BEG airport status
Dubai Airshow: Erbas potpisao ugovor za najveću narudžbinu u istoriji komercijalne avijacije; Indigo Partners kupuje 430 aviona Narudžbina podrazumeva kupovinu 273 A320neo i 157 A321neo aviona / Foto: Airbus

Dubai Airshow: Erbas potpisao ugovor za najveću narudžbinu u istoriji komercijalne avijacije; Indigo Partners kupuje 430 aviona

Kako je Erbas upravo objavio, potpisan je ugovor o prodaji 430 uskotrupnih aviona što je ujedno i najveća narudžbina u istoriji komercijalne avijacije.

Fond Indigo Partners, koji je zaslužan za finansiranja nabavki letelica za low cost avio-kompanija širom sveta, potpisao je sa evropskim proizvođačem do sada najveću narudžbinu za uskotrupne A320neo danas na Dubai Airshowu.

Naručeni avioni nisu namenjeni samo za jednu kompaniju. Indigo je, zparavo, koristio pregovaračku snagu svojih partnerskih avio-prevoznika kako bi ostvario kupovinu, verovatno i popuste, u velikim količinama. Avioni će pripasti kompanijama Frontier erlajns u Sjedinjenim Američkim Državama, meksičkom Volarisu, mađarskom Viz eru i čileanskom Džetsmartu. –

Narudžbina podrazumeva kupovinu 273 A320neo i 157 A321neo aviona u vrednosti od 49.5 milijardi USD, saopšteno je iz Erbasa. Kako navode, Viz eru će pripasti 72 A320neo i 74 A321neo aviona, Frontieru 100 A320neo i 34 A321neo, Džetsmartu 56 A320neo i 14 A321neo, a Volarisu 46 A320neo i 34 A321neo aviona.

Viz eru prva isporuka 2022. godine

Deo narudžbine 430 erbasovih uskotrupaca čini i Viz erova narudžbina 146 aviona A320 familije (72 aviona A320neo i 74 aviona A321neo), koja je ostvarena danas na Dubai Airshowu potpisivanjem memoranduma o razumevanju (MoU) sa Erbasom, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navode, prve isporuke će početi 2022. godine, ali će najveći broj aviona biti isporučen 2025-2026. nakon što se završi isporuka 110 aviona A321neo koje je kompanija naručila 2015 godine.

Takođe, memorandum ostavlja Viz eru mogućnost da naknadno koriguje narudžbinu i da zameni jedan broj naručenih aviona A320neo za A321neo ili obrnuto u zavisnosti od sopstvenih potreba u budućnosti, kažu iz kompanije i dodaju:

– Prema trenutnim kataloškim cenama, vrednost naručenih aviona premašuje 17,2 milijarde dolara uz uračunate popuste koje je Erbas odobrio. Narudžbina će postati zvanična onog trenutka kada bude odobrena od strane akcionara Viz era.

Sa ovom narudžbinom, ukoliko bude odobrena od strane akcionara, ukupan broj naručenih aviona od Erbasa iznosiće 282, uključujući 8 aviona A320ceo i 18 aviona A321ceo, čija isporuka kreće početkom 2019, kao i 110 aviona Airbus A321neo, sa planiranim početkom isporuke od 2019. i završetkom do 2025. godine. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

ZZ

Kao sto @Alen rece par puta, A319 je mrtav avio i niko ga ne porucuje. Ako se predvidjanja ostvare za taj segment Airbus ima C300

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Stižu nam zamjenski Leopardi uskoro, pa ćemo ih malo isprobavati na terenu. Ako ne zadovoljavaju geografiju možemo otkazati narudžbu jer konačni ugovor nije još potpisan koliko je meni poznato. Inače tenk M84 je prastari tenk koliko god on imao futurističku liniju i primjeren kalibar, ali ne može biti okosnica moderne oklopljene konjice.

12. Apr 2025.Pogledaj

Perko na: AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

Pa i jednomotorni GPTS je isto Utva u srzi samo sa drugim motorom. Ima mesta za te avione samo mora vise truda.

12. Apr 2025.Pogledaj

Uglješa na: Rebalans budžeta otkriva iznose prvih rata za Rafale: Naoružanje ključno za konačnu cenu nabavke

Nije problem cena, nego dugoročna strategija koja je sada potpuno neizvesna, zato je ta kupovina promašaj. Naoružanje se prilagođava kada su sve činjenice poznate.

12. Apr 2025.Pogledaj

Valjevac na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

Hoćeš da kazes da je dama 1972go godište matora?!?! ;)

11. Apr 2025.Pogledaj

Islander na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Nije mi jasna usporedba Leoparda 2A8 i M-84 . Cak i pored vrhunske modernizacije hrvatskih M-84 od Djure Djakovica M-84 je mala beba za Leoparda 2A8 To je ono kada usporedjujes Moskvic i Mercedes !

11. Apr 2025.Pogledaj