BEG airport status
Povećanje od 3%: U prvih šest meseci ove godine Er Srbija opslužila više od milion putnika Kapacitet mreže za prevoz putnika porastao 16% u odnosu na prošlu godinu / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Povećanje od 3%: U prvih šest meseci ove godine Er Srbija opslužila više od milion putnika

U prvih šest meseci 2017. godine Er Srbija opslužila je 1,12 miliona putnika, što predstavlja povećanje od 3% u odnosu na isti period prošle godine (1,08 miliona), saopšteno je danas.

Kapacitet mreže za prevoz putnika, koji se iskazuje proizvodom broja raspoloživih sedišta i ukupno pređenih kilometara (ASK), porastao je 16% u odnosu na prošlu godinu na 1,93 milijarde (u poređenju sa 1,67 milijardi), navode iz Er Srbije i dodaju:

– Kompanija je dostigla prosečnu iskorišćenost kapaciteta za prevoz putnika od 70,5% u prvoj polovini 2017. godine pokazujući povećanje od 3 procentna poena u odnosu na 2016. sa posebno visokim nivoom popunjenosti sedišta u drugom kvartalu od 73,3%. –

Kompanija dostigla prosečnu iskorišćenost kapaciteta za prevoz putnika od 70,5% / Foto: Air Serbia

Takođe, kargo prevoz avio-kompanije zabeležio je značajan dvocifreni rast od 54,6%, na 2.988 tona pošte i tereta prevezenih u prvoj polovini 2017. sa 1.932 tone iz prethodne godine. Kako navode iz Er Srbije, u 88,78% slučajeva letovi su iz sedišta kompanije na Aerodromu Nikola Tesla polazili na vreme.

– Nastavili smo da uvodimo nove proizvode i usluge tokom ovog perioda tako što smo u našu flotu uskotrupnih erbas aviona ugradili nova sedišta i poboljšali naše sisteme za prodaju, ukrcavanje i prijavljivanje na let (check-in) zahvaljujući Sabre platformi. –

„U 88,78% slučajeva letovi polazili na vreme“ / Foto: Air Serbia

Među ključnim operativnim rezultatima prve polovine 2017. godine jeste uvođenje linije Beograd-Venecija sa četiri nedeljna leta; zatim u vidu nove dodatne usluge izbor sedišta, mobilne karte za ukrcavanje i godišnje pretplate za Premijum salon; kao i uspostavljanje novog kod-šer partnerstva sa AtlasGlobalom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ad

Ukidanje prave biznis klase i uvodjenje ovih drvenih klupa koje nazivaju sedistima je ogroman iskorak u pravcu poboljsanja komfora na letu…bravo!

Odgovori
Be

@Adrian

Čini mi se da je Alen već pisao o tome da novi sicevi nisu manje udobni od starih i da čak nude više mesta pred koljenima. Znači ovo sa drvenim klupama je samo zlonamerno.

Biznis Klasa se koliko se meni čini nije često koristila. Sam sam se uverio u to na jednom letu od Beograda do Podgorice. Bile su samo dve osobe u biznis klasi a economy klasa puna kao šibica. Ako se nešto ne isplati neka se ugasi i neka se napravi mesto za nešto šta je profitabilno.

de

Jeste letjeli sa novim sjedistima pa znate da su drvene klupe?
Ja jesam, moj subjektivni osjecaj je da nema razlike,barem na linijama do 2 sata.

Odgovori
iv

Moj osecaj je da su stara sedista bila nesto udobnija, mada se ja sa svojih 184cm visine uvek nesto patim u avionima. Ja bi bio zadovoljniji sa novim sedistima samo da su ostavili malo vise razmaka medju njima, ovako ispade da su stvarno napravili pomak prema LC kompanijama ali sa regularnim cenama. Doduse da budem iskren mene u tim kracim letovima bas briga za sedista, dva sata mogu da izdrzim i na drvenoj klupici, puno vaznija mi je niska cena.

De

Leteo više puta u Lufthansi (koristi ista) Tvrdo neudobno nema pobišenog naslona za glavu. Moram da skupljam ramena. Jednom rečju sedim kao veverica! Loša do zla Boga!

Ja

Sedista su savim ok, jedino sto po meni nije trebalo ukidati onakve obroke. To mi se nimalo nije dopalo. Obrok je ranije bio sasvim pristojan a sada je mizeran poput Lufthansinog.

Odgovori
Re

Stvarno zapita se covek pa kolika je to usteda kada smanjis obrok. Jel evro ili dva po putniku? Razumem igru velikih brojeva, to ispadne par miliona evra godisnje, ali povecajte onda cenu karte za evro ili dva i dajte bar normalan obrok. Sto se tice sedista, biznis klasa je bila vrhunska, ali kad god sam leteo bio sam sam ili jos jedan putnik. Neisplativo.

Doduse, nema tu mnogo mudrovanja u biznisu, svakom pa i ovom. Ako Lufthansa stavi takva sedista, stavljaj i ti. Ako Lufthansa ima mizeran obrok, mizeruj i ti. Ionako je na kraju samo cena karte bitna, realno…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

omniameamecumporto na: Delegacija Mašinskog fakulteta posetila pogone kompanije Erbas u Nemačkoj: Stručnjaci iz Erbasa redovno će sarađivati sa kolegama u Beogradu

Jedno su riječi a drugo su djela. Učili bi od mrskog zapada i to vojne tehnologije, kako sad to . Učinite i drugi pametan potez i pređite na zapadne lovce. Da, vi to želite, ali postoje problemi. Samo treba uvjeriti zapad da nisu u pravu i da vi niste ono što oni misle, jedina prava…

27. Mar 2024.Pogledaj

Senka NS na: Delegacija Mašinskog fakulteta posetila pogone kompanije Erbas u Nemačkoj: Stručnjaci iz Erbasa redovno će sarađivati sa kolegama u Beogradu

Napokon neki pametan potez!Srbija treba da uci od zapadnih vojnih korporacija jer je zapad tehnoloski mnogo ispred ostatka sveta sto je dokazano u svim svetskim zaristima.

27. Mar 2024.Pogledaj