BEG airport status
[NAJAVA] Otkrivanje biste Tadiji Sondermajeru u subotu u Beogradu U programu manifestacije i otkrivanje spomen ploča, kao i svečana akademija / Foto: Aeroklub

[NAJAVA] Otkrivanje biste Tadiji Sondermajeru u subotu u Beogradu

Otkrivanje biste Tadiji Sondermajeru biće održano 17. juna u 17 časova u Beogradu kao deo projekta „U čast srpskih vazduhoplovnih velikana“, saopšteno je iz Udruženja linijskih pilota Srbije. Manifestaciju u organizaciji tog udruženja propratiće i otkrivanje spomen ploča Sondermajeru i Arčibaldu Rajsu, a za kraj programa predviđena je svečana akademija.

Bistu na uglu ulica Palmotićeve i Koste Stojanovića u Beogradu otkriće predstavnici institucija i kompanija koje su pomogle da se projekat realizuje – zamenik gradonačelnika Beograda Andreja Mladenović, direktorka Direktorat civilnog vazduhoplovstva (DCV) Mirjana Čizmarov, kao i direktor Er Srbije (Air Serbia) Dane Kondić. 

Otkrivanje biste deo projekta „U čast srpskih vazduhoplovnih velikana“ / Foto: Vikipedija

– Otkrivanje spomen ploča Tadiji Sondermajeru i dr Arčibaldu Rajsu, potpredsedniku Srpskog Aerokluba, obaviće članovi porodice Sondermajer, ambasada, Udruženja linijskih pilota Srbije i NAKS Naša Krila u 18 :30 časova na ulazu zgrade Aerokluba u Uzun Mirkovoj. – objašnjavaju iz Udruženja.

Završni događaj biće svečana akademija u Aeroklubu sa početkom u 19 časova, gde će biti dodeljene Velike Plave zahvalnice, zahvalnice za doprinos projektu, za doprinos avijaciji, partnerski medaljoni, medaljoni „Zlatni velikan“ i letački znakovi, kažu organizatori i dodaju:

– Povodi za ovaj svečani dogadjaj su 90. godišnjica osnivanja prve srpske avio kompanije “Aeroput” čiju tradiciju nastavlja danas naša nacionalna kompanija Er Srbija, zatim 105 godina školovanja prvih srpskih pilota u Francuskoj, 95 godina Srpskog Aerokluba, 90 godina prvog srpskog interkontinentalnog leta Pariz-Bombaj-Beograd  i više od pola veka postojanja Udruženja linijskih pilota Srbije. –

Komentari

M

Bogu hvala, pa su u na[em okruženju postojali LJudi poput Tadije
i Arčibalda !

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Miroslove, ne govorim o pojedinom kineskom radniku, nemam kontakta s njima. Govorim o kineskim kompanijama s kojima sam poslovao/poslujem i ugovornim obvezama.

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

I Mig-21UM i Mig-29UB su apsolutno neadekvatni i za AP. Glavni problem je u tome sto sami ne mogu dovoljno pouzdano pronaci cilj ako je van vizualnog dometa. To sto se ipak koriste za AP "u nuzdi", to je druga prica.

25. Apr 2018.Pogledaj

Milan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Poštovanje gospodine Šćuric. Kao i uvek, opet odličan članak. Toliko toga se svakodnevno dešava u vazduhoplovstvu da je prilično teško pratiti sve i stvoriti opštu sliku u kom pravcu se razvija putnička avijacija u našem regionu in šire u Europi. Ali sa vašom pomoći ide lakše. Gospodine Šćuric, za vas imam jedno pitanje. Pre nekoliko…

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

@ctx Ja ti govorim o standardu kako je u vecini normalnih avijacija. A ako ti nije jasno izracunat je lako. Evo uzet ce mo da piloti na Mig-29, koji ce imati 700 sati preostalih resursa, lete samo 65 sati godisnje (a to je jako malo): 3 pilota x 65 sati leta godisnje= 195 sati leta…

25. Apr 2018.Pogledaj

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Beduine i Alene, Ja ne govorim o tome da li neki Kineski radnik hvata krivine, niti da li neka mala firmica ne postuje ugovore. Moje iskustvo je iz malo drugacijeg sveta. Velike kompanije u Kini potpuno ili delimicno drzava kontrolise na ovaj ili onaj nacin. A tekve kompanije, kao i drzava Kina su poslovicno tacne…

25. Apr 2018.Pogledaj

Send this to a friend