Kompanija Er Srbija (Air Serbia) počela je da preuređuje kabine u floti svojih uskotrupnih „Airbus“ aviona ugradnjom „Recaro“ sedišta BL3520. Biće preuređeno ukupno deset aviona A319 i A320, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.
– Tanja sedišta su male težine i oblikovana tako da zauzimaju manje prostora, što omogućava Er Srbiji da ugradi dodatne redove sedišta. Nakon renoviranja kabine, kapacitet aviona A319 povećaće se sa 128 na 144 sedišta, a u avionima A320 sa 155 na 174 sedišta, što predstavlja ukupno povećanje od preko 12 odsto u celoj floti uskotrupnih aviona. – rečeno je u kompaniji.
Nova sedišta biće ugrađena i u biznis i u ekonomskoj klasi. Er Srbija će ugraditi ukupno 1.500 „Recaro“ sedišta u narednih nekoliko nedelja, a prvi avion A319, registrovan pod oznakom YU-APJ, trenutno se renovira.
– Rekaro sedišta štede prostor, manje su težine i obezbeđuju više prostora za noge za goste zahvaljujući svom modernom dizajnu. Nova sedišta su oko 2,6kg lakša od sedišta prethodne generacije, što će smanjiti težinu naše flote aviona A320 i A319 za preko 3.500kg u praznom stanju, čime će se smanjiti potrošnja goriva i emisija ugljenika.
Povećanje broja sedišta ekvivalentno je uvećanju flote Er Srbije za još jedan „Airbus“ avion, a istovremeno će poboljšati ponudu i nivo udobnosti na letu. Na taj način Er Srbija će biti konkurentnija, značajno će smanjiti jedinične troškove, pokrenuće rast prihoda i povećati gustinu sedišta, tako da ćemo imati mogućnost da bolje odgovorimo na potražnju tokom letnjeg perioda. Mnoge velike avio-kompanije u Evropi, Americi i Aziji već su ugradile „Recaro“ sedišta, što potvrđuje da su ona dobitna kombinacija udobnosti i funkcionalnosti. – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.
U kompaniji navode da uprkos povećanju kapaciteta, sedišta pružaju gostima više boravišnog prostora jer imaju tanji naslon i „džep“ za magazine na većoj visini:
– „Džep“ koji se obično nalazi u visini kolena sada je postavljen iznad rasklopivog stočića, što obezbeđuje više prostora za noge. Nova rekaro sedišta biće ugrađena i u biznis klasi uskotrupne flote, u kojoj će se središnje sedište ostavljati prazno radi obezbeđivanja više prostora i gde će biti po dva gosta sa svake strane, u poređenju sa po tri gosta u ekonomskoj klasi.
Biznis klasa biće odvojena od ekonomske klase pokretnim paravanom, što omogućava Er Srbiji da prilagodi broj sedišta u zavisnosti od potražnje na putovanju. Od sada će do 12 sedišta biti dostupno u biznis klasi, u zavisnosti od potražnje. – kažu u Er Srbiji i dodaju da se ostale usluge neće menjati:
– Putnici koji lete biznis klasom aviona flote A319 i A320 i dalje će imati isti nivo usluga, uključujući meni „Dine Anytime“ sa a la carte specijalitetima i uređaj „iPad“ na kome se nalaze filmovi, TV serije i muzika.
Gosti u obe klase će imati i pristup internetu putem usluge na letu Wi-Fly i moći će da gledaju zabavne sadržaje na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacije „Elevate Play“, koja je dostpuna za uređaje sa „Android“ i „Apple“ operativnim sistemima.
Pored novih sedišta, renoviranje kabina aviona A319 i A320 podrazumeva i ugradnju novih tepiha, zavesa i obeležja na podovima, koji su u skladu sa enterijerom aviona A330 koji trenutno leti na relaciji za Njujork. – navode u kompaniji i dodaju da će u avionu A330 broj sedišta ostati isti – 236 u ekonomskoj klasi i 18 u biznis klasi.
Beli
Ovode se vidi razlika izmedju starog JATa i nove Air Serbie. Nova kompanija je dinamicna i redovno radi na promenama da bi se stvorio rast i brzo reaguje na promene trzista.
Pored ovoga (promene sedista) najavljeno je ukidanje linije za Abudabi. Dane Kondic je pre par dana objasnio da je dosta isplatljivije da jedan Airbus obradi 4 destinacije u Evropi nego jednu u Abudabiju za isto vreme. Pored toga linija za Abudabi i dalje ostaje preko Etihada.
Razlog ovih promena je skok cene nafte na svetskom trzistu.
Zlonamerni ljudi, ima ih i na ovom forumu, su pisali kako Air Serbia propada i da se odavono znalo da ne posluje pozitivno, i da Sinisa Mali i Arapi preko Air Serbie peru ili kupe pare, itd.
Pedja I
Beli,
Mozes li da mi odgovoris kako je to moguce da se avion za Abu Dhabi povlaci od sledeceg zimskog reda letenja da bi vise aviona bilo na raspolaganju u Evropi a istovremeno se daju na lizing YU-APD i YU-APG?
Hvala
Pedja
@Pedja I, avioni se daju u kratkoročan najam u toku zimske sezone kada je uposlenost flote značajno manja.
Nebojsa
@beli
Zao mi je sto gresis beli,ali tako je…nisu ukinuli samo za abu dhabi,vec dosta linija se zatvara,a novih nema…i slazem se as postaje lcc mutant
Pedja I
@Pedja
Jasno je meni kad se i zasto daju avioni na lizing ali ovde imamo situaciju da se linija za AUH od pocetka zimskog reda letenja gasi jer im treba avion za Evropu a sa druge strane se tokom te iste zime 2 aviona iznajmljuju jer imaju visak kapaciteta. Nelogicno, zar ne?
Zeljko
Pametni,zasto povecavat broj sedista kad niovaj kapacitet nije popunjen preko 75%? Ajdetito lijepo objasni nama zlonamernima.(nemoj samo rec daza razliku u kilazi prolazi kargo.
Beli
@Zeljko
Pametni Zeljko. Nisam znao da je popunjenost 75% ali hajde da ti poverujem.
Brojke o popunjenosti su uvek prosecne brojke u procentima za sve avione u celoj godini.
E sad, imas cesto periode i letove kada je popunjenost 100%, pogotovo u letnoj sezoni. I imas periode i letove kada je popunjenost 50%.
Tada kada je popunjenost 100%, Air Serbia bi mogla prodati duplo toliko aviokarti nego sto ih stvarno proda. Ipak to prakticno nemoze zato sto avioni imaju ogranicen broj sedista.
U tom slucaju avio kompanija zeli da poveca kapacitete da bi sto bolje reagovala na veliku potraznju i ima dve opcije:
– novi avioni: uvesti nove avione na linijama sa velikom potraznjom
– novi sicevi: povecati kapacitete kroz veci broj putnika kroz druge mere, ka naprimer tanje siceve
Prva opcija je skupa. Ali na njoj ce se nesto uraditi tako sto ce jedan avion koji je leteo za Abudabi dodatno biti efikasnije koristen na linijama unutar evrope i srednjog mora gde je veca potraznja nego ponuda.
Druga opcija je ovo oko cega mi ovde respravljamo i na kojoj se radi.
Novi sicevi ce cak pomoci i kada popunjenost bude 50% zato sto ce avion sa novim sicevima biti laksi i samim tim imati manju potrosnju goriva nego do sad.
Evo samo primer zasto ce avioni bili laksi na primeru Airbus A319:
Novi sicevi
144 siceva x 7,0 kg = 1.008 kg
Stari sicevi
128 siceva x 9,6 kg = 1.228,8 kg
Dragoslav
Ko ce da snosi troskove, obzirom da su avioni iznajmljeni i kako ce to uticati na ukupne troskove za 2017. godinu.
Beduin
Eto, to se zove downgrade
Beli
@Dragoslav
Kakvo je to pitanje. Air Serbia nego ko drugi?!?!
Air Serbia je platila i lakiranje u svoje boje…
Ne razumem sta hocete da kazete!?!?
Aleksandar
Uništili su jedinu dobru stvar koja ih je izdvajala od konkurencije – biznis klasu. Bolje da su uveli dodatne ketering opcije koje bi se doplacivale (premium kafu, slatkiše i naručivanje premium obroka unapred) i unapredili i proširili ponudu sky shopa potrebstinama za putovanje (baterije za mobilni, roming kartice za telefon, jatucice i kozmetiku za putovanje) i doplatu za mesta uz prozor ili dodatni prostor za noge. Mogli su da izvuku najbolje od LCC a ne oštete ili unište najbolje iz svoje ponude (biznis klasu). Sedista u biznis klasi su morala da ostanu! Ako se ne prodaju, mogli su da ih ponude jeftinije na ukrcavanju. Na kraju su izabrali najgore rešenje – napravili su LCC mutanta sa vise sedista, od kojih neka glume biznis klasu iza pravana koji se pomera :D Jako mi je krivo, ali od mene nema sanse da vise dobiju pare za takvu biznis ponudu.
Pedja I
Potpuno se slazem. Ne samo da sklanjaju najbolju biznis klasu u Evropi vec istovremeno gase butik koncept poslovanja koji ih uzdize iznad konkurencije. Takodje napustaju i hub sistem i orijentisu se na P2P putnike.
Kako onda da pune JFK ako napustaju hub sistem? Putnicima iz Srbije i Crne Gore? Smesno.
Nikola
Aleksandar je potpuno u pravu – Air Serbia je ukinula jedino što ju je izdvajalo od daleko vece i jače evropske konkurencije. (Biznis klasa je inače bila hvaljena našireko od mnogobrojnih putnika koji su presedali u Beogradu.)
Kad se tome doda da su Recaro sedišta VEOMA neudobna, ovo je ozbiljan downgrade.
Vojo
Najjaca je racunica koju su izlozili… Bicemo laksi i manje cemo trositi goriva. 350 kg po avionu, bas velika racunica
Pedja I
A319 (ovo je pod pretpostavkom punog aviona)
128 mesta x 75kg (prosecna tezina putnika) = 9600 kg
144 mesta x 75 kg = 10800 kg
A320
155 x 75 = 11625 kg
174 x 75 = 13050 kg
Cak i sa 350 kg manje zbog novih sedista oni i dalje imaju vecu tezinu sa 144 / 174 mesta, vecu potrosnju goriva a samim tim i vecu emisiju ugljenika.
Ok, to je za njih profitabilnije ali nemojte nam te prazne price o tezini, ekologiji itd.
Peteonije
Pogotovo sa vecom tezinom zbog veceg broja putnika
:-)
Beli
@Vojo
Pokusaj da razmisljas bez predrasuda, molim te.
Avio kompanije racunaju uvek sa tezinom, potrosnjom, itd. uvek prosecno po putniku!
Pise „bicemo laksi“ …. mozda misli prazan avion.
Pise „manje ce mo trositi“ …. mozda misli prosecno po putniku
Znate, kad je neko pristrasan onda i nemoze normalno razmisljati i nepokusava da shvati sta bi nesto moglo znaciti.
Vojo
@Beli
Nemoj da me zezas da 350 kg na avionu moze da utice na potrosnju goriva…
Na istu ne moze da utice ni po par tona, kada su u pitanju kratki letovi koje JU obavlja
Vladimir
Ko se razume u ovo, on zna da svakih 1000 kg ekstra težine povećava potrošnju goriva za 2,5% za svaki sat efektivnog leta. Tako i svako smanjenje težine aviona smanjuje potrošnju za istu vrednost.
Ko se ne razume, on pise gluposti.
Srba
„2,6kg lakša od sedišta prethodne generacije, što će smanjiti težinu naše flote aviona A320 i A319 za preko 3.500kg u praznom stanju“
Pretpostavljam da je greška u jednoj nuli više.
Naime, kod A319 sa po 2,6 kilograma manje po sedištu, ukupna težina je manja za 332,8 kilograma, plus (nepoznata) težina još tih dodatnih 16 sedišta, a
kod A320 težina je manja za 403 kilograma, plus (nepoznata) težina još tih dodatnih 19 sedišta.
BB
Čini mi se da misle na kompletnu flotu
Vladimir
Za sve upoznate sa istorijom. Ostalima savetujem da se edukuju.
JAT je imao Recaro sedišta na B737 još u prethodnom dvadesetom veku.
I što neko napisa, obzirom da su avioni najmljeni ko snosi troška zamene sedišta?
Dlletant do diletanta.
Slot
U koliko dobro pamtim, skoro identicna konfiguracija sa B737-300. U prvoj verziji 126 sedista sa biznis klasom, a 144 sedista nakon ugradnje Recaro sedista i ukidanja biznis klase. Zamenu je, ako se i toga dobro secam, pratila medijska hajka „ko ce sve to da plati“ i pljuvanjem po JAT-u , a danas se takav postupak velica i pravda mega ekonomskom racunicom.
Vladimir
B737 je došao u JAT sa tom konfiguracijom i Recaro sedištima. Osamdesetih to je bilo čudo. A danas je samo tužna kopija. Što mi se sviđa ova „inventivnost“ nakon pljuvanja svega što je JAT predstavljao.
Tužni likovi koji ne shvataju da bez imidža JAT-a i svega što je išlo uz JAT oni su beskorisni diletanti.
Pri tome ne umanjujem sve gluposti i loše poteze JAT-a.
Jason Born
Ja sam se jednom prilikom vozio jos 2012. godine od Beg do Fco Jat-ovim B733 koji je imao kozna Recaro sedista i mogu reci da su bila bas udobna. Tih dana sam se vozio jos 3 puta Alitaliom u Airbus avionima familije A319/320 koji iako su bili daleko mladji nisu bili nista udobniji.
Vladimir
Ja sam jednom prilikom seo u B737 još 1988 i od tada smo nerazdvojni drugari. Doduše manje sam proveo u putničkoj kabini, ali ne pravim pitanje.
360
Air Serbia je najjeftinija konekcija za Beograd! A klasa kod Lufthanse koliko kosta?
Shadow
Pustite vi sedista,zasto nisu rekli koliko je sve trulo i puno korozije ispod ti istih Recaro sedista?
Peca
Konkurencija je opaka i svaku gresku ce skupo platiti. Ukoliko zele da budu legacy airline a da glume lcc od toga gospodo hleba nema. Licno mnogo mi je drago zbog air srbije, onaj jat je opisivao slikovito kako je drzava funkcijonasila(stari piloti, stari avioni, stare stjurdsese, stara sedista kao leteci staracki dom). Licno mislim da su sedista sra… ali i ona koja su otisla iz aviona nisu mnogo bolja. U nasem narodu se kaze nemoze se stisnuti i prdnuti, a upravo mi se cini da to air srbija radi. Po mom misljenu trebali su da ubace sedista kao sto su delta economy premium http://static1.businessinsider.com/image/581b4cf0362ca4892e8b675f-480/delta-premium-economy.png ,da sigurno su skuplja i teza ali bi putnci bi verovatnije bili zadovoljniji i kvalitet putovanja air serbijom bi bio i vise nego zadovoljavajuci. Nadam se da ljudi koji vode kompaniju znaju bolje od mene sta je bolje za air srbiju a licno voleo bih da mnogo godina kasnije vidim dvoglavog orla na repu, a ne izbledeli semofor koji je govorio vise od reci.
Beli
Ajmo još malo pljuvanja!
Nije Dane Kondić završio fakultet u Srbiji kao neki od vas. I nema toliko iskustva u poslovanju avio linija kao vi.
Ma šta zna menadzment Etihada, nemaju oni pojma šta rade. Da smo mi na toj poziciji mi bih ovo, mi bi ono… ;-)
Boban – Frequent Flyer
@Beli
Bravo na komentaru! U potpunosti se slazem sa tobom!
Marko Van Basten
A ti poznajes Daneta Kondica, pa znas sta je i gde zavrsio, i kakve su mu reference?
Citajuci tvoje komentare, mogu reci da je T6 postao strahovito bitan kada su i njega zaposeli botovi, da truju ovo malo vazduhoplovnih internet mesta gde mi normalni mozemo da razmenimo koju rec.
Beli
@Marko Van Basten
Kondić je krajem devedesetih bio menadžer razvoja poslovanja u australijskoj kompaniji „Quantas“, a u „Malaysia Airlines“ je radio tri i po godine.
Bio je i regionalni direktor „Sabre Airline Solutions“ za jugoistočnu Aziju. Pre toga bio je komercijalni potpredsednik „Abacus International“ u Aziji.
Kondić koji je u međunarodnim poslovnim krugovima poznat kao Deni Kondić, dete je srpskih iseljenika sa Kozare u današnjoj Republici Srpskoj.
Za vas „normalne“ :-)))) je svako bot ko nema isto misljenje kao vi. Vise puta sam ovde pisao da sam iz Austrije i da ne radim za sandvic. Mozda vi?
T6 je za meine vazan zato sto volim Srbiju, Rep. Srpsku i Aviaciju.
Marko Van Basten
@Beli (ili Bijeli, ako ste iz Rep. Srpske kao sto kazete), stvarno ste sa Kondicem isli na fakultet! Sada sam zaguglao „Dane Kondic biografija“, i na svim sajtovima od reci do reci pise ovo sto ste i Vi copy-paste. Cudo sta rade botovi.
Vojo
@Beli je bas objektivan
Beli
@Marko Van Basten
Nisam ja pisao da sam isao sa njim na fakultet.
Da, to sam kopirao. Ne krijem da sam kopirao.
Nego, u cemu je problem, sta hocete da kazete?
Trazili ste biografiju, eto je. Ili neverujete u to sta pise?
Vladimir
Dane Kondić pre AirSerbia nikada niti u jednoj aviokompaniji nije radio na direktnim i operativnim poslovima ruvođjenja kompanijom.
To su njegove reči. A sve ostalo su puste želje ljudi koji nemaju pojma šta pišu.
Pedja
Kapetane, zaguglajte malo.. Linkedin recimo, ako vec ne verujete sta pise TangoSix, ili sve to znate pa ste namerno zlonamerni? Danny je radio u dve avio kompanije na sledecim poslovima:
– S.E.Asia Business Development Mgr
Company Name Qantas/British Airways
Dates Employed Aug 1997 – Oct 2001 Employment Duration 4 yrs 3 mos
– GM Worldwide Sales
Company Name Malaysia Airlines
Dates Employed Nov 2001 – Dec 2004 Employment Duration 3 yrs 2 mos
slot
Ne bih zeleo da budem Vladimirov „drveni advokat“, ali lepo pise „nije radio na direktnim i operativnim poslovima rukovodjenja“, te je upucivanje na google ili linkedin visak, odnosno samo potvrda da je doticni radio na drugim poslovima u prethodnim kompanijama.
Na kraju krajeva, to nije ni bitno. On je doveden po politickoj liniji. Mogao je biti bilo ko drugi iz pomenute kompanije a sa nasim korenima.
U A.S. su utvrdjeni strahoviti propusti (imena cu izostaviti da ne bi bio brisan komentar), potkradanja i pogresno vodjenje posla i upravo je to razlog zasto je doveden Deklan (da ispravi gluposti svog prethodnika) i zasto kompanija pravi blagi zaokret u nacinu poslovanja.
A da cemo gledati LCC mutanta – pa gledacemo.
Vladimir
Oličenje neznanja je kada se lična izjava negira. To se onda graniči sa patologijom, plus nepismenost da se napisano pročita.
Nigde nisam napisao da Kondić nije radio u aviokompanijama. Veća da nije radio na direktnim i operativnim poslovima rukovodjenja. Posebno što su to njegove reči izgovorene jednom prilkom u restoranu Lovac u Beograd, gde sam bio prisutan i čuo svojim ušima.
I ne, nije bio sendvič na meniju, ali da li će ovo dopreti do „sveznajućih“ ne znam. Dublja mi je strepnja nego nada.
Pedja
Kapetane, jako mi je drago da cujem da vasu dijetu ne cine samo sendvici i da ostrvo nije ostavilo na vas trajne posledice kao sto je to ucinilo na vase koplekse i kulturu.
Citirao sam tacno i precizno, sta je i gde radio Kondic. I malom detetu je jasno da se politikom firme nije bavio Kondic nego Etihad. On je njihov izbor.
Dejan
Leteo sa LH koja koristi isti tip sedišta. Neudobno za Boga miloga. Pole leta FRA BEG osećao sam se kao da sam imao direktan let iz Sidneja. Avio industrija i avio prevoznici uporno odbijaju nepobitnu činjenicu da ljudski etalon odavno nije ona prastara 175/75 zato uvek kada letim economy sedim kao veverica, samo mi nedostaje lešnik!
DR
Potpuno ste u pravu, cak se na samoj fotografiji vidi kolika je debljina sundjerastog dela sedista …. kao da sedite na dasci!
DR
Ukidanje pravih sedista biznis klase je potpuni promasaj! Licno ja presedam na Aeroflot koji drzi do svog imidza i pruza putnicima pravi uzitak biznis klase! EU kompanije i njima slicni mesetari neka stave prst na celo pa neka se pitaju sta im je raditi dalje, a vala mogu i krila da odseku sa aviona da bi avion bio laksi!…
BB
Ja ne znam zašto ne ugrade šipke za držanje k’o u gradskim autobusima…
Beli
@BB
Pa ovde na forumu su kometari kao da su ugradjene te sipke. :-)
Iako svugdje pise da se udobnost ne menja.
Beli
Ajmo sad da budemo iskreni:
Sigurno vise od 90% putnika leti sa Air Serbiom radi niske cene karata ili mozda kao ja radi patriotizma, tako sto necu leteti sa Austrian Airlines direktno do Soluna nego sa Air Serbiom sa presedanjem u Beogradu. Tako sam prosle godine leteo iz Beca u Podgoricu preko Beograda umesto da sam uzeo direktan let Bec-Podgorica sa Montenegro AL.
Ovo sa niskom cenom vazi posebno za strance.
…neki ovde pisu kako ce Air Serbia izgubiti kliente radi novih siceva.
Air Serbia upravo podize kapacitete u avionu zato sto je potraznja dosta veca nego njihova ponuda.
A gde pise da ce se ukinuti biznis klasa? Vise vas je to ovde napisalo. Ko je rekao da ce se ukunuti? Usluge u biznis klasi ostaju iste, samo postoji moducnost da se ona uskladi sa potraznjom.
Kada sam prosle godine leteo iz Beograda do Podgorice u biznis klasi su sedele samo 3 osobe. Svi drugi sicevi u toj klasi su bili prazni.
Molim vas citajte prilog pre nego sto pocnete da komentarisete.
Dejan
Beli nigde ne piše da će se ukinuti Biznis klasa, već da će se ISTA tanka Recaro sedišta koristiti i za biznis klasu (po tri u redu) s tim da će srednje sedište biti preklopljeno kao stočić. Copy paste iz LH koja ima ovakvu „biznis“ klasu na uskotrupnim avionima u Euromediteranskom saobraćaju. Postavlja se pitanje zavređuje li takva „biznis“ klasa cenu karte tri puta veću od cene karte ekonomske klase? Ako prodaja biznis klase ide lošije onda se ona smanji za jedan red pa umesto 12 se ostavi sa 8 sedišta a u taj prostor doda 2 reda economy-ja. To bi bio prvi logičan potez jer su svi hvalili AS biznis klasu. Kad uđem u Aeroflot u biznis klasu dočeka me pravo sedište biznis klase, nasmejana plavuša, čašica vodke i „parče“ dimljenog lososa veliko kao bogata šnicla sa našeg roštilja a da sam jedva seo u to isto sedište i to na letu u domaćem (ruskom) saobraćaju. Tada znam zašto je ta karta tri puta skuplja!
Ništa mi nije jasno
Povećava se broj sedišta u avionu? Na kontu širine ili se dodaju redovi?! Veliki broj AirSerbia aviona ima problem sa prostorom, odnosno manjkom istog. Ko često putuje zna da se neretko dešava da ljudi sede i da nemaju prostor za noge, tj. da imaju utisak da postoji red viška koji je gurnut eto, čisto da ljudi koji imaju preko 160cm ne mogu da smeste svoje udove.
nix
Ako ce biti jeftinija karta, pozdravljam! Svi njihovi letovi su oko 2-3h dugi, ali ako su cene iste onda je malo gorak ukus oko svega. I onako imaju propuste sa pristojnim tretiranjem putnika na aerodromu, ako se to ispolji sad i na kabinu to im je problem i najavi.
Drago
Zanimljiva tematika, samo da ste videli kako Ruje ugradjuju na 737-400 …. 170+ sedista sa jednoklasnom konfiguracijom max 159 po Boeing-u … mesta mislim da nije bilo ni za patuljka … ovo je jos i pesma .
Blagoje Krstic
Skoro sve kompanije koje lete u evropu imaju slicne konfiguracije sedishta. Pre neki mesec leteo sam Riga Istambul u Boingom 737-800, to je bilo horor, ja sam 180 cm a bilo mi je tesno uzas jedan. Kada se putnik ispred mene raskomorio i spustio naslon ja nisam mogao da koritim multimedijani sistem, stocic pa ni da dishem.
Ali to je tako radi to sto na 90% putnika najbitnija je cena a guzva na trzistu uzasna sa velikim brojem LCC operatora.
milicevic marc
pocetak kraja !!!
Vladimir
https://www.facebook.com/groups/162189250485367/permalink/1339237332780547/
Deya
Ako je moguce
Kupuo bih 2 sedista iz atr ili a320 jer sam oduvek zeleo da ih imam