BEG airport status
Erbasov simulator letenja za helikopter H145 dobio EASA „level D“ sertifikaciju Simulator H145 ujedno i prvi simulator u Nemačkoj sa EASA level D sertifikacijom / Foto: Erbas Helikopters

Erbasov simulator letenja za helikopter H145 dobio EASA „level D“ sertifikaciju

Simulator letenja za helikoter H145 u Erbas Helikopters Trening Akademiji u Nemačkoj dobio je „level D“ status od strane nemačkog nacionalnog vazduhoplovnog regulatornog tela, saopštio je evropski proizvođač.

– Sa ovim odobrenjem, koje je zapravo najveća moguća sertifikacija za „full filght“ simulator, pilotima koji su kod nas na obuci moći će da se prizna više sati sa simulatora u korist njivog ukupnog pravog naleta.

Simulator pruža našim nacionalnim i međunarodnim mušterijama širok opseg prilika za obuku, posebno za misije u ekstremnim uslovima leta i za vežbanje raznih postupaka prilikom vanrednih okolnosti. Ne samo da je ovo prvi „full flight“ simulator za H145 sertifikovan na svetu, već je ovo i prvi helikopterski simulator u Nemačkoj koji je dobio EASA „level D“ sertifikaciju. – poručuju iz Erbasa.

Izgled simulatora spolja / Foto: Erbas Helikopters

„Level D“ helikopterski simulatori moraju ispuniti zahtev za mogućnost pokretljivosti u šest osa kretanja, moraju pružati opseg pogleda kroz kokpit veći od 180 stepeni uz verno podražavanje akustičnih i vizuelnih elemenata koji se doživljavaju tokom leta.

– Simulator letenja za H145 je pogodan za početne i „refrešer“ kurseve, za specifične kurseve posvećene vanrednim postupcima u letu, za letove koji se izvode u IFR uslovima, zatim u uslovima letenja od obale ka vodenim površinama i noću uz upotrebu NVG sistema. Svake godine kroz ovake kurseve u našoj Trening Akademiji prođe oko 400 pilota koji nalete preko 1500 sati. – stoji u saopštenju.

Podsetimo, Srbija je od Erbasa naručila devet helikoptera H145M od kojih će šest letelica biti isporučeno vojsci a tri policiji.





[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ma

Na jednom Britanskom portalu sam slušao prilog o H145M,i baš se spominje da je Srbija prva naručila H145M,uz paket H-Force,i da će nam uz kupovinu ovih devet biti donirana još četiri H145M,jer se zna cena simulatora.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci nakon Zagreba uspešno gađali i rusku avio-bazu, da li smo videli prvi dokaz obaranja sistemom S-300?

@Srbofil Naravno da ne moze u potpunosti da se pokrije. Povecati broj razlicitih radara izmedju baza i neprijatelja i povecati stepen pripravnosti sigurno da. Ti sto ocekuju da svemocna ruska ili americka PVO ne pravi propuste, a i ovo sto se sprdaju sa istom treba da se pdsete upravo na izraelski VAP. Amerika je znala…

09. Dec 2022.Pogledaj

Srbofil na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci nakon Zagreba uspešno gađali i rusku avio-bazu, da li smo videli prvi dokaz obaranja sistemom S-300?

@Milos77 Nema odakle da se "pojaca", nemoguce je napraviti potpuno pokrice miliona kilometara VaP. Izrael velicine Vojvodine sa milijardama i milijardama ulozenim u PVO ne moze potpuno da se pokrije, cak i cuveni Iron Dome "stedi" rakete tako sto na osnovu balisticke trajektorije racuna da li ce ciljana raketa pasti na naseljeno mesto ili ne,…

09. Dec 2022.Pogledaj

Petrović Dusan na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci nakon Zagreba uspešno gađali i rusku avio-bazu, da li smo videli prvi dokaz obaranja sistemom S-300?

@Milos77 Zapravo ne postoji savršen PVO, i nijedna zemlja ne može da zastiti bas svaku zgradu. Moguće i da NATO nije imao kao prioritet zaštitu Zagreba, jer u Zagrebu nema ništa kljucno za bezbednost NATO. Ali da Rusija nije stitila,ili neuspesno stitila dve baze sa strateskim bombarderima? Vidi se jasno na obe slike da su…

09. Dec 2022.Pogledaj

Sotir na: [INTERVJU] Direktor mađarske kompanije Magnus Aircraft Laslo Boroš: Tim iz Srbije bio je ključan za našu ekspertizu sa kompozitima, baza za prodaju naših aviona Balkanu biće u vašoj zemlji

Svaka čast. Sve pohvale. Slovenci i Mađari vode ozbiljnu priču u lakoj avijaciji. Zar razliku od utvinih pokušaja da nešto pokrene iza njih stoj privatna inicijativa.

09. Dec 2022.Pogledaj

ivan na: [INTERVJU] Direktor mađarske kompanije Magnus Aircraft Laslo Boroš: Tim iz Srbije bio je ključan za našu ekspertizu sa kompozitima, baza za prodaju naših aviona Balkanu biće u vašoj zemlji

Realno jesmo bili ispred Madjarske ako pricamo o sedamdesetim i osamdesetim ,mogla je samo da nam parira sa Pick salamom. Avion nije sad neko cudo moderne tehnike ali je lep i koliko sam vide kvalitetno uradjen. Kompaniji zelim puno uspeha

09. Dec 2022.Pogledaj