BEG airport status
Od 29. oktobra zimski red letenja na „Nikoli Tesli“; Direktni letovi ka 62 destinacije U špicu zimske sezone nedeljno ukupno 910 povratnih letova / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Od 29. oktobra zimski red letenja na „Nikoli Tesli“; Direktni letovi ka 62 destinacije

Zimski red letenja na Aerodromu Nikola Tesla počinje od 29. oktobra i važiće do 24. marta 2018. godine, saopšteno je sa beogradskog aerodroma.

Kako navode, tokom zimske sezone 26 avio-kompanija putnicima u redovnom avio-saobraćaju omogućuje direktne letove ka 62 destinacije u 36 država na 4 kontinenta.

– Prema najavama, nacionalna avio-kompanija Er Srbija nastaviće letove za Veneciju koje je započela tokom letnje sezone, dok će za jedan biti uvećan broj nedeljnih letova za Cirih. Takođe, kineska avio-kompanija Hainan erlajns nastaviće da obavlja dva leta nedeljno za Peking, preko Praga koji su započeli tokom letnje sezone. –

Avio-kompanija Transavia erlajns nastaviće tri leta nedeljno za Amsterdam, a broj letova će od kraja februara biti dupliran, kažu sa „Tesle“ i dodaju:

– Turski AtlasGlobal će imati pet letova nedeljno za aerodrom Ataturk u Istanbulu, a niskotarifni Viz er po dva leta nedeljno za Fridrihshafen, Hanover i Maltu, dok će letove za Nirnberg obavljati do 10. novembra. Takođe, kompanija Austrian erlajns će tokom zimske sezone imati 21 let nedeljno za Beč. –

Er Srbija tokom novogodišnjih praznika uvodi dodatne letove ka 16 destinacija iz svoje mreže / Foto: Air Serbia

Avio-prevoznik Qatar ervejs će za Dohu obavljati svakodnevne letove, što je uvećanje od tri nedeljna leta, a istovremeno će u saobraćaj uvesti avion većeg kapaciteta A321, objašnjavaju sa Aerodroma i dodaju da će rumunski TAROM i niskotarifni easyJet za jedan uvećati broj nedeljnih letova za Bukurešt, odnosno Ženevu.

Tokom zimske sezone grčki Aegean erlajns planira uvećanje kapaciteta za oko 25%, a avio-kompanije Alitalia i LOT za oko 20% povećanje kapaciteta na letovima za Rim i Varšavu.

– Za vreme novogodišnjih i božićnih praznika, kada je i najveća potražnja, nacionalna avio-kompanija uvešće dodatne letove ka 16 destinacija iz svoje mreže, kao i seriju letova do Sankt Peterburga. Takođe, avio-kompanija Viz er u ovom periodu planira dodatne letove ka Memingenu, Geteborgu, Larnaki, Malmeu i aerodromu Skavsta u Stokholmu. – kažu sa „Tesle“.

Kako navode, tokom ovogodišnje zimske sezone, dve izraelske avio-kompanije, Israir erlajns i Arkia Israeli erlajns nastaviće serije čarter letova između Beograda i Tel Aviva, predviđeno je da u špicu zimske sezone nedeljno bude obavljeno ukupno 910 povratnih letova, što je 3,6% više nego prethodne zimske sezone.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

ne

Beogradski Aerodrom jos nije azurirao svoju web-stranicu. Sezonski red letenja im ide samo do 27.10.17!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Priča o zaradi se vjerojatno odnosila u prvom redu na susjednu BiH jer sve države trebaju nadzor zračnog prostora, ne samo Nato članice. Inače, air policing se u NATO savezu možda ne plaća izravno, ali itekako masno koštaju troškovi obavljanja izrazito skupih letova što sve članice plaćaju kroz doprinose savezu. S tim da nije jednaka…

03. Dec 2024.Pogledaj

Goran na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Pravednik, slažem se! S obzirom na oblik i karakter zemlje minimum bi bio upravo taj da se ima dvije eskadrile u dvije baze, jednu na jugu u Zadru, drugu na Plesu. Hrvatskoj je osobito potreban dobar nadzor poprilično velikih morskih prostranstava a tu nastupa baza u Zadru kao idealna lokacija, na kojoj bi čim prije…

03. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

I registrovanih hidroaviona vise od Hrvatske, a bez mora :)

03. Dec 2024.Pogledaj

Brutala na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@milki srbija nije u NATO i ova vrsta policinga se na nju ne odnosi pa ni nema obaveza. prouči malo kako je postavljen AP u okviru NATO i cijeli sustav PZO i tko daje naredbe. kad im dođu prvi rafali srbiji će sigurno ostati 29-ki u aktivnoj službi sa starim pilotima koji neće moći na…

03. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Milki Bilo bi lepo da podelis ako imas neka saznanja o tim Rafalima 2034., jer vidis ugovor kaze do 2030. A garant ugovora je Francuska drzava. Ideja i jeste da se Migovi i Rafali preklope, tako da za Srbiju zasad nema problema u tom smislu. Inace, od 7, a uskoro 8 aviona, dva jednoseda sigurno…

03. Dec 2024.Pogledaj