BEG airport status
Mihajlović: Odluka o koncesiji „Nikole Tesle“ očekuje se u drugoj polovini godine Produženje roka želelo svih 25 kompanija / Foto: Screenshot

Mihajlović: Odluka o koncesiji „Nikole Tesle“ očekuje se u drugoj polovini godine

Konačne ponude potencijalnih koncesionara i odluka države o tome da li će Aerodrom Nikola Tesla ući u proces koncesije očekuju su u drugoj polovini godine ili eventualno trećem kvartalu, izjavila je ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Zorana Mihajlović, gostujući u jutarnjem programu televizije „Pink“.

Ona je podsetila da postupak za prijavu zainteresovanih kompanija još uvek traje, odnosno da je rok produžen za dve nedelje.

–  Svi, ali zaista svi koji su se javili u prvom, pretkvalifikacionom, postupku su izrazili želju da pripreme još kvalitetniju dokumentaciju i mi smo kao država to produžili još desetak dana. – objasnila je Mihajlović i dodala:

– Naš cilj je da dobijemo na koncesiji onog partnera koji će biti spreman da ulaže upravo po strategiji i planu koji daje država i koji će nam pomoći da ga podignemo najmanje na nivo regionalnog aerodroma. –

Prema podacima od 15. marta, 25 kompanija priprema neobavezujuću ponudu za koncesiju „Nikole Tesle“, a rok za podnošenje produžen je dva puta – 13. i 18. aprila.

– Čekamo da se završe ove dve nedelje roka. Zatim ćemo dobiti, pretpostavljam, kvalitetnije i bolje predloge i onda polako krećemo u tu drugu fazu kvalifikacije gde se gledaju ekonomski, finansijski i svi drugi pokazatelji. Naše očekivanje je da u drugoj polovini godine ili eventualno trećem kvartalu znamo kao država šta stoji ispred nas, da li se odlučujemo i da li su te ponude takve da država može da se odluči da krene u proces koncesije. –

Na opasku da građevinski radovi na Aerodromu izgledaju kao „šminkanje mlade pred udaju“, Mihajlović je navela „da nije baš tako“:

– Kad kažete šminkanje mlade pred udaju, smao da ne bude zabune. Često se čuje da koncesija znači privatizaciju. Koncesija na Aerodromu Nikola Tesla nije privatizacija. Naša želja je da se Aerodrom dalje razvija. Svi podaci govore da ima ogroman potencijal i da za deset, dvadeset godina možemo da očekujemo 10 i 15 miliona putnika. Zato moramo da obezbedimo da se investira u jedan takav aerodrom. Zato se i razmišlja o koncesiji. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Zarkovac na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Herkules nacionalne garde New York-a je napravljen 1971. Redovno leti na misijama za juzni pol.

14. Mar 2025.Pogledaj

Vlado na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Što se tiče uticaja sankcija na prodaju ruskog naoružanja pogledati kome Kina prodaje oružje. Azerbejdžan i Sudan kupuju kineske avione, a Tadžikistan i Uzbekistan pvo sisteme. Dakle ne samo da su im uzeli kupce, već su ušli i u Centralnu Aziju donedavno rusko dvorište.

14. Mar 2025.Pogledaj
14. Mar 2025.Pogledaj

Prolaznik na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Kakva ideja, imas nekoliko aviona i zovu te dusmani da ides ratovati za njihove interese? Kako mali perica zamislja vazduhoplovne operacije koalicionih snaga, trening, komanda, logistika, nista nije potrebno. Jedan poziv i mora da se gine za tudjina...

14. Mar 2025.Pogledaj

Gale na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Да ли се сећамо да смо пре неколико година одбили донацију из Русије за ремонтоване Ан 26, под неким изговорима који су се сводили на то да наводно нема више пилота за њих. Али много важније је питање шта је прави разлог да анушка није пензионисана. Имали смо их некад 12 а и продавали смо…

14. Mar 2025.Pogledaj