BEG airport status
Mihajlović: Odluka o koncesiji „Nikole Tesle“ očekuje se u drugoj polovini godine Produženje roka želelo svih 25 kompanija / Foto: Screenshot

Mihajlović: Odluka o koncesiji „Nikole Tesle“ očekuje se u drugoj polovini godine

Konačne ponude potencijalnih koncesionara i odluka države o tome da li će Aerodrom Nikola Tesla ući u proces koncesije očekuju su u drugoj polovini godine ili eventualno trećem kvartalu, izjavila je ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Zorana Mihajlović, gostujući u jutarnjem programu televizije „Pink“.

Ona je podsetila da postupak za prijavu zainteresovanih kompanija još uvek traje, odnosno da je rok produžen za dve nedelje.

–  Svi, ali zaista svi koji su se javili u prvom, pretkvalifikacionom, postupku su izrazili želju da pripreme još kvalitetniju dokumentaciju i mi smo kao država to produžili još desetak dana. – objasnila je Mihajlović i dodala:

– Naš cilj je da dobijemo na koncesiji onog partnera koji će biti spreman da ulaže upravo po strategiji i planu koji daje država i koji će nam pomoći da ga podignemo najmanje na nivo regionalnog aerodroma. –

Prema podacima od 15. marta, 25 kompanija priprema neobavezujuću ponudu za koncesiju „Nikole Tesle“, a rok za podnošenje produžen je dva puta – 13. i 18. aprila.

– Čekamo da se završe ove dve nedelje roka. Zatim ćemo dobiti, pretpostavljam, kvalitetnije i bolje predloge i onda polako krećemo u tu drugu fazu kvalifikacije gde se gledaju ekonomski, finansijski i svi drugi pokazatelji. Naše očekivanje je da u drugoj polovini godine ili eventualno trećem kvartalu znamo kao država šta stoji ispred nas, da li se odlučujemo i da li su te ponude takve da država može da se odluči da krene u proces koncesije. –

Na opasku da građevinski radovi na Aerodromu izgledaju kao „šminkanje mlade pred udaju“, Mihajlović je navela „da nije baš tako“:

– Kad kažete šminkanje mlade pred udaju, smao da ne bude zabune. Često se čuje da koncesija znači privatizaciju. Koncesija na Aerodromu Nikola Tesla nije privatizacija. Naša želja je da se Aerodrom dalje razvija. Svi podaci govore da ima ogroman potencijal i da za deset, dvadeset godina možemo da očekujemo 10 i 15 miliona putnika. Zato moramo da obezbedimo da se investira u jedan takav aerodrom. Zato se i razmišlja o koncesiji. –

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

@Nebojsa Navodi u vezi sa taksama na INI su netacni. Iznosite pogresne podatke a sve to o cemu pricate je lako proverljivo. Pozdrav za Alena.

16. Aug 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

E da, kad bi bilo minimum volje... Bojim se da ste u pravu oko nedostatka vizije. Ne slažem se da je Banja Luka u povoljnijem položaju: 1. Sarajevo je daleko veći grad, sa daleko većom dijasporom, brojem turista, poslovnjaka, posebno iz arapskog svijeta... Bitno više potencijalnih putnika gravitira Sarajevu nego Banja Luci. 2. Tuzla je…

16. Aug 2017.Pogledaj

dembelan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

Da kad bi bilo minimuma volje da se tako nešto uradi. Aerodrom Mahovljani su žrtva političkog sljepila i to će tako ostati. Ljudi koji su u menadzmentu nemaju apsolutno nikakvu viziju. A Banja Luka je u daleko povoljnijem položaju nego i Sarajevo i Tuzla. Mnogo više ljudi gravitira oko Banja Luke. Mnogo više je bolje…

16. Aug 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

Ma ne, naravno da ne, bože mili. Ali ova linija povezuje dva velika srpska etnosa. Samim time ona jest etnička linija, egzistencijalno bitna za Republiku Srpsku, te etnička obveza za Republiku Srbiju. Jednako kao što bi to morala biti i linija Zagreb-Mostar. Pritome većina putnika jesu Srbi (poslovnjaci, studenti, radnici, znanastvenici, sportaši, novinari, estrada, obrazovni…

16. Aug 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto Air Serbia ignorira Niš i Banja Luku?

Hvala puno Mladjo. Još nisam ni zagrebao problem BNX. No, kada se jednom odlučim napisati članak o tome bojim se da neću smjeti ne samo doći na taj aerodrom nego ni proći kroz Republiku Srpsku. :-) Ma da, Banja Luka ignorira Banja Luku, to ste dobro rekli, ali to i piše u tekstu. Jasno sam…

16. Aug 2017.Pogledaj