BEG airport status
Wizz Air otvara bazu na London-Lutonu i uvodi liniju za Prištinu iz nje Sa londonskog aerodroma ka Prištini od 24. juna

Wizz Air otvara bazu na London-Lutonu i uvodi liniju za Prištinu iz nje

Kompanija Viz er (Wizz Air) otvora novu, 28. po redu, bazu na aerodromu London-Luton i pokreće tri nove linije iz nje – ka Prištini, Tel Avivu i Kutaisiji, saopštio je prevoznik.

Baza će biti otvorena 18. juna zajedno sa linijom za Kutaisi, dok će letovi za Prištinu i Tel Avivu biti uspostavljeni 24. juna.

– Na aerodromu London-Luton biće stacioniran jedan novi avion Airbus A320. Iako sa ovog aerodroma Wizz Air saobraća preko 12 godina, ovo će biti prva operativna baza na nekom od aerodroma u Velikoj Britaniji. Tri nove linije Viza će povezati aerodrom London-Luton sa Tel Avivom, Prištinom i Kutaisijem što će biti i jedina direktna veza između Gruzije i Velike Britanije. U isto vreme biće povećan i broj letova do što će biti omogućeno dolaskom novog aviona u bazu: Sučava će imati pet letova sedmično, Konstanca će imati četiri leta sedmično, dok će Jaši biti povezan svakodnevno sa Londonom preko aerodroma Luton. – saopštio je Viz er.

U kompaniji navode da je tokom 2016. na aerodromu London-Luton Viz er prevezao više od 5 miliona putnika, kao i da će u 2017. imati skoro 6,3 miliona raspoloživih sedišta u prodaji na svim svojim linijama sa aerodroma Luton što predstavlja povećanje kapaciteta za 13%.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

A

Obzirom da Wizz u najvećem broju slučajeva kreće upravo sa letovima za Luton, te da trenutno osplužuje 40 destinacija iz Lutona, bilo je i za očekivati tako što. Čudim se da nisu i prije. Ima poprilično baza koje imaju bitno manje letova i linija.

Ovo je druga destinacija Wizza za PRN, očito je da Wizz kreće sa ekspanzijom na Kosovo.

Odgovori
J

вероватно зато што су Енглези скупи радници

D

A dosad nije bio baza ? Glavna ? Najveca ? Centrala ?

Odgovori
A

Baza bio nije.

D

Vratite nam wizzarov let beograd rim!to je za nas najpovoljnija opcija bila da poserimo veciti grad.iako u to vreme jat njd dao povoljan red letenja ka rimu.let je bio u kasnim vecernjim satima.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [ANALIZA] Da li donirani avioni iz Rusije zaista pripadaju 4+ ili 4++ generaciji?

A daj mi kazi zasto ljudi uzimaju nove aute nakon nekog vremena? Pa ti mozes i s ficom ili stojadnim funkcionirat bez problema pa to sigurno ne cinis vise.

18. Oct 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: [VIDEO REPORTAŽA] Bili smo na probi „Slobode 2017“

У једном тренутку заиста није летела нити једна српска 29-ка. Није пракса да се код МиГ-29УБ фарба нос, радом код једноседа је од другачијег радиопрозрачног композитног материјала и он обично има другу боју. Реалан период довођења рускиха виона нна наш стандард је неколико месеци.

18. Oct 2017.Pogledaj

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto hrvatska Vlada čeka?

Dobro je. To sa mojom nepogrešivošću je bio mali test. Da vidim da li čitaš napisano. I da li obraćaš pažnju na to. Dešava se da odgovaraš na deo napisanog, a da neki drugi deo ili ignorišeš ili ne primetiš, pa sam samo hteo da proverim.

17. Oct 2017.Pogledaj

Vladimir na: [POSLEDNJA VEST] Erbas preuzima C Seriju

Veoma amaterski je danas tumačiti kako je avion bez čoveka za komandama gotova stvar. Daleko je od toga. Kao prvo, koliko aerodroma, malih aerodroma, nema isplativu alternativu da prihvati pilotless airplane? Skoro svaki mali aerodrom je u problemu. Finansijska investicija koja je neophodna prevazilazi isplativost tih aerodroma. A ne zaboravimo da je preko 80% aerodroma…

17. Oct 2017.Pogledaj