Ugradnjom novih sedišta kompanija Er Srbija završila je preuređivanje svojih deset uskotrupnih Erbas aviona, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.
Tokom protekle četiri nedelje, Er Srbija je ugradila 1.500 Recaro BL3520 sedišta, čiju konstrukciju odlikuje manja težina i koja putnicima nude veći nivo udobnosti, kažu iz te kompanije i dodaju:
– Deseti i poslednji po redu avion u kojem je renovirana kabina bio je Erbas A319 sa registarskom oznakom YU-APF, koji se vratio u saobraćaj 18. juna. Kao što je ranije rečeno, nova sedišta konstruisana su tako da zbog tanjeg naslona zauzimaju mnogo manje prostora. To nam je omogućilo da povećamo kapacitet za sedenje, a prebacivanje „džepa“ za novine u gornji deo naslona gostima je omogućilo više prostora za noge. –
Nakon ovih izmena, kapacitet A319 povećaće se sa 128 na 144 dok će na A320 sa 155 porasti na 174 sedišta.
– Pored ovoga, osvežili smo enterijere kabina novim tepisima, zavesama i obeležjima na podovima, koji su u skladu sa enterijerom našeg A330, uskladivši na taj način dekor enterijera u celoj našoj floti erbas aviona. – kaže generalni direktor Er Srbije Dane Kondić.
Ugradnja Recaro sedišta počela je u maju, a promotivni prvi let do Venecije, na koji je Er Srbija pozvala i medije, bio je ujedno i prilika da se javnosti i njenim pozadinama predstave nova sedišta.
DR
Leteo pre neki dan sa YU-API. Katastrofalno neudobna sedista za sedenje pogotovu kad je let preko 1:30h. Bez ikakvog tapacira i TVRDO do bola. Priznajem imaju malo vise mesta za noge od prethodnih ali daleko od udobnog. Biz klasa ima isti razmak sedista kao i ekonomska tako da ni u kom slucaju ne treba platiti razliku u ceni. JAT B737 biznis sedista su bila ZAKON za ovo cudo moderne tehnologije!
Neko
Moje iskustvo je potpuno suprotno. Ja sam leteo za London (2 sata i 50 minuta) i moj utisak je da u udobnosti sedišta nema razlike uopšte u odnosu na prethodna a da ima baš dosta mesta za noge čak i za visoke osobe (kao ja). Ja bih rekao odličan potez Air Serbia.
Beli
@DR
Ne znam zasto… ali nekako ti ne verujem da si leteo sa YU-API. ;-)
Iks
Čisto sumnjam da si leteo, ali nema veze. Sedišta su skroz ok iz prve ruke.
Milence
Meni nije jasno to ulaganje u tudje avione, onaj internet pa ova sedista… Sve je to jako skupo, a jednom cemo vratiti te avione, sigurno nam nece niko platiti te nadogradnje, a mozda cemo morati i da dovedemo avione u prethodno stanje i to ce kostati… ?
Beli
@Milence
Šta da ti kazem… trebati par časovo u ekonomiji i računovodstvu da bi razumeo.
U glavnom isplati se i te kako, veruj mi.
Losmi
Predpostavljam da su orginalna sedista rentiranih aviona u nekom magacinu lako ih je vratiti u avione koji se rentaju. Opet ta ista sedista mogu da se ugrade u nove avione , prvi novi avioni stizu tek krajem skedece godine , a cela isporuka ce biti do kraja 2020 . Sigurno je dobra odluka.
Leteo sam skoro nekoliko puta sa TurkishAir ista sedista ugradjuju u ekonomsku i biznis klasu. Letenje Avionom vise nije luksuz vec potreba modernog coveka , avio saobracaj je u ekspanziji.