BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Etihad izlazi iz Darvina i prodaje svoj udeo slovenačkoj Adriji Prvi izlazak Etihada iz neke od kompanija u kojoj je imao suvlasništvo.

[POSLEDNJA VEST] Etihad izlazi iz Darvina i prodaje svoj udeo slovenačkoj Adriji

Kako Tango Six saznaje, Etihad Ervejz prodao je danas svoj udeo u švajcarskoj avio-kompaniji Darvin Ervejz (33%) koji ima od 2013. godine. Ovaj udeo kupila je nova podružnica slovenačke avio-kompanije Adrija Ervejz u Švajcarskoj.

Prema današnjoj transakciji Darvin će nastaviti da posluje pod svojim imenom i pod svojim AOC-om ali će promeniti svoj brend iz „Etihad Airways Regional“ u „Adria Airways Switzerland“.

Ovo je drugi izlazak Etihada iz neke od svojih investicija u druge avio-kompanije.

Slovenačka nacionalna avio-kompanija Adria Ervejz privatizovana je u martu 2016. godine kada je fond „4K“ kupio 96% deonica od države Slovenije.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

N

Velika vest, mada nije neocekivana. Voleo bih da Alen napravi komparaciju ex Swiss i Etihada. Nesto slicno je i Swiss pokusao sa kupovinom posrnulih kompanija, te pokusaja pravljenja svoju alijansu….svi znamo kako je zavrsio. Taj case study smo radili na Max Plancku. Mozda Etihad pokusava da se na vreme izvuce iz price…..ako nije kasno.

Odgovori
A

I Lufthansa je na vrijeme povukla ručnu. Čitajte idući članak :-)

N

@ Alen
Ne propustam vase clanke. Pozdrav

Z

Alene ne štedi tastaturu! :-)
Čekamo utorak!

P

Ovo nije prvi izlazak Etihada iz neke od svojih investicija u druge avio-kompanije.

Prvi put su prodali svoj udeo u Aer Lingusu od 5% Britishu (AIG) za nekih 66mil€

Odgovori
M

Ethadov ulazak u Darwin je bio čisti promašaj i kompanija je samo nazadovala. Zato bolje ne trošiti reči na komentare pošto će Alen sve dobro pojasniti. Air Srbija je bila čisti uspeh(setimo se jatovanja) tako da ne verujem da bi neko žrtvovao dobrog konja zbog lošeg magarca, poredjenje je loše ali verujem da je air srbija sigurna. Ukoliko Arapi okrenu ledja tu su kinezi(haninian), 4k itd… kojima ne trebaju samo polumrtve komanije, ali naravno bilo kakav rizik nije dobro došao. Zanimljivo bi bilo kada bi 4k kupio Croatiu i deo Air Srbije ali to se naravno neće nikad dogoditi. Ne daj bože. Alene čekamo kolumnu ?.

Odgovori
N

A ko stoji 4k fonda? Info na portalu je da je prilicno nov ali nema informacija o shareholderima.

Odgovori
B

@Nele

Lufthansa!

H

Ovo poslednjo vest tretiram kao odličnu. Kad je 4K u stanju da kupuje kompaniju onda ono zanči da jim je posao u Adriji uspeo i nastavljaju širjenjem. U svakom slučaju ovo je dobra vest. Ali nadam se da če o ovome temi još nešto napisati kolumnist Alen Šćuric u svojoj kolumni na ovom portalu. Misim da je kupnja vrno resna, Adrijin CEO već je komentirao ovu temu.

Odgovori
A

Da, iduca tema je to.

I nema to baš nikakve veze sa uspješnim poslovanjem.

H

Hvala!

S

Pocelo je,samo je pitanje ko ce da kupi Air Serbiju

Odgovori
V

Vlada Republike Srbije, poslusaj sta ti kazem i daj malo vremena, al ne duze od godinu dana

B

Pa Srbija…

B

@Senka

Sta je pocelo? Nerazumem.

Mozda apokalipsa?

I

Srbija je i sada vlasnik Air Sebije. I obilno je fiansira iz budžeta uključujući i sulude projekte kao NY gde sami kažu da će to biti gubitak. Izveštaja za 2016. nema…
Gospodin Alen je imao izvanredan članak na tu temu pa pročitaj.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Miroslav Mišković: Na pokušaju Er Maksija izgubio sam 800.000 evra; Hteli smo da kupimo JAT, bez para poreskih obveznika i nazovemo ga Er Srbija

Drago, Upravo je tako bio zamišljen scenario za Er Maxi i JAT. Samo što je ideja osnivanja Er Maxija bila toliko suluda da nije odmakla od nivoa sulude ideje. Ne zaboravimo da je u toj ideji bilo i preuzimanje Aviogeneksa. Duplo sisanje budžeta Države. Kažem, rasprava o Er Maxiju je bespredmetna.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li A380plus stvorio budućnost za superjumbo?

Neće se menjati konfiguracija A380. Ogromna je investicija redizajniranje postojoćeg aviona. Pojaviće se sličan novi dizajn sa dva motora. Ekser u kovčeg za A380. Ustvari već postoje idejni projekti za takav avion i kod Beoinga i kod Busa. Samo da cena izrade takvog aviona dođe u prihvatljive okvire.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: Jet Airways u problemima

Indija je poznata po špekulacijama na berzi. Može biti da je Jet zaista u go***ma do guše, ali može biti i da se veštački obara vrednost deonica da bi neko treći došao do njih za male pare. Pa onda odjednom, nema više problema. Već viđeno do sada, ne samo u Indiji. Simptomatično je da su…

17. Aug 2018.Pogledaj

Petar na: Vučić: Nastavićemo da ulažemo u razvoj domaćih bespilotnih letelica; Borbene bespilotne letelice iz Kine

@Omnia Poštovani, prvo da kažem da mi je drago da smo se razumeli. Velike sile uvek gledaju isključivo svoje interese. Evo vam primera najnovijeg datuma. Ruski gasovod je preko Grčke, Makedonije i Srbije trebao stići do Mađarske i ostatka Evrope. Rusi su sa svima postigli dogovor koji je bio na opšte dobro kad, eto ti…

17. Aug 2018.Pogledaj

Send this to a friend