BEG airport status
Flydubai uvodi svakodnevne letove na liniji Dubai-Beograd Letove od 29. oktobra obavljaju avioni B737-800NG / Foto: flydubai

Flydubai uvodi svakodnevne letove na liniji Dubai-Beograd

Letove na redovnoj liniji Dubai-Beograd od 29. oktobra avio-prevoznik flydubai počeće da obavlja svakodnevno, saopšteno je iz te kompanije.

Letove će obavljati avioni B737-800 čiji je kapacitet 174 sedišta od čega je 12 u biznis klasi, navodi taj avio-prevoznik i dodaje:

– Na snagu će 29. oktobra stupiti i jedinstveni red letenja po kome će svi letovi biti obavljani u isto vreme. Polazak iz Dubaija je u 9:05, a iz Beograda u 13 časova. Flydubai trenutno održava liniju ka Beogradu sa četiri nedeljna leta. –

Za putnike iz Srbije će se u ponudi, pored dosadašnjih, naći i Kilimandžaro kao nova destinacija, kažu iz flydubaija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Iv

Haha bas cudno da pocinju istog datuma kada Air Serbia ukida let za AUH…..

Odgovori
Dr

Svi sa iole malo mozga se sire i razvijaju a samo nesposobni se odricu trzista u koje su ulozili 3 godine rada i novca. Povukli su se iz IST, Atlasglobal je uveo veci avion i jos nekoliko dodatnih letova. isti slucaj sa varsavom a sad je na pomolu isto i sa Emiratima. Rukovodstvo kompanije nema uopste viziju kuda ide.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Vlado13:52, 13. maj. 2025. ,,Broj zemalja koje ga koriste ili su ga naručile ne potvrđuju tu tvrdnju." To nije tacno. Vise je do onoga sto je dostupno kupcu i politike koja diktira i celokupni paket. Isto vaze i za F-35 koji je prodat na stotine pre ikakvog iskustva protiv modernijeg RV/PVO. Rafal je takodje samo…

14. May 2025.Pogledaj

Pajo na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimire, da to je onaj Izrael.koji je u ratu Egiptu uzeo Sinaj i skoro ušao u Kairo i isti Izrael uzeo Siriji Golan. Hamas, Hezbolah i Huti su pod direktnom kontrolom Irana i ne radi se o golorukim vojnim formacijama. Daleko od toga da podržavam neke akcije Izraela ali im treba skinuti kapu sto se…

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Nije sve do pilota. Neka raketa ima realan domet od 120km i brzinu od 2 maha, neka raketa domet od 160km i brzinu od 4 maha...

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dusan AESA radar na F-16 ili Rafalu je svakako savremeniji, medjutim Su-30 je mnogo veci avion, sa dosta vecim poprecnim presekom "nosa" i tako nadomescuje tehnicku prednost manjih aesa radara, ima veci domet. Pored toga Su-30 ima i rakete veceg dometa koje mogu da isprate radar.

14. May 2025.Pogledaj

Vlado na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Fascinantna je ekstaza oko navodnog rušenja Rafala, a muk na navodno rušenje Mig-29 i Su-30 istih onih koji su bili grlati zagovornici nabavke Suhoja za RV VS. Principijelnost samo takva.

14. May 2025.Pogledaj