BEG airport status
Erbasov simulator letenja za helikopter H145 dobio EASA „level D“ sertifikaciju Simulator H145 ujedno i prvi simulator u Nemačkoj sa EASA level D sertifikacijom / Foto: Erbas Helikopters

Erbasov simulator letenja za helikopter H145 dobio EASA „level D“ sertifikaciju

Simulator letenja za helikoter H145 u Erbas Helikopters Trening Akademiji u Nemačkoj dobio je „level D“ status od strane nemačkog nacionalnog vazduhoplovnog regulatornog tela, saopštio je evropski proizvođač.

– Sa ovim odobrenjem, koje je zapravo najveća moguća sertifikacija za „full filght“ simulator, pilotima koji su kod nas na obuci moći će da se prizna više sati sa simulatora u korist njivog ukupnog pravog naleta.

Simulator pruža našim nacionalnim i međunarodnim mušterijama širok opseg prilika za obuku, posebno za misije u ekstremnim uslovima leta i za vežbanje raznih postupaka prilikom vanrednih okolnosti. Ne samo da je ovo prvi „full flight“ simulator za H145 sertifikovan na svetu, već je ovo i prvi helikopterski simulator u Nemačkoj koji je dobio EASA „level D“ sertifikaciju. – poručuju iz Erbasa.

Izgled simulatora spolja / Foto: Erbas Helikopters

„Level D“ helikopterski simulatori moraju ispuniti zahtev za mogućnost pokretljivosti u šest osa kretanja, moraju pružati opseg pogleda kroz kokpit veći od 180 stepeni uz verno podražavanje akustičnih i vizuelnih elemenata koji se doživljavaju tokom leta.

– Simulator letenja za H145 je pogodan za početne i „refrešer“ kurseve, za specifične kurseve posvećene vanrednim postupcima u letu, za letove koji se izvode u IFR uslovima, zatim u uslovima letenja od obale ka vodenim površinama i noću uz upotrebu NVG sistema. Svake godine kroz ovake kurseve u našoj Trening Akademiji prođe oko 400 pilota koji nalete preko 1500 sati. – stoji u saopštenju.

Podsetimo, Srbija je od Erbasa naručila devet helikoptera H145M od kojih će šest letelica biti isporučeno vojsci a tri policiji.





[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ma

Na jednom Britanskom portalu sam slušao prilog o H145M,i baš se spominje da je Srbija prva naručila H145M,uz paket H-Force,i da će nam uz kupovinu ovih devet biti donirana još četiri H145M,jer se zna cena simulatora.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N Postoji i puno faktora koji su i bitniji od cene transporta, nije sporno. Ali ako će neko da preveze divizion sa pratećim vozilima odjednom, više se isplati brod.

14. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…

14. Dec 2024.Pogledaj

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj