BEG airport status
LYBE 1610:30 Z VRB°01KT CAVOK 27/12 Q1019 NOSIG=
Pipistrel Indiji isporučio 50-ti Garud Zajednička fotografija slovenačkih i indijskih stručnjaka u bazi Hindan / Foto: Pipistrel

Pipistrel Indiji isporučio 50-ti Garud

Slovenačka kompanija Pipistrel saopštila je pre tri dana da je indijskom Ministarstvu odbrane isporučila 50-ti ultralaki avion Virus SW80 koji je u Indiji nazvan Garud.

Po ugovoru, koji je nakon dve godine pregovora, potpisan 12. oktobra 2015. indijske vazduhoplovne snage dobiće ukupno 194 aviona a rok njihove isporuke je 30 meseci od isporuke prvog Garuda.
 
 

Isporuka prvih aviona Garud Indiji / Foto: Pipistrel

Ugovor takođe obavezuje proizvođača da nakon toga proizvede još 100 primeraka ukoliko kupac izrazi želju za tim.

Isporuka i predaja prvih aviona realizovana je sredinom jula prošle godine a prvi let iz vazduhoplovne baze Hindan obavljen je već 19. jula. Prva grupa inženjera i tehničara koji će održavati ove avione završila je obuku 22. jula kada im je Pipistrel predao sertifikate o kvalifikacijama za rad na Garudu.

Posada koja je izvršila prvi let aviona Garud u Indiji / Foto: Pipistrel

U isto vreme svoju obuku je završavala i prva grupa instruktora odnosno nastavnika letenja. Obuku i trenažu izveli su piloti Pilotske akademije Pipistrel i inženjeri kompanije a kompletan proces se odvijao u školi C-130 & C-17 Tetra School na aerodromu Hindan.

Prvi avion u Indiji sklopili su pripadnici vazduhoplovnotehničke službe baze a za obuku inženjera i tehničara isporučena je i trenažna kapsula koja je značajno unapredila njihovo znanje o ovom avionu.

Komentari

n

Svaka cast, bravo!

Odgovori
S

Čestitke. Veliki posao. Ima na koga da se ugledamo jer treba da podignemo nasu avio industriju koja osim Kraljevacke SILE je na izdisaju.

Odgovori
D

Svaka cast! Sve pohvale, primer za preduzetnistvo, primer za upornost i uspeh.

Odgovori
F

Svaka cast Slovencima,a Indijci neka se pokriju usima.Hoce da prave lovce,a uvoze ultralake…

Odgovori
D

Jel ti sam pečeš hleb ili ga kupuješ??? Šta ti je jeftinije???

h

posao od oka 200 x 30-35 000 eur po komadu– veliki se popusti daju na taku količinu.. sve skupa 6 000 000 – 7 000 000 i nije baš neki promet za jednu ozbiljnu firmu

Odgovori
F

Dusan,
Nije ti bas jaka uporedba.Sa 1.3 milijardom stanovnika, bezbroj aero-klubova,skola letenja,privatnim korisnicima i ne znam jos kojim mogucim korisnicima, moraju da stvore uslove za masovniju a time i jeftiniju proizvodnju.U tom pogledu su u povoljnijoj situaciji od Slovenaca,ali to je samo jedan od bitnih faktora.Ali i ostalo se stvara (kadar,kapaciteti,tradicija).
U krajnjem slucaju,trebaju se osloniti na vlastite snage pa cak i da je skuplje.Ipak se radi o vrlo jeftinim avionima.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

@Miloš77 pre svega ni Vi niti iko me nije "ispravio" za sada ni jednim argumentom osim besmislenim pozivanjem na ljubav prema Rusiji. Za S-400 nikada nisam naveo daj e :"beskoristan" vec da jedan tip rakete,i 2019 nije uveden u upotrebu.A zvanicno se nalazi u upotrebi od 2007. 187 F-22 jeste serijski izradjeno u periodu 2004-2008,…

16. Sep 2019.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

@Koliko ste licemerni. Da li ste svesni razlike u zaradi izmedju Hrvatske i Srbije?Hrvatska je u daleko boljoj finansijskoj poziciji od Srbije, i mogu lako da kupe to. Drugo, F-16 Barak je zaista odlican avion, i ne vidim u cemu je problem? Naprotiv, Srbija da kupi Su-30 za po 100 miliona $ je nerealno.

16. Sep 2019.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

@126LAE-Delta Ako velika sila prizna nezavisnost neke zemlje,to se ne menja nikada.Odnosno, moramo da se pomirimo da, dok ima Francuske, Amerike, Velike Britanije i Nemacke, Kosovo ce biti drzava. Bilo koji napad Srbije na Kosobo smatrace se u im zemljama oruzanom agresijom na nezavisnu zemlju, i tako tretirati. Ovo treba da nude kristalno jasno.Nece bii…

16. Sep 2019.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

@Ed Naveli ste ove podatke bolje nego sto bih ja umeo,upravo tako stoje stvari. Kako sam vise upucen u unutrasnju situaciju u Rusiji, nema nikakve sanse da ce SU-57 biti izradjen u 76 primeraka do 2030.Trenutna politika Rusije je finansijska nezavisnost i sigurnost, ali to iskljucuje bilo kakav rast.Ocekuje se "rezanje" mnogih programa - podmornica,TU-160,Armata..Potpuno…

16. Sep 2019.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

@Al-41F1 Nema sumnje da je SSSR imao neke prednosti u odredjenim oblastima, scramjet posebno, jer su ulagali isto, pa i vise novca, od Amerike u razvoj nauke i oruzja.Na primer, Amerika nije mogla da plati da se naprave podmornice kao Akula (Tajfun) jer su preskupe, ili klasa Lira. Ali u sustini nije mogao da plati…

16. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend