Saopštenje aero-kluba Prijedor o udesu Citabrije: Avion je nakon 100-časovnog pregleda naleteo samo 3 sata

6. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Srušila se Citabria kod Prijedora, oba putnika poginula

31. dec 2022

Ponovo incident aviona kompanije GAS Aviation, ponovo na letu bacanja mamaca za lisice, ponovo u inostranstvu, u drugoj godini bez fatalnih udesa za srpsku generalnu avijaciju

15. dec 2022

[INTERVJU] Direktor mađarske kompanije Magnus Aircraft Laslo Boroš: Tim iz Srbije bio je ključan za našu ekspertizu sa kompozitima, baza za prodaju naših aviona Balkanu biće u vašoj zemlji

8. dec 2022

Uspešno okončan projekat „Biću pilot“ aero-kluba Vazduhoplovci Niša i Ministarstva odbrane

1. dec 2022

[EKSKLUZIVNO] APS Aviation Parts Service preuzeo Grappolo Aviation: Spajanje dve vodeće beogradske kompanije koje posluju u oblasti generalne avijacije

23. nov 2022

12. Državno prvenstvo ultra-lakih letelica u Blacu: Dominacija aero-kluba Ćuprija

31. okt 2022

Da li ste čuli za letelicu naziva „Duh Teksasa“? Ne, nije u pitanju bombarder B-2A

11. okt 2022

[EKSKLUZIVNO] Srpski startap Poleti Aerospace predstavio projekat svog kompozitnog dvoseda: „Exterra će biti najbrži LSA avion na svetu, proizveden u Srbiji“

10. okt 2022

[REPORTAŽA] SEGA 2022: Održana prva konferencija posvećena generalnoj avijaciji u Beogradu

21. sep 2022

Mađarski proizvođač aviona Magnus Aircraft pravi fabriku aviona u Kini: „Planiramo proizvodnju 2800 aviona Fusion za dalekoistočno tržište“

14. sep 2022

[NAJAVA] Državno takmičenje radio-upravljanih modela jedrilica u F3K kategoriji na aerodromu Ćuprija u subotu 10. septembra

9. sep 2022

Prva misija preleta Atlantika za mađarski ultra-laki avion Fusion 212 koji se prodaje i u Srbiji

8. sep 2022

Zbog sajma „Vinska vizija Otvorenog Balkana“ na četiri dana prizemljena većina beogradske generalne avijacije

2. sep 2022

[INTERVJU ] Američki proizvođač klipnih avio-motora Lajkoming 16. i 17. septembra u Beogradu na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

1. sep 2022

[INTERVJU ] Kompanija Tempest Aero u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

24. avg 2022

[INTERVJU ] Kompanija Konkord u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

19. avg 2022

[EKSKLUZIVNO] Prvi ultra-laki hidro avion u Srbiji: „Legend“ amfibija kao početak novog segmenta domaće ultra-lake avijacije

17. avg 2022

[NAJAVA] Državno prvenstvo pilota ultra-lakih letelica ODLOŽENO ZA 3. SEPTEMBAR

15. avg 2022

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu

3. avg 2022
[FOTO REPORTAŽA] EBACE 2017: Sajam poslovne avijacije u Ženevi
C650 na ženevskom suncu / Foto: Slobodan Vučković

[FOTO REPORTAŽA] EBACE 2017: Sajam poslovne avijacije u Ženevi

Elita avio-industrije koja pokriva segment poslovne avijacije okupila se tradicionalno kao i predhodnih 17 godina krajem maja u Ženevi.

Ove godine su uz standardnu temu ekonomske situacije u Evropi (ali i ostatku sveta) aktuelne dve nove teme koje zaokupljaju pažnju učesnika – izlazak Velike Britanije iz EU i najnovije promene u evropskoj regulativi koja pokrva segment avijacije.

Konferenciju je svečano otvorio Bertrand Pikard osnivač i pilot Solar Impulsa – prvog aviona na solarni pogon koji je obišao svet. Učesnicima se predstavio i Brendon Mičner – novi predsednik Evropske Asocijacije Poslovne Avijacije koji je stupio na dužnost tek pre šest nedelja. Zanimljivo je da mu je ovo bukvalno prvi put na konferenciji poslovne avijacije.

 
Prisustvo izlagača i učesnika je na nivou prethodnih konferencija.

Na stajanci ženevskog aerodroma i u halama sajma izloženo je 60 aviona i helikoptera. Od noviteta predstavljeni su Dahr TBM 910 i Piper M600 jednomotorni turboprop, jednomotorni „privatni“ jet Cirrus SF50 Vision, prvi produkcioni Gulfstream G500 sa kompletnom kabinom, test model Cessna Citation Longitude koji je u procesu sertifikacije, sveže sertifikovani Dassault Falcon 8X, novi Embraer Linerage 1000E sa potpuno novom kabinom, kao i osveženi Beechcraft KingAir 90 u varijanti Nextant G90XT.

TBM 910 / Foto: Slobodan Vučković
Gulfstream G500 / Foto: Slobodan Vučković
Cirrus SF50 / Foto: Slobodan Vučković
Citation Longitude / Foto: Slobodan Vučković
Falcon 8X / Foto: Slobodan Vučković
HondaJet / Foto: Slobodan Vučković
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor