BEG airport status
Dubai Airshow: flydubai predstavio svoj 737 MAX 8 A6-MAX fotografisan pred isporuku u Americi / Foto: flydubai

Dubai Airshow: flydubai predstavio svoj 737 MAX 8

Low-cost avio-kompanija flydubai, deo grupe Emirata, prikazala je u Dubaiju svoj najnoviji Boing 737 MAX 8. Prvi primerak od do sada najveće narudžbine za uskotrupne avione (pre nego što je tip uopšte i poleteo) na Bliskom Istoku koja je objavljena na ovom sajmu 2013. godine.

A6-MAX prvi je od 76 letelica koje su naručene i koje će biti isporučivane zaključno sa 2023. godinom. Šest letelica trebalo bi da se priključi floti flydubaija do kraja ove godine.
 
 

Ekonomija u novom MAX-u / Ilustracija: flydubai

Biznis klasa u novom MAX-u / Ilustracija: flydubai
Karakteristike biznis klase / Ilustracija: flydubai

Kako je saopšteno iz kompanije, MAX 8 će biti stavljen u saobraćaj ka najudaljenijim destinacijama u mreži: Bangkoku, Pragu, Jekatarinburgu i Zanzibaru.

Poput svoje starije braće proizvedene u Sijetlu, MAX-ovi će imati IFE sistem najnovije generacije. „Stariji“ avioni kompanije već imaju trenutno najbrži i najsavremeniji IFE sistem koji možete iskusiti leteći iz Beograda.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Miroslove, ne govorim o pojedinom kineskom radniku, nemam kontakta s njima. Govorim o kineskim kompanijama s kojima sam poslovao/poslujem i ugovornim obvezama.

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

I Mig-21UM i Mig-29UB su apsolutno neadekvatni i za AP. Glavni problem je u tome sto sami ne mogu dovoljno pouzdano pronaci cilj ako je van vizualnog dometa. To sto se ipak koriste za AP "u nuzdi", to je druga prica.

25. Apr 2018.Pogledaj

Milan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Poštovanje gospodine Šćuric. Kao i uvek, opet odličan članak. Toliko toga se svakodnevno dešava u vazduhoplovstvu da je prilično teško pratiti sve i stvoriti opštu sliku u kom pravcu se razvija putnička avijacija u našem regionu in šire u Europi. Ali sa vašom pomoći ide lakše. Gospodine Šćuric, za vas imam jedno pitanje. Pre nekoliko…

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

@ctx Ja ti govorim o standardu kako je u vecini normalnih avijacija. A ako ti nije jasno izracunat je lako. Evo uzet ce mo da piloti na Mig-29, koji ce imati 700 sati preostalih resursa, lete samo 65 sati godisnje (a to je jako malo): 3 pilota x 65 sati leta godisnje= 195 sati leta…

25. Apr 2018.Pogledaj

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Beduine i Alene, Ja ne govorim o tome da li neki Kineski radnik hvata krivine, niti da li neka mala firmica ne postuje ugovore. Moje iskustvo je iz malo drugacijeg sveta. Velike kompanije u Kini potpuno ili delimicno drzava kontrolise na ovaj ili onaj nacin. A tekve kompanije, kao i drzava Kina su poslovicno tacne…

25. Apr 2018.Pogledaj

Send this to a friend