BEG airport status
Er Srbija: Završeno preuređivanje putničkih kabina Erbasovih aviona; Ugrađeno 1500 Recaro sedišta U kabinama i novi tepisi, zavese i obeležja na podovima u skladu sa enterijerom Er Srbijinog A330 / Foto: Air Serbia

Er Srbija: Završeno preuređivanje putničkih kabina Erbasovih aviona; Ugrađeno 1500 Recaro sedišta

Ugradnjom novih sedišta kompanija Er Srbija završila je preuređivanje svojih deset uskotrupnih Erbas aviona, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Tokom protekle četiri nedelje, Er Srbija je ugradila 1.500 Recaro BL3520 sedišta, čiju konstrukciju odlikuje manja težina i koja putnicima nude veći nivo udobnosti, kažu iz te kompanije i dodaju:

– Deseti i poslednji po redu avion u kojem je renovirana kabina bio je Erbas A319 sa registarskom oznakom YU-APF, koji se vratio u saobraćaj 18. juna. Kao što je ranije rečeno, nova sedišta konstruisana su tako da zbog tanjeg naslona zauzimaju mnogo manje prostora. To nam je omogućilo da povećamo kapacitet za sedenje, a prebacivanje „džepa“ za novine u gornji deo naslona gostima je omogućilo više prostora za noge. –

Repozicionirani „džep“ za magazine obezbeđuje više prostora za noge / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six

Nakon ovih izmena, kapacitet A319 povećaće se sa 128 na 144 dok će na A320 sa 155 porasti na 174 sedišta.

– Pored ovoga, osvežili smo enterijere kabina novim tepisima, zavesama i obeležjima na podovima, koji su u skladu sa enterijerom našeg A330,  uskladivši na taj način dekor enterijera u celoj našoj floti erbas aviona. – kaže generalni direktor Er Srbije Dane Kondić.

Nakon izmena na A319 144, a na A320 174 sedišta / Foto: Air Serbia

Ugradnja Recaro sedišta počela je u maju, a promotivni prvi let do Venecije, na koji je Er Srbija pozvala i medije, bio je ujedno i prilika da se javnosti i njenim pozadinama predstave nova sedišta.

Red pored izlaza u slučaju opasnosti ima dodatni prostor za noge / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

DR

Leteo pre neki dan sa YU-API. Katastrofalno neudobna sedista za sedenje pogotovu kad je let preko 1:30h. Bez ikakvog tapacira i TVRDO do bola. Priznajem imaju malo vise mesta za noge od prethodnih ali daleko od udobnog. Biz klasa ima isti razmak sedista kao i ekonomska tako da ni u kom slucaju ne treba platiti razliku u ceni. JAT B737 biznis sedista su bila ZAKON za ovo cudo moderne tehnologije!

Odgovori
Ne

Moje iskustvo je potpuno suprotno. Ja sam leteo za London (2 sata i 50 minuta) i moj utisak je da u udobnosti sedišta nema razlike uopšte u odnosu na prethodna a da ima baš dosta mesta za noge čak i za visoke osobe (kao ja). Ja bih rekao odličan potez Air Serbia.

Be

@DR

Ne znam zasto… ali nekako ti ne verujem da si leteo sa YU-API. ;-)

Ik

Čisto sumnjam da si leteo, ali nema veze. Sedišta su skroz ok iz prve ruke.

Mi

Meni nije jasno to ulaganje u tudje avione, onaj internet pa ova sedista… Sve je to jako skupo, a jednom cemo vratiti te avione, sigurno nam nece niko platiti te nadogradnje, a mozda cemo morati i da dovedemo avione u prethodno stanje i to ce kostati… ?

Odgovori
Be

@Milence

Šta da ti kazem… trebati par časovo u ekonomiji i računovodstvu da bi razumeo.
U glavnom isplati se i te kako, veruj mi.

Lo

Predpostavljam da su orginalna sedista rentiranih aviona u nekom magacinu lako ih je vratiti u avione koji se rentaju. Opet ta ista sedista mogu da se ugrade u nove avione , prvi novi avioni stizu tek krajem skedece godine , a cela isporuka ce biti do kraja 2020 . Sigurno je dobra odluka.
Leteo sam skoro nekoliko puta sa TurkishAir ista sedista ugradjuju u ekonomsku i biznis klasu. Letenje Avionom vise nije luksuz vec potreba modernog coveka , avio saobracaj je u ekspanziji.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perica na: [REPORTAŽA] Združena taktička vežba “Vihor 2024“: Izazovni meteo-uslovi, premijere i atraktivni nastupi avijacije

Pa vidi zavisi koju verziju poredis. Vecina patrija koje posjeduje HV je u varijanti transporter pa je oklop tu uporediv da verzijom Lazar 3 osnovni. Trebas imati na umu kad su pakistanci ne tako davno trazili da se testira Patrija vs RPG7 , Finci su to glat odbili.. Sta to znaci? Yugoimport je prihvatio izazov..!…

24. Apr 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Muzej vazduhoplovstva u Beogradu počinje sa radom 2027. godine, na SEAS-u objavljen plan njegove rekonstrukcije

Iskreno nikad nisam imao zamerki na stanje postavke unutar muzeja; mogu se dodati multimedijalni tableti, ali to nije toliko bitno. Medjutim sve oko spoljasnjeg dela je u najmanju ruku zalosno, a i ne postoji jasan putokaz ka muzeju od aerodroma. Takodje ovde se pisalo o raznim muvanjima u vezi fondova muzeje i kome pripada. Da…

24. Apr 2024.Pogledaj

Ivan na: Argentina konačno rešila problem supersonične vojne avijacije, od Danske nabavljeni američki F-16

https://www.combustion-engines.eu/Selected-problems-of-RD-33-engine-reliability-in-operation,116478,0,2.html Do 2000 h, sa produzetkom do 4000 h.

24. Apr 2024.Pogledaj

125OMBR na: [REPORTAŽA] Združena taktička vežba “Vihor 2024“: Izazovni meteo-uslovi, premijere i atraktivni nastupi avijacije

Tuga od "vojske"!Ovo vise nije vojska,na zalost...Jos kada sam ja sluzio 1998.i 1999.godine,ova sredstva osim novih Erbasovih helikoptera i francuskih AESA radara i PVO,su i tada bila krs i zastarela a zamislite tek danas gde te protivnik pogodi sa Hellfire raketom iz helikoptera sa dometa od 20 kilometara...Ovo lovacko drustvo je u ovakvom jadnom stanju…

24. Apr 2024.Pogledaj