BEG airport status
Dubai Airshow: Erbas potpisao ugovor za najveću narudžbinu u istoriji komercijalne avijacije; Indigo Partners kupuje 430 aviona Narudžbina podrazumeva kupovinu 273 A320neo i 157 A321neo aviona / Foto: Airbus

Dubai Airshow: Erbas potpisao ugovor za najveću narudžbinu u istoriji komercijalne avijacije; Indigo Partners kupuje 430 aviona

Kako je Erbas upravo objavio, potpisan je ugovor o prodaji 430 uskotrupnih aviona što je ujedno i najveća narudžbina u istoriji komercijalne avijacije.

Fond Indigo Partners, koji je zaslužan za finansiranja nabavki letelica za low cost avio-kompanija širom sveta, potpisao je sa evropskim proizvođačem do sada najveću narudžbinu za uskotrupne A320neo danas na Dubai Airshowu.

Naručeni avioni nisu namenjeni samo za jednu kompaniju. Indigo je, zparavo, koristio pregovaračku snagu svojih partnerskih avio-prevoznika kako bi ostvario kupovinu, verovatno i popuste, u velikim količinama. Avioni će pripasti kompanijama Frontier erlajns u Sjedinjenim Američkim Državama, meksičkom Volarisu, mađarskom Viz eru i čileanskom Džetsmartu. –

Narudžbina podrazumeva kupovinu 273 A320neo i 157 A321neo aviona u vrednosti od 49.5 milijardi USD, saopšteno je iz Erbasa. Kako navode, Viz eru će pripasti 72 A320neo i 74 A321neo aviona, Frontieru 100 A320neo i 34 A321neo, Džetsmartu 56 A320neo i 14 A321neo, a Volarisu 46 A320neo i 34 A321neo aviona.

Viz eru prva isporuka 2022. godine

Deo narudžbine 430 erbasovih uskotrupaca čini i Viz erova narudžbina 146 aviona A320 familije (72 aviona A320neo i 74 aviona A321neo), koja je ostvarena danas na Dubai Airshowu potpisivanjem memoranduma o razumevanju (MoU) sa Erbasom, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navode, prve isporuke će početi 2022. godine, ali će najveći broj aviona biti isporučen 2025-2026. nakon što se završi isporuka 110 aviona A321neo koje je kompanija naručila 2015 godine.

Takođe, memorandum ostavlja Viz eru mogućnost da naknadno koriguje narudžbinu i da zameni jedan broj naručenih aviona A320neo za A321neo ili obrnuto u zavisnosti od sopstvenih potreba u budućnosti, kažu iz kompanije i dodaju:

– Prema trenutnim kataloškim cenama, vrednost naručenih aviona premašuje 17,2 milijarde dolara uz uračunate popuste koje je Erbas odobrio. Narudžbina će postati zvanična onog trenutka kada bude odobrena od strane akcionara Viz era.

Sa ovom narudžbinom, ukoliko bude odobrena od strane akcionara, ukupan broj naručenih aviona od Erbasa iznosiće 282, uključujući 8 aviona A320ceo i 18 aviona A321ceo, čija isporuka kreće početkom 2019, kao i 110 aviona Airbus A321neo, sa planiranim početkom isporuke od 2019. i završetkom do 2025. godine. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

ZZ

Kao sto @Alen rece par puta, A319 je mrtav avio i niko ga ne porucuje. Ako se predvidjanja ostvare za taj segment Airbus ima C300

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj