BEG airport status
Studenti vazduhoplovstva – otvoren konkurs za stručne prakse u Er Srbiji, „Nikoli Tesli“ i Jat Tehnici Praksa za više od 300 studenata odvijaće se u tri ciklusa / Foto: Wikimedia Commons

Studenti vazduhoplovstva – otvoren konkurs za stručne prakse u Er Srbiji, „Nikoli Tesli“ i Jat Tehnici

Centar za razvoj karijere Univerziteta u Beogradu pozvao je studente da se prijave za program stručne prakse tokom 2018. godine, pri čemu će program biti realizovan u javnim preduzećima, stručnim ustanovama i agencijama iz resora Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, prenosi Beta.

Kako navode, praksa će se obavljati u kompanijama Er Srbija, Aerodrom „Nikola Tesla“, Infrastrukura Železnice Srbije, Srbija Kargo i Jat Tehnika, kao i u Agenciji za bezbednost saobraćaja, Građevinskoj direkciji Srbije, Železnicama Srbije, Saobraćajnom institutu CIP, Upravi za utvrđivanje sposobnosti brodova za plovidbu i Agenciji za upravljanje lukama.

– Planirano je da se praksa za više od 300 studenata odvija u tri ciklusa tokom 2018. godine. Prvi ciklus počeće 5. februara, drugi će početi u julu, a treći u novembru 2018. godine.

Trajanje prakse biće određeno za svakog studenta u skladu sa zahtevima odgovarajućeg studijskog programa i u dogovoru sa supervizorima prakse iz preduzeća i ustanova koje učestvuju u programu. – piše Beta.

Najviše mesta za praksu otvoreno je za studente Elektrotehničkog, Saobraćajnog i Mašinskog fakulteta, prenosi ta agencija i dodaje da se za nju mogu mogu prijaviti i studenti Fakulteta organizacionih nauka, Pravnog, Građevinskog, Ekonomskog, Geografskog, Fakulteta bezbednosti, Arhitektonskog, Šumarskog, Fakulteta političkih nauka, Tehnološko-metalurškog, Poljoprivrednog, Rudarsko-geološkog, Hemijskog fakulteta i drugih.

U prethodnoj godini praksu je završilo više od 280 studenata, a prijavljivanje za ovogodišnji prvi ciklus stručne prakse traje do 22. januara 2018. godine, isključivo elektronskim putem na portalu, prenosi Beta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

iv

Nevezano, koja je ovo zgrada? Koji je idiot dozvolio da se ove klime ovako stave na ovu divnu fasadu? Ja neznam sta je sa ovom Srbijom, ko da je neko mozak isisao gradjanima

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N Postoji i puno faktora koji su i bitniji od cene transporta, nije sporno. Ali ako će neko da preveze divizion sa pratećim vozilima odjednom, više se isplati brod.

14. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…

14. Dec 2024.Pogledaj

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj