BEG airport status
Mihajlović: Odluka o koncesiji „Nikole Tesle“ očekuje se u drugoj polovini godine Produženje roka želelo svih 25 kompanija / Foto: Screenshot

Mihajlović: Odluka o koncesiji „Nikole Tesle“ očekuje se u drugoj polovini godine

Konačne ponude potencijalnih koncesionara i odluka države o tome da li će Aerodrom Nikola Tesla ući u proces koncesije očekuju su u drugoj polovini godine ili eventualno trećem kvartalu, izjavila je ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Zorana Mihajlović, gostujući u jutarnjem programu televizije „Pink“.

Ona je podsetila da postupak za prijavu zainteresovanih kompanija još uvek traje, odnosno da je rok produžen za dve nedelje.

–  Svi, ali zaista svi koji su se javili u prvom, pretkvalifikacionom, postupku su izrazili želju da pripreme još kvalitetniju dokumentaciju i mi smo kao država to produžili još desetak dana. – objasnila je Mihajlović i dodala:

– Naš cilj je da dobijemo na koncesiji onog partnera koji će biti spreman da ulaže upravo po strategiji i planu koji daje država i koji će nam pomoći da ga podignemo najmanje na nivo regionalnog aerodroma. –

Prema podacima od 15. marta, 25 kompanija priprema neobavezujuću ponudu za koncesiju „Nikole Tesle“, a rok za podnošenje produžen je dva puta – 13. i 18. aprila.

– Čekamo da se završe ove dve nedelje roka. Zatim ćemo dobiti, pretpostavljam, kvalitetnije i bolje predloge i onda polako krećemo u tu drugu fazu kvalifikacije gde se gledaju ekonomski, finansijski i svi drugi pokazatelji. Naše očekivanje je da u drugoj polovini godine ili eventualno trećem kvartalu znamo kao država šta stoji ispred nas, da li se odlučujemo i da li su te ponude takve da država može da se odluči da krene u proces koncesije. –

Na opasku da građevinski radovi na Aerodromu izgledaju kao „šminkanje mlade pred udaju“, Mihajlović je navela „da nije baš tako“:

– Kad kažete šminkanje mlade pred udaju, smao da ne bude zabune. Često se čuje da koncesija znači privatizaciju. Koncesija na Aerodromu Nikola Tesla nije privatizacija. Naša želja je da se Aerodrom dalje razvija. Svi podaci govore da ima ogroman potencijal i da za deset, dvadeset godina možemo da očekujemo 10 i 15 miliona putnika. Zato moramo da obezbedimo da se investira u jedan takav aerodrom. Zato se i razmišlja o koncesiji. –

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

ZZ na: [POSLEDNJA VEST] Erbas preuzima C Seriju

Pregovori o preuzimanju programa nisu toliko novi, vec se suskalo na prolece o tome, ali su navodno bili propali. Ovo je takodje bio i strateski potez da se ne desi kao sto je bilo sa auto industriojom gde su uleteli Kinezi i kupili gotov proizvod, npr Volvo Automobile. Na duge staze ovde je jedino profitirao…

18. Oct 2017.Pogledaj

Strahinja na: [VIDEO REPORTAŽA] Bili smo na probi „Slobode 2017“

Tako mi je zao sto necu moci da prisustvujem ovom dogadjaju. Zadnjih nekoliko aeromitinga i dogadjaja me prati maler da uvek imam obaveze na taj datum a plus zivim daleko od BG. Srce mi se cepa zbog toga, jer se jos uvek secam zadnja dva devedesetih Kada sam kao klinac gledao Su-30 i Grcki Miraz.…

18. Oct 2017.Pogledaj

Beduin na: [ANALIZA] Da li donirani avioni iz Rusije zaista pripadaju 4+ ili 4++ generaciji?

A daj mi kazi zasto ljudi uzimaju nove aute nakon nekog vremena? Pa ti mozes i s ficom ili stojadnim funkcionirat bez problema pa to sigurno ne cinis vise.

18. Oct 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: [VIDEO REPORTAŽA] Bili smo na probi „Slobode 2017“

У једном тренутку заиста није летела нити једна српска 29-ка. Није пракса да се код МиГ-29УБ фарба нос, радом код једноседа је од другачијег радиопрозрачног композитног материјала и он обично има другу боју. Реалан период довођења рускиха виона нна наш стандард је неколико месеци.

18. Oct 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Ugrožava li Zagreb beogradski aerodrom?

Naravno da sezonski letovi nisu isto što i letovi koji se obavljaju tijekom cijele godine? No, jednako tako je totalni diletantizam reči da sezonski letovi nisu long-haul. Eurocontrol definira long-haul kao letove koji su preko 4.000 km. Zagreb-Dubai to jest, Beograd-Dubai to nije. No, molio bih da istovremeno ne mješate širokotrupce (wide-body) i long-haul. Širkotrupci…

18. Oct 2017.Pogledaj