BEG airport status
„Airbus Helicopters“ u Kini otvara fabriku za proizvodnju helikoptera H135 U narednih deset godina 100 novih H135 doći će iz Kine / Foto: Airbus Helicopters

„Airbus Helicopters“ u Kini otvara fabriku za proizvodnju helikoptera H135

Kompanija „Airbus Helicopters“ otvara u Ćingdau fabriku za proizvodnju letelica H135 (H135 Final Assembly Line – FAL) što će biti ne samo prva „Airbus Helicopters“ fabrika nego i prvo postrojenje zapadne industrije ovog tipa (helikopteri) u Kini, saopštio je evropski proizvođač.

Sporazum potpisan u junu 2016. predviđa završnu proizvodnju za 100 H135 letelica u narednih deset godina, a prva od njih trebalo bi da iz kineskog postrojenja izađe sredinom 2019. godine. FAL će imati kapacitet da godišnje proizvede 18 H135, rečeno je u kompaniji.

Fabrika će se nalaziti u istočnoj Kini, u gradu Ćingdao u provinciji Šandug. Njen završetak očekuje se do 2018. godine.

Airbus većinski, ali ne i jedini vlasnik završne proizvodne linije u Kini / Foto: Airbus Helicopters

„Airbus Helicopters“ biće većinski vlasnik FAL-a sa udelom od 51%. Ostatak će biti u rukama kompanije „United General Aviation Company Limited – UGAC“ u koju zajednički ulažu „China Aviation Supplies Holding Company – CAS“ i „United General Aviation Industrial Development Company Limited – UGA“.

U kompaniji „Airbus Helicopters“ navode da je H135 jedan od najpopularnijih lakih dvomotornih helikoptera u Kini koji se koriste za potrebe HEMS-a, SAR akcija, u slučaju požara, turizma. Navode da je u svetu trenutno u upotrebi preko 1200 letelica iz H135 porodice i dodaju da je kinesko tržište prošle godine po prvi put bilo najveći poručilac erbasovih helikoptera.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

Kojih malih dronova? FPV? Mislite da NASAMS ili Avenger može nešto protiv istih?Pa da ima odgovora na FPV dronove ne bi se rat ovako vodio i to uz asistenciju najjačih sila sveta.

18. Feb 2025.Pogledaj
18. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Ako Rusi u 2025 ne pocnu da dobijaju Su-57 sa AL-51F1, onda nece ni Alžir. Sve u svoje vreme.

18. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Pajo Niko ne spori ogromne gubitke na obe trane. Spominjem potvrdjene gubitke zapadnog naoruzanja jer neki misle da je daleko manje dostavljeno nego sto je vec i unisteno. Tu kolosalnu pomoc u naoruzanju zbog kojeg se uvaj rat tako razvukao nazivaju mrvicama a u realnosti su na hiljade komada doniranog oklopa vec izgublili. Da ne…

18. Feb 2025.Pogledaj