BEG airport status
[NAJAVA] 9. Državno prvenstvo u preciznom letenju za ultralake vazduhoplove na „13. maju“ Svaka od kategorija po prvi put u okviru ovakvog formata takmičenja imaće tri discipline / Foto: Dragan Trifunović

[NAJAVA] 9. Državno prvenstvo u preciznom letenju za ultralake vazduhoplove na „13. maju“

Državno prvenstvo u preciznom letenju za ultralake vazduhoplove biće održano 2. septembra na aerodromu „13. maj“, saopšteno je iz Aero-kluba Ćuprija.

Takmičiće se ultralaki avioni, motorni zmajevi i žirokopteri, pri čemu će svaka od kategorija po prvi put u okviru ovakvog formata takmičenja imati tri discipline, kažu iz tog Aero-kluba za Tango Six i dodaju:

– Kroz te discipline takmičari će se bodovati za naziv najboljeg u svakoj kategoriji. Takođe,pored dve standardne discipline – discipline preciznog sletanja sa i bez snage motora, posle duže vremena doneta je odluka o proširenju broja zadataka zbog same atraktivnosti takmičenja.-

Foto: Aero-klub Ćuprija

Kako navode, novi zadatak, „navigacija“, podrazumeva održavanje precizne brzine na definisanoj ruti kao dodatni parametar koji će definisati najbolje učesnike u ultralakom letenju:

– U okvirima disciplne preciznosti zadata su tri zadatka. Reč je o preciznom sletanju bez motora, zatim preciznom sletanju sa motorom i održavanju precizne brzine po trijanglu. Cilj prvog i drugog zadatka je da se sleti u okvirima naznačene takmičarske površine. Cilj trećeg zadatka je leteti po zatvorenoj putanji u obliku tijangla sa preciznim održavanjem brzine i na kraju sa preciznim sletanjem na definisanu površinu. –

Rezultati takmičenja će se računati pri izboru najboljeg pilota na ultralakom vazduhoplovu u sve tri kategorije, pojedinačno i ekipno (klupsko), od strane Vazduhoplovnog saveza Srbije.

Prošle godine održano je osmo po redu državno prvenstvo za ultralake letelice, pri čemu je u zvaničnoj kategoriji učestvovao 31 takmičar iz pet domaćih aero-klubova, uz ostvarenih 200 sletanja i preko 35 sati naleta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miks na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Realno sagledavanje stvari. Eskadrila Leonarda ili T-50, dve Rafala, eskadrila Lasti i eskadrila Sovi i to je to. Maksimum koji možemo je Lasta, Sova i razne bespilotne letelice i lutajuća municija. Čak i ondašnja Jugoslavija nije mogla da napravi sve uz mnogostruko jaču industriju a sad će malena Srbija da pravi nešto. Veliki problem nam…

12. May 2025.Pogledaj

Kakodane na: [FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

Скромно, а требало вам 50 редова да напишете шта је све било од технике

12. May 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Za tako kompleksan posao ,kao što je izrada aviona ,potrebno je puno više od entuzijazma zaluđenika😅, Znamo da je tadašnja Jugoslavija bila udružena sa Rumunijom da bi se proizveo ,,Orao",. uz svesrdnu pomoć tada Engleske , Francuske itd. Srbija u ovoj situaciji je u stanju da pravi klipne avione sa turbo- prop motorima , bezpilotne…

12. May 2025.Pogledaj