BEG airport status
A330 ponovo u Zagrebu: Er Srbija šalje svoj najveći avion prvog dana rada novog terminala Aerodroma „Dr. Franjo Tuđman“ Najveći na Tuđmana, već prvog dana / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

A330 ponovo u Zagrebu: Er Srbija šalje svoj najveći avion prvog dana rada novog terminala Aerodroma „Dr. Franjo Tuđman“

Kako je danas saopštila Er Srbija, operativni početak rada novog terminala aerodroma „Dr. Franjo Tuđman“ biće obeležen i promotivnim dolaskom najvećeg aviona srpske avio-kompanije – Erbasom 330:

– Er Srbija, nacionalna avio-kompanija Republike Srbije, obavljaće saobraćaj na liniji Beograd-Zagreb svojim širokotrupnim avionom A330 sledećeg utorka (28. marta) da bi doprinela obeležavanju otvaranja nove zgrade terminala na aerodromu u Zagrebu.

Avion sa 254 sedišta, koji inače redovno leti ka aerodromu Džon F. Kenedi u Njujorku, leteće do glavnog grada Hrvatske i iz njega u jutarnjim časovima sledećeg utorka, a gosti će moći da iskoriste specijalnu cenu povratne karte počev od 59 evra, koja će važiti samo tog dana. – saopšteno je iz kompanije.

Novi terminal svečano je otvoren sinoć, počeće da prima putnike na redovnim linijama od sledećeg utorka / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Specijalni povratni let avionom A330 saobraćaće na dan kada Er Srbija bude primila nagradu za Lidera na tržištu avijacije za 2017. godinu, koju joj dodeljuje Er Transport Vorld (Air Transport World) u Njujorku.

– Zadovoljstvo nam je da obeležimo otvaranje novog terminala u Zagrebu letom koji će ka glavnom gradu Hrvatske samo tog dana obaviti naš prestižni i jedinstveni avion A330. Prošle godine obavili smo probne letove za Zagreb i nekoliko drugih odredišta, kao deo nastavka razvoja naše usluge do Njujorka, tako da ga je lepo ponovo videti na hrvatskom tlu.

Cena karte od 59 evra biće veoma popularna među putnicima koji planiraju da posete novi zagrebački terminal tokom prvog dana rada i istovremeno lete našim širokotrupnim avionom.

A330 saobraćaće u utorak, 28. marta, pri čemu će let JU 230 krenuti iz Beograda u 7.40 i stići u Zagreb u 8.50 ujutru. Povratni let, JU 231, krenuće iz Zagreba u 10.05 i stići u Beograd u 11.10 ujutru. – rekao je Dane Kondić, direktor Er Srbije.

Tango Six je bio na prvom letu A330 za Zagreb prilikom operativne sertifikacije letelice pre početka letova za Njujork. Više detalja možete videti ovde.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

m

Bilo bi gotivno da se opet uvede ona linija Beograd-Zagreb-London (((: Pa recimo sa A330….

Odgovori
M

Bilo bi gotivno i da nam britanci skinu vize

G

Meh

L

Sta bi tu bilo gotivno , sedenje u avionu i gubljenje dodatnih 2 sata ?

D

Zasto mu treba vise od sat vremena za tako kratku relaciju?

Odgovori
M

Ne razumem zasto onda pise na sajtu naseg avio prevoznika da ce 28.3 A332 biti u Zagrebu od 08.35 do 10.35h

Odgovori
D

Da li to znaci da ce poceti isti avion da leti leti do Tivta. Jos po toj ceni :/ TESKO!!! Ipak je to daljina…cena karte pocev vec od 119€…

Odgovori
N

@dovla
Svojevremeno je jat ranih 2000 ih leteo beg- tiv sa dc10. Pakao…svi letovi preusmerwni samo na 10 ku.

d

Zašto niko ne pita šta je sa drugim A330-200 koji je bio obećan za drugu polovinu 2016. Sa jednim avionom se ne drži u letnjem redu letenja 5 letova do NY, a niko vise ne pominje Kanadu ili eventualno Kinu. Šta se dešava sa najavljenim otvaranjem linije za Teheran na primer. Izgleda nema putnika dovoljno ni u zimskom redu letenja za NY, a za neki dan treba ponovo da krene 5 letova.

Odgovori
V

Dragane X2,
Nema ništa od tog drugog aviona. Kao što nema ništa od tih linija. Trenutno je u toku još jedna promena poslovne politike i strategije AirSerbia. Kad se ta promena sprovede bićemo u mogućnosti da sagledam šta su želje, a šta mogućnosti kompanije. Na prve vesti koje dolaze iz AS, ali i iz Etihada nemamo se čemu radovati.

S

Da li mi neko može odgovoriti, koliko je realno otići do ZG i istim se avionom vratiti dva sata kasnije. Da li je dovoljno vremena za napuštanje aviona i ponovno čekiranje tih dva sata od 8.30 do 10.30?

Odgovori
Z

Nije, Sasa.do zg ti trba pola sata i pola nazad u idealnim uvjetima,aza sat vremena nemozes popit kavu.pozdrav iz zg.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Feline na: Danska će prva u svetu koristiti električne avione za obuku vojnih pilota, izbor je Pipistrelov Velis Electro

U ovom trenutku nema baterija koje su u stanju da se mete sa kerozinom kad je “gustina pakovanja” energije u pitanju: naprosto, i littijum jonske i ostale baterije neuporedivo su teže od kerozina čijim se sagorevanjem proizvede jednaka sila potiska. Nisam baš siguran da je ekologija posao vojske - da jeste, vojska bi moral da…

12. Jun 2021.Pogledaj

Jovan M Dimic na: U Srbiji će 22. i 27. juna biti izvedena najveća vojna vežba do sada

Ko iole nešto zna o vojsci zna i činjenicu da je obuka planska i kontinuirana aktivnost koja se u zavisnosti od procena i potreba sprovodi kontinuirano tokom godine na zadatu temu. Obuka ima na osnovu propisanih normativa svoju formu kroz nivoe komandovanja procedure i da kazemo razvojni put-gradaciju kako se tema tokom godine savladjuje i…

12. Jun 2021.Pogledaj

Send this to a friend