BEG airport status
„Nikola Tesla“ pomaže izgradnju kruševačkog aerodroma „Rosulje“ Kruševac u drugoj fazi dobija beton / Foto: ANT

„Nikola Tesla“ pomaže izgradnju kruševačkog aerodroma „Rosulje“

Menadžment beogradskog aerodroma, predvođen v.d. generalnim direktorom Sašom Vlaisavljavićem i gradonačelnik Kurševca Dragi Nestorović dogovorili su saradnju na projektu izgradnje aerodroma „Rosulje“.

Kako sopštavaju iz „Tesle“ pomoć je planirana kako u finansijskom tako i u stručnom smislu:

– Očekujem da će operativni direktori beogradskog aerodroma, koji su sa mnom u poseti, vrlo  brzo napraviti plan saradnje prema prioritetima.

Posle obilaska lokacije, doći ćemo do konkretnih operativnih zadataka koje će naši stručni timovi efikasno rešavati u nastupajućem periodu. Bićemo dobar partner aerodroma „Rosulje“ jer mi sa Aerodroma Nikola Tesla možemo, a što je još važnije, želimo da pomognemo kolegama u Kruševcu. – rekao je Vlaisavljević.

Još jedan aerodrom u Srbiji / Foto: ANT

Govoreći o planovima izgradnje, gradonačelnik Kruševca Dragi Nestorović naveo je da je u toku realizacija prve faze izgradnje koju grad finansira iz sopstvenih sredstava, ali da ne postoji mogućnost nastavka radova bez pomoći partnera među kojima je i Aerodrom Nikola Tesla Beograd.

Vrednost projekta procenjena je na 250 miliona dinara, a planirana je izgradnja poletno-sletne staze sa stajankom i rulnim stazama, padobranski krug, poligon za vežbanje sa pratećom infrastrukturom, hangar i saobraćajnica sa parking prostorom.

Kako Tango Six saznaje trenutni plan kada je pista u pitanju sastoji se iz dve faze. U prvoj je reč o travnatoj, u drugoj fazi planirana je betonska pista.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Al

Ma da, treba tu da nikne novi aerodrom. Sta je sa aerodromom u Boru,a mogli bi i Ladjevce pre svih ovih poteza da aktiviraju.. Stvarno ne razumno.

Odgovori
Og

Mora Bata Gasa da ima gde da sleti. Sve parama nas poreskih obveznika.

iv

Nisam bas siguran da razumem zasto bi N.T pomagao bilo koji aerodrom, da li ce bit suvlasnici ili su prepuni para pa neznaju sta ce sa njima ili je meni promakla vlest da je neko kupio N.T pa je novi vlasnik resio da se bavi dobrotvornim radom ili..?

Odgovori
Pe

Nek urade betonsku pistu odmah, kako ne bi popucale plocice kada sleti na travnatu. Bolje da je sa ovim parama uradio nesto za 14. oktobar ili da su dali Petoletki za masine, ali razumem da su ipak plocice najbitnije.

Odgovori
bo

Već sam pisao o tome, radi se o preseljenju sportskog aerodroma Kruševac koji je vlasništvo aerokluba, a nalazi se takoreći u centru grada. Zemljište na kome se trenutno nalazi aerodrom vredi mnogo više nego što se ulaže u novi aerodrom. Aeroklub poseduje hangar koji će biti preseljen na novu lokaciju. Imaju i sportske avione i jedrilice, kao i padobransku školu. Ne radi se znači o komecijalnom aerodromu nego o sportskom.

Odgovori
Be

@bobby

Hvala sto si nas posetio na to. Sad sam gledao na google maps i video da je sportski aerodrom bas u sred grada Krusevca. Bas na livadi preko puta trznog centra Rode.

Bio sam pre nekoliko meseci u Krusevcu i prijatelj mi je pricao da ce bas tu preko puta od Rode doci fabrika „Huber+Suhner“.
Verovatno je to i razlog razmestanja sportskog aerodroma.

Be

Moram da se ispravim, mislim da je moj prijatelj mislio fabriku „Kromberg+Schubert“, jer su oni skoro postavili kamen temeljac za tu fabriku.

ik

Šta reći, a ne zaplakani!Na samo 25km od Kruševca nalazi se aerodrom Trstenik koji pored travnate piste ima i po 250m betonske piste iz oba prilaza, takođe tu je i manji toranj i pristupna saobraćajnica. Sudbina tog aerodroma je verovatno kako se bore opštinske vlasti tog mesta da se pretvori u industrijsku zonu, umesto da se uštedi neki dinar i uloži i ovaj aerodrom mi pravimo novi koji je na samo par kilometara od Niškog. Srbijo,zemljo dembilijo!

Odgovori
De

Ikson, dobar komentar, Moram napomjenuti i vojni aerodrom kod Sjenice. Taj deo stanovnistva ima ocajnu potrebu aerodroma. Jer vecina su auslenderi i stalno se putuje. Napominjem, civilnog aerodroma. Cak su se nasli i investitore i sve… ali valda vlasti iz Srbije su trazili debelu proviziju i… zato sad prave neke nove aerodrome… Boze svasta…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlada na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

Pravi covek za ovu poziciju,strucan,iskusan,odmeren i pre svega odlican profesionalac...

17. Jan 2025.Pogledaj

Marko na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

Svaka cast . Konacno ozbiljan i dokazan expert na celu ovako vazne ustanove . Moram da kazem da sam kao neko ko je 20 god proveo u avijaciji odusevljen.

17. Jan 2025.Pogledaj

Perko na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

Srednje transportne helikoptere pravi svega par zemalja na svetu. Da je to tako lako pravile bi ga i mnogo jače i bogatije zemlje od nas. Prosto, inženjerski kadar je vrlo ograničen a razvoj nenormalno košta.

17. Jan 2025.Pogledaj

Zaljubljenik na: Višenamenski helikopter S-92: Od naftnih platformi do prevoza predsednika SAD

Флајт летач H145 nikako nije zamena za Mi17, već pre dođe dopuna njemu (ili Mi17 dođe dopuna njima, zavisi kako postaviš šta je osnova vertikalnog transporta kod nas). Problem H215 leži u tome što nema rampu, pa nije potpuna zamena za Mi-17, koji kod nas praktičko predstavlja "teški" transportni helikopter prema trenutno stanju stvari (a…

17. Jan 2025.Pogledaj

Srbofil na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

@Dragan Imate vi stručnjake, ali niko od nas stručnjaka nije vodio projekat razvoja helikoptera u prošlosti, a nema nas baš puno da mogu svi projekti u zemlji da stanu, da bi mi razvili helikopter, potrebne mašine i alate za proizvodnju, dobili licence za razvoj, licence za testiranje i da sve to bude iole isplativo i…

17. Jan 2025.Pogledaj