BEG airport status
Generalni direktor Er Srbije Dane Kondić podneo ostavku nakon nepunih pet godina rada Nejsmit će odmah i u potpunosti preuzeti sve upravljačke odgovornosti / Foto: Air Serbia

Generalni direktor Er Srbije Dane Kondić podneo ostavku nakon nepunih pet godina rada

Generalni direktor Er Srbije Dane Kondić doneo je odluku da se, iz ličnih razloga, nakon četiri i po godine, povuče sa te funkcije, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Dankan Nejsmit koji trenutno obavlja funkciju izvršnog direktora za finansije i transformaciju poslovanja, imenovan je za vršioca dužnosti generalnog direktora u prelaznom periodu, u kome će avio-kompanija doneti odluku o trajnom rešenju za ovu poziciju, kažu iz Er Srbije i dodaju:

– U skladu sa planom tranzicije na rukovodećoj poziciji, Nejsmit će odmah i u potpunosti preuzeti sve upravljačke odgovornosti, a period primopredaje dužnosti će se nastaviti do kraja januara 2018. godine, do kada će Kondić raditi u Er Srbiji. –

Tim povodom, direktor strategije i planiranja Etihad grupe i potpredsednik Nadzornog odbora Er Srbije Kevin Najt rekao je kako će se novo rukovodstvo usredsrediti na primenu jasne strategije kojom će odgovoriti na predstojeće izazove i obezbediti održivu i prosperitetnu budućnost avio-kompanije.

Dane Kondić postavljen je na funkciju generalnog direktora Er Srbije (tadašnjeg Jat ervejza) u septembru 2013. godine, pri čemu je Vlada Srbije u avgustu iste godine potpisala ugovor o strateškom partnerstvu sa Etihad ervejzom, piše „N1“.

Kako navode, tim ugovorom Etihad je postao vlasnik 49% kapitala našeg nacionalnog avio-prevoznika, koji je počeo da posluje pod imenom Er Srbija, a Dane Kondić dobio je petogodišnji mandat na mestu generalnog direktora.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Vl

A sad pauza do posle Nove Godišnjih praznika.

Mada ,,,,!

Odgovori
Be

Počelo je…

Odgovori
ma

Sta, kazi i nama de ne brinemo?

Be

Raspada se sistem!

Prvo AS pa onda propada ANT i posle toga financijska kriza pa raspad Srbije. ;-)

Vo

Hahaha Beli je najjaci. Nekad nas je ovde trovao kako je AS najbolja kompanija na svetu, a sad pada u ocaj. Nije kompanija jedan covek, drzi se covece

no

Realno, bice vrlo zanimljivo sledecih nekoliko meseci.
U situaciji gde EU pritiska drzavu da postuje na primer norme fer poslovanja (takse svima iste…) ili prava radnika (cak do nivoa Zakona), uz istovremene drzavne garancije za obaveze prema 3.licima u osnovi privatnih interesa (primer-Airbus sa 320neo od 2018.), te prihvatanje za vlasnicki udeo Etihada kreditiranje koje pak placaju Srbija i Air Serbia, krajnji rezultat ce biti krajnje diskutabilan…

Be

@Vojo

Nisi razumeo cinizam! :-)

Zv

Čuo sam od starih zaposlenih da nisu bili zadovoljni ničim u novoj firmi e koliko je to tačno?

Odgovori
Is

Veoma tačno

Pe

Kvalitetno je čovek radio. Raspada se mafijaško udruženje. Nema više subvencija

Odgovori
Mi

Umesto novih Erbasova dobijamo novog direktora. Sjajna vest iz Etihada!
Sad ce birackom telu biti lakse da proguta debeli minus Air Serbije. Sad ce novo rukovodstvo moci da objavi koliko je ova avantura kostala poreske obveznike u Srbiji, uz komentar – ONI PRE NAS…

Odgovori
С

Имао сам прилику, сада могу да кажем и част да са Данетом радим, сарађујем од септембра 2013. у континуитету до новембра 2015. када сам прешао на нови посао.
Могу само да кажем, из непосредног личног пословног искуства, да се ради о изузетном човеку, способном руководиоцу и врхунском пословном уму са натпросечном интелигенцијом са једне стране, а са друге стране личности која у себи носи и највише људске и моралне вредности.
Дане је био и директор и Човек.

Поносан сам што сам радио са њим и захвалан за све што је у послу донео и допринео.

Odgovori
Dr

Da li je ova ostavka dosla zbog/iz JU ili EY ? Ali jako zanimljiv kraj godine posto se cuju najave o jos jednom A332 za Toronto , e sad …

Odgovori
Ga

Odlaganje datuma objave kncesionara zbog Bozica i ova vest isti taj dan, ima li to sve veze?
Rasplet ćemo videti posle Nove godine, ali sve ovo liči na već viđeno u smislu ZAG aerodrom i odlaganja stalna o izabranom dobitniku ANT i Air Berlin priča mi smo posvećeni Hogan reče i onda rez.
Biće ovde još dosta šokantnih vesti

Odgovori
zv

Govorka se neko vreme da etihad hoce da se povuce iz airserbia u pocetku 2018. Covek je dao ostavku na zahtev menadzmenta etihada (nezvanicno pise po novinama), a etihad nema vecinsko vlasnistvo nad as. Treba im neko ko ce im omoguciti bezbolno povlacenje (a verovatno opet preko ledja svih nas).

Odgovori
zo

vrlo su oskudnog znanja,oterali su sve one kojei imaju vazduhoplovstvo u malom prstu.ostavili su poslusne iz predhodne konpanije koju su isti unistili.prosle su jos cetiri godine koje su pojeli skakavci/b.pekic/.

Odgovori
lo

neosporno je da je kondic izuzetno strucan u svome domenu zato je na kraju i postavljen na tu funkciju ispred etihada.ali neposredni saradnici iz predhodne konpanije su mu bili veliki problem,kao i nestrucan kadar koji je doveden iz etihada kao julten,najl i dr.

Odgovori
Si

Radio sam u toj kompaniji do prosle godine. Dajete pausalne ocene na nivou rekla kazala. Kako su mogli saradniciiz predhodne kompanije da mu budu problem kada sunapravili takav dar mar od strucnih lljudi da mi nismo znali gde je ko sklonken i ko je poslat na biro. Nemojte tako pisati. Sef vam na satanku kaze pred 200 ljudi jedno da je to dogovor menadžmenta a mi odemo do pravnice pa je priupitamo za detalje., a ona odgovori : niko sem Kondica ne zna za to a to i ne moze jer je mimo zakona. Nemojte da vam pisem seriju nastavcima sta su radili. I to sve pod mantrom:da zavrsimo poslovnu godinu pozitivno i da budemo lider u regionu. U cilju bezbednosti povecano je duty time sa 40 na 60 sati nedeljno i ljudi su leteli po 13 dana vezano. Da ne pricamo dalje o gomili problema koji su se gural pod tepi. Valda vise ni tamo nema mesta.

Vl

Period rukovođenja AS za vreme Daneta Kondića će tek biti detaljnije rasvetljen. I tada bi se moglo saznati koliko loše, površno i amaterski je bilo u svim sferama rada. Od njega na vrhu, pa do zadnjih izvršioca.
Nije On jedini krivac, ali nije ni krivica samo u novopridošlim kadrovima iz Etihada ili novozaposlenim nakon preuzimanja JAT-a i masovnog otpuštanja ili odlaska zaposlenih iz starog JAT-a.
Ima desetine primera kako su stari JAT-ovi radnici preko noći postali „novovernici“ i postali veći katolici od Pape.
Dane Kondić je samo jedan od brojnih koji su u AS videli odskočnu dasku za razvoj karijere, po cenu gaženja leševa oko sebe.
Niko pametan za takvima neće jednu suzu pustiti.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Sv na: SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

Koji razlog imaju da daju otkaz. Ako im ne odgovara vrata su im otvorena.

13. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Branko Nemate predstave koliko je to jeftinije. Koliko je kg tereta brodskog transporta u odnosu na avion? Razlika je nebo i zemlja, pardon, more.

12. Dec 2024.Pogledaj

Branko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Od Amerike brodom do Grcke, pa onda vozom, to nije mnogo jeftinije nego npr. 48 leta do Azejberdzana, narocito ako ne moze drugacije, to je sigurno jeftinije od komercijalnih letova, mada i ja mislim da nam to ne treba, ali ako stvarno kupuju, bilo bi logicno dodati jos koju tonu nosivosti i za Nore, sta…

12. Dec 2024.Pogledaj

Boki na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Vlad Ako se trece strane odluce za dostavu avionom, tesko bi se odlucile za prevoz tim A400 zato sto je nalet preskup. Oni se okrecu jeftinim varijantama iz Ukrajine,Egipta ili Azerbejdzana itd. @Branko I sve to navedeno je izvezeno brodovima ili vozom jer je daleko jeftinije. Dostava naoruzanja avionima sluzi samo za slikanje i promocije.

12. Dec 2024.Pogledaj