Srpski Falkon 6X preko Banja Luke do Majamija; Iz Pariza novi podaci o globalnoj upotrebi Falkon porodice

6. maj 2025

[NAJAVA] Šesti po redu Avijatičarski bal u restoranu Aeroklub 17. maja

30. apr 2025

„Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

30. apr 2025

[NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

28. apr 2025

Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

27. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Prva javno dostupna fotografija novog Falkona 6X Avio-službe Vlade Srbije

25. apr 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ objavljuje početak novog kursa za PPL dozvolu

23. apr 2025

Rafal 4.1 i Falkon 6X u Srbiji: Vojni pedigre jedinstvene civilno-vojne kupovine

21. apr 2025

Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

18. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] U Beograd sleteo novi Falkon 6X, najverovatnije novi avion Avio-službe Vlade Srbije

16. apr 2025

[EKSKLUZIVNO] „MIND Aviation“ 14. juna organizuje aero-miting na kragujevačkom aerodromu

11. apr 2025

AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

10. apr 2025

Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

7. apr 2025

Dve kompanije iz Srbije izlažu na ovogodišnjem sajmu AERO u Fridrishafenu

3. apr 2025

[POSAO] Nova škola letenja iz Kragujevca „MIND Aviation“ zapošljava „Head of training“ profesionalca i instruktore letenja

1. apr 2025

[INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

31. mar 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ traži predavače za PPL i ATPL kurseve

15. mar 2025

„Prince Aviation“ donira Saobraćajnom fakultetu: Renovirana učionica, donirana vazduhoplovna učila

14. mar 2025

Erbas i Robinson predstavili potpuno nove helikoptere H140 i R88

11. mar 2025

Direktorat pokrenuo krivične i prekršajne postupke povodom incidenata na „Nikoli Tesli“ u januaru

21. feb 2025
[FOTO REPORTAŽA] EBACE 2017: Sajam poslovne avijacije u Ženevi
C650 na ženevskom suncu / Foto: Slobodan Vučković

[FOTO REPORTAŽA] EBACE 2017: Sajam poslovne avijacije u Ženevi

Elita avio-industrije koja pokriva segment poslovne avijacije okupila se tradicionalno kao i predhodnih 17 godina krajem maja u Ženevi.

Ove godine su uz standardnu temu ekonomske situacije u Evropi (ali i ostatku sveta) aktuelne dve nove teme koje zaokupljaju pažnju učesnika – izlazak Velike Britanije iz EU i najnovije promene u evropskoj regulativi koja pokrva segment avijacije.

Konferenciju je svečano otvorio Bertrand Pikard osnivač i pilot Solar Impulsa – prvog aviona na solarni pogon koji je obišao svet. Učesnicima se predstavio i Brendon Mičner – novi predsednik Evropske Asocijacije Poslovne Avijacije koji je stupio na dužnost tek pre šest nedelja. Zanimljivo je da mu je ovo bukvalno prvi put na konferenciji poslovne avijacije.

 
Prisustvo izlagača i učesnika je na nivou prethodnih konferencija.

Na stajanci ženevskog aerodroma i u halama sajma izloženo je 60 aviona i helikoptera. Od noviteta predstavljeni su Dahr TBM 910 i Piper M600 jednomotorni turboprop, jednomotorni „privatni“ jet Cirrus SF50 Vision, prvi produkcioni Gulfstream G500 sa kompletnom kabinom, test model Cessna Citation Longitude koji je u procesu sertifikacije, sveže sertifikovani Dassault Falcon 8X, novi Embraer Linerage 1000E sa potpuno novom kabinom, kao i osveženi Beechcraft KingAir 90 u varijanti Nextant G90XT.

TBM 910 / Foto: Slobodan Vučković
Gulfstream G500 / Foto: Slobodan Vučković
Cirrus SF50 / Foto: Slobodan Vučković
Citation Longitude / Foto: Slobodan Vučković
Falcon 8X / Foto: Slobodan Vučković
HondaJet / Foto: Slobodan Vučković
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor