BEG airport status
[NAJAVA] Otkrivanje biste Tadiji Sondermajeru u subotu u Beogradu U programu manifestacije i otkrivanje spomen ploča, kao i svečana akademija / Foto: Aeroklub

[NAJAVA] Otkrivanje biste Tadiji Sondermajeru u subotu u Beogradu

Otkrivanje biste Tadiji Sondermajeru biće održano 17. juna u 17 časova u Beogradu kao deo projekta „U čast srpskih vazduhoplovnih velikana“, saopšteno je iz Udruženja linijskih pilota Srbije. Manifestaciju u organizaciji tog udruženja propratiće i otkrivanje spomen ploča Sondermajeru i Arčibaldu Rajsu, a za kraj programa predviđena je svečana akademija.

Bistu na uglu ulica Palmotićeve i Koste Stojanovića u Beogradu otkriće predstavnici institucija i kompanija koje su pomogle da se projekat realizuje – zamenik gradonačelnika Beograda Andreja Mladenović, direktorka Direktorat civilnog vazduhoplovstva (DCV) Mirjana Čizmarov, kao i direktor Er Srbije (Air Serbia) Dane Kondić. 

Otkrivanje biste deo projekta „U čast srpskih vazduhoplovnih velikana“ / Foto: Vikipedija

– Otkrivanje spomen ploča Tadiji Sondermajeru i dr Arčibaldu Rajsu, potpredsedniku Srpskog Aerokluba, obaviće članovi porodice Sondermajer, ambasada, Udruženja linijskih pilota Srbije i NAKS Naša Krila u 18 :30 časova na ulazu zgrade Aerokluba u Uzun Mirkovoj. – objašnjavaju iz Udruženja.

Završni događaj biće svečana akademija u Aeroklubu sa početkom u 19 časova, gde će biti dodeljene Velike Plave zahvalnice, zahvalnice za doprinos projektu, za doprinos avijaciji, partnerski medaljoni, medaljoni „Zlatni velikan“ i letački znakovi, kažu organizatori i dodaju:

– Povodi za ovaj svečani dogadjaj su 90. godišnjica osnivanja prve srpske avio kompanije “Aeroput” čiju tradiciju nastavlja danas naša nacionalna kompanija Er Srbija, zatim 105 godina školovanja prvih srpskih pilota u Francuskoj, 95 godina Srpskog Aerokluba, 90 godina prvog srpskog interkontinentalnog leta Pariz-Bombaj-Beograd  i više od pola veka postojanja Udruženja linijskih pilota Srbije. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ml

Bogu hvala, pa su u na[em okruženju postojali LJudi poput Tadije
i Arčibalda !

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj