BEG airport status
Dubai Airshow: flydubai predstavio svoj 737 MAX 8 A6-MAX fotografisan pred isporuku u Americi / Foto: flydubai

Dubai Airshow: flydubai predstavio svoj 737 MAX 8

Low-cost avio-kompanija flydubai, deo grupe Emirata, prikazala je u Dubaiju svoj najnoviji Boing 737 MAX 8. Prvi primerak od do sada najveće narudžbine za uskotrupne avione (pre nego što je tip uopšte i poleteo) na Bliskom Istoku koja je objavljena na ovom sajmu 2013. godine.

A6-MAX prvi je od 76 letelica koje su naručene i koje će biti isporučivane zaključno sa 2023. godinom. Šest letelica trebalo bi da se priključi floti flydubaija do kraja ove godine.
 
 

Ekonomija u novom MAX-u / Ilustracija: flydubai

Biznis klasa u novom MAX-u / Ilustracija: flydubai
Karakteristike biznis klase / Ilustracija: flydubai

Kako je saopšteno iz kompanije, MAX 8 će biti stavljen u saobraćaj ka najudaljenijim destinacijama u mreži: Bangkoku, Pragu, Jekatarinburgu i Zanzibaru.

Poput svoje starije braće proizvedene u Sijetlu, MAX-ovi će imati IFE sistem najnovije generacije. „Stariji“ avioni kompanije već imaju trenutno najbrži i najsavremeniji IFE sistem koji možete iskusiti leteći iz Beograda.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Boki na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

da ja pitam nesto,pustimo mi Rafal.Imamo li mi nesto da naoruzamo bespilotne,za sada samo koliko ja znam je kineska do 5km.na primer albanija je dobila za njihove do 15km,prepostavljam da su I hrvati uzeli isto

02. Apr 2025.Pogledaj

Nikola P. na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

NS Posmatrac - glava za ALAS TV i termoviziska je samo sastavljena kod nas, a glavne komponente su kupljene iz inostranstva. Da sada ne pisemo mnogo ali ti koji su prodali EdePro glavne komponente za glavu tacno znaju gde ce da se upotrebljava, koliko komada nasi imaju na stanju i u koju raketu mogu da…

02. Apr 2025.Pogledaj

NS Posmatrac na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Imamo razvijenu i usvojneu u naoruzanje glavu za ALAS TV i termovizisku. Ta ista glava moze da ide na skoro sve ove rakete i bombe. Ali kada zelis da gadjas na vecim daljinama tu ti treba radio link koji je zasticen i otporan na ometanje i tu je problem. Takodje i sistemi satelitske navigacije bez…

02. Apr 2025.Pogledaj

Nebojsa na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Nista neobicno.Pa kad je ona JNA usla u rat sa Gromom koji se tek opitovao i nikad uveden do danasnjih dana sta ocekivati U stvari mi i dan danas kao i 80tih imamo samo Maverik ali skoro 50 godina stariji

02. Apr 2025.Pogledaj

boba na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

DR neznam cega ali da bi nesto napravio mora prvo da napravis prototip zaboravljate koliko smo vremena kaskali za svima i u svemu zbog ratova sankcija nedostatku sredstava.sa predhodnima su vojsku unistavali topeci i demontirajuci i ono sto se moglo jos koristi ovi barem nesto nabavljaju prave rade

02. Apr 2025.Pogledaj