BEG airport status
Wizz Air otvara bazu na London-Lutonu i uvodi liniju za Prištinu iz nje Sa londonskog aerodroma ka Prištini od 24. juna

Wizz Air otvara bazu na London-Lutonu i uvodi liniju za Prištinu iz nje

Kompanija Viz er (Wizz Air) otvora novu, 28. po redu, bazu na aerodromu London-Luton i pokreće tri nove linije iz nje – ka Prištini, Tel Avivu i Kutaisiji, saopštio je prevoznik.

Baza će biti otvorena 18. juna zajedno sa linijom za Kutaisi, dok će letovi za Prištinu i Tel Avivu biti uspostavljeni 24. juna.

– Na aerodromu London-Luton biće stacioniran jedan novi avion Airbus A320. Iako sa ovog aerodroma Wizz Air saobraća preko 12 godina, ovo će biti prva operativna baza na nekom od aerodroma u Velikoj Britaniji. Tri nove linije Viza će povezati aerodrom London-Luton sa Tel Avivom, Prištinom i Kutaisijem što će biti i jedina direktna veza između Gruzije i Velike Britanije. U isto vreme biće povećan i broj letova do što će biti omogućeno dolaskom novog aviona u bazu: Sučava će imati pet letova sedmično, Konstanca će imati četiri leta sedmično, dok će Jaši biti povezan svakodnevno sa Londonom preko aerodroma Luton. – saopštio je Viz er.

U kompaniji navode da je tokom 2016. na aerodromu London-Luton Viz er prevezao više od 5 miliona putnika, kao i da će u 2017. imati skoro 6,3 miliona raspoloživih sedišta u prodaji na svim svojim linijama sa aerodroma Luton što predstavlja povećanje kapaciteta za 13%.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

A

Obzirom da Wizz u najvećem broju slučajeva kreće upravo sa letovima za Luton, te da trenutno osplužuje 40 destinacija iz Lutona, bilo je i za očekivati tako što. Čudim se da nisu i prije. Ima poprilično baza koje imaju bitno manje letova i linija.

Ovo je druga destinacija Wizza za PRN, očito je da Wizz kreće sa ekspanzijom na Kosovo.

Odgovori
J

вероватно зато што су Енглези скупи радници

D

A dosad nije bio baza ? Glavna ? Najveca ? Centrala ?

Odgovori
A

Baza bio nije.

D

Vratite nam wizzarov let beograd rim!to je za nas najpovoljnija opcija bila da poserimo veciti grad.iako u to vreme jat njd dao povoljan red letenja ka rimu.let je bio u kasnim vecernjim satima.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pedja na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Alene, Pre svega cestitke na tekstu i na novo izgradjenom terminalu. Ocigledno je da je sa estetske strane novi terminal veliki korak napred ali dok sam citao vas tekst ja sam stekao utisak da sto se funkcionalnosti tice taj korak i nije toliko veliki, cak sta vise mozda je negde i korak unazad. Napravili ste…

29. Mar 2017.Pogledaj

Zeljko na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Zašto Air Serbia A330 jučer na novoj zgradi ZAG nije pristao na avio most?

29. Mar 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Ma to sa migovima je puno pretjerana priča: 1. Sve je to stvar procedura koje dogovaraju MORH i ZAIC. Nije Zagreb jedini aerodrom koji ima ratno zrakoplovstvo paralelno na istim pistama. Ako to može Frankfurt, sa velikim brojem ratnih aviona, onda to svakako može i Zagreb sa tih par migova. 2. To se neće dešavati…

29. Mar 2017.Pogledaj

Gomi na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

@SF ja postujem sta gospodin Peruni pise u svojim komentarima o avionu JL9, zato sam dosta procitao o istom aparatu i mogu reci da mi se svidja kad je u pitanju avion/cena, ali nisam siguran da postoji volja za nabavku istog i ja to postujem. Jednostavno nisam strucan da donosim ovako kompleksne odluke, bogu hvala,…

29. Mar 2017.Pogledaj

Maxim na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Trebalo bi biti brže ako MIG-ovi ne presjeku put busevima :-) Slažem se da je malo prerano za neke ozbiljnije analize, ali ce biti zanimljivo pratiti razvoj aerodroma i CA. Naime siguran sam da koncesionar ima velika ocekivanja, a pitanje je da li ce CA moci pratiti te ambicije ili ce biti lagano istiskivana. U…

29. Mar 2017.Pogledaj