BEG airport status
Mihajlović: Odluka o koncesiji „Nikole Tesle“ očekuje se u drugoj polovini godine Produženje roka želelo svih 25 kompanija / Foto: Screenshot

Mihajlović: Odluka o koncesiji „Nikole Tesle“ očekuje se u drugoj polovini godine

Konačne ponude potencijalnih koncesionara i odluka države o tome da li će Aerodrom Nikola Tesla ući u proces koncesije očekuju su u drugoj polovini godine ili eventualno trećem kvartalu, izjavila je ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Zorana Mihajlović, gostujući u jutarnjem programu televizije „Pink“.

Ona je podsetila da postupak za prijavu zainteresovanih kompanija još uvek traje, odnosno da je rok produžen za dve nedelje.

–  Svi, ali zaista svi koji su se javili u prvom, pretkvalifikacionom, postupku su izrazili želju da pripreme još kvalitetniju dokumentaciju i mi smo kao država to produžili još desetak dana. – objasnila je Mihajlović i dodala:

– Naš cilj je da dobijemo na koncesiji onog partnera koji će biti spreman da ulaže upravo po strategiji i planu koji daje država i koji će nam pomoći da ga podignemo najmanje na nivo regionalnog aerodroma. –

Prema podacima od 15. marta, 25 kompanija priprema neobavezujuću ponudu za koncesiju „Nikole Tesle“, a rok za podnošenje produžen je dva puta – 13. i 18. aprila.

– Čekamo da se završe ove dve nedelje roka. Zatim ćemo dobiti, pretpostavljam, kvalitetnije i bolje predloge i onda polako krećemo u tu drugu fazu kvalifikacije gde se gledaju ekonomski, finansijski i svi drugi pokazatelji. Naše očekivanje je da u drugoj polovini godine ili eventualno trećem kvartalu znamo kao država šta stoji ispred nas, da li se odlučujemo i da li su te ponude takve da država može da se odluči da krene u proces koncesije. –

Na opasku da građevinski radovi na Aerodromu izgledaju kao „šminkanje mlade pred udaju“, Mihajlović je navela „da nije baš tako“:

– Kad kažete šminkanje mlade pred udaju, smao da ne bude zabune. Često se čuje da koncesija znači privatizaciju. Koncesija na Aerodromu Nikola Tesla nije privatizacija. Naša želja je da se Aerodrom dalje razvija. Svi podaci govore da ima ogroman potencijal i da za deset, dvadeset godina možemo da očekujemo 10 i 15 miliona putnika. Zato moramo da obezbedimo da se investira u jedan takav aerodrom. Zato se i razmišlja o koncesiji. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Leon na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Francuzi rade vrlo pametno, ali im se i posrećilo kad je krenula fenomenalna prodaja u zadnje vrijeme i po ekstra cijenama. I geopolitička situacija im ide na ruku ! Ekstra profit od prodaje Rafalea i ulaganja drugih partnera uložiti će u razvijanje sustava za FCAS, a sve na živoj i ekstra potentnim platformi i u…

26. Nov 2024.Pogledaj

K na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne, obrnuto je. F3 se moze nadograditi na F4.1 (kao sto pise u tekstu), ali F5 ce biti standard koji ce ukljuciti strukturne izmjene na zrakoplovu, zbog kojih nece biti moguce unaprijediti ranije verzije na njegov standard. Osim, ako sam dobro shvatio (a lako moguce da nisam), novoproizvedenih F4.2, koji ce strukturne izmjene ukljuciti, ali…

26. Nov 2024.Pogledaj

Бивши Гастос na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Послe свега овога, Рафал ће да буде бољи од X-wing Starfightera. Французи ће да колонизују свемир.

26. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

>> jer sve moćniji PVO sve više uspeva da prati „nevidljive“, onda je i pitanje cevke sekundarno. To tako tvrde svi koji nemaju "nevidljive"

26. Nov 2024.Pogledaj