Elita avio-industrije koja pokriva segment poslovne avijacije okupila se tradicionalno kao i predhodnih 17 godina krajem maja u Ženevi.
Ove godine su uz standardnu temu ekonomske situacije u Evropi (ali i ostatku sveta) aktuelne dve nove teme koje zaokupljaju pažnju učesnika – izlazak Velike Britanije iz EU i najnovije promene u evropskoj regulativi koja pokrva segment avijacije.
Konferenciju je svečano otvorio Bertrand Pikard osnivač i pilot Solar Impulsa – prvog aviona na solarni pogon koji je obišao svet. Učesnicima se predstavio i Brendon Mičner – novi predsednik Evropske Asocijacije Poslovne Avijacije koji je stupio na dužnost tek pre šest nedelja. Zanimljivo je da mu je ovo bukvalno prvi put na konferenciji poslovne avijacije.
Prisustvo izlagača i učesnika je na nivou prethodnih konferencija.
Na stajanci ženevskog aerodroma i u halama sajma izloženo je 60 aviona i helikoptera. Od noviteta predstavljeni su Dahr TBM 910 i Piper M600 jednomotorni turboprop, jednomotorni „privatni“ jet Cirrus SF50 Vision, prvi produkcioni Gulfstream G500 sa kompletnom kabinom, test model Cessna Citation Longitude koji je u procesu sertifikacije, sveže sertifikovani Dassault Falcon 8X, novi Embraer Linerage 1000E sa potpuno novom kabinom, kao i osveženi Beechcraft KingAir 90 u varijanti Nextant G90XT.