule na ovom modelu aviona, kao i prvi program obuke za MPL licencu koji se isključivo obavlja na avionu na mlazni pogon.

Na njihovoj postavci takođe je predstavljen i F1 automobil kojim se promoviše predstojeća trka za Etihad ervejz Veliku nagradu Abu Dabija u šampionatu Formule 1, a pored njega i mobilno izložbeno vozilo, dugo 16 metara, gde su prikazani proizvodi na letu i elementi usluge na širokotrupnim letelicama, kao i Etihad Rezidencija u avionu A380, objašnjavaju iz te kompanije.

Pogledajte kako je izgledalo preletanje A38O iznad Luvr Abu Dabija:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Zooro na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

@Aco Ovo je primjer kako ( očigledno ) školovani rade gluposti . Interesira me kome pada na pamet da financira ( podupire ) ovake poslovne pokušaje i primitivne ideja na nivou sredine prošlog stoljeća Ako je ovo primjer vojne industrije kakvu SR želi , jao si ga vama. Već je na prvi pogled očigledna neefikasnost…

06. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

@Aco Bishke Mana dronova tipa FPV su jednokratnost i osetljivost na ometanje usled primene jefitnih telekomunikacionih modula. Ovakva platforma ima prednost što se može koristiti više puta i daleko duže može ostati u vazduhu kao i što ima softver razvijen od strane profesionalnog tima, a nije neko hobi fpv rešenje. Jedno nije zameno za drugo.

06. Dec 2024.Pogledaj

Yoda na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

Ma nije ovo dobro, mislim da vojska već neko vreme ima dronove sa 4 Ose (90 mm, 400 m za statične ciljeve - precizno sokoćalo) - barem se tako nešto prikazivalo po sajmovima. Onaj bombarder sa minobacačkim minama je moćna stvar - bilo je na netu snimaka gde su Rusi sa sličnim dronom i par…

06. Dec 2024.Pogledaj

Bishke na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

Slazem se 100%. Ovo je nesto kao anti FPV koncept. Samo jos da montiraju sediste izmedju ove dve cevi i stave coveka da leti i nisani :-)

06. Dec 2024.Pogledaj

Aco na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

Koncept je glup ,više je rezultat daj nešto da se radi nego što ima neku praktičnu primjenu.Prilično gabaritan,težak,manevrabilnost nikakva ,lako uočljiv samim time lakše ga i oboriti,sistem nišanjenja upitan,skup ,i u odnosu na male pokretne FPV dronove koji su pokazali ubojitost nema nikakvu prednost.

05. Dec 2024.Pogledaj