BEG airport status
„Konstantin Veliki“ nabavlja novo vozilo za sprečavanje zaleđivanja aviona Novo vozilo zameniće dva postojeća disfunkcionalna / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

„Konstantin Veliki“ nabavlja novo vozilo za sprečavanje zaleđivanja aviona

Aerodrom „Konstantin Veliki“ dobiće 32 miliona dinara iz budžeta grada Niša za nabavku vozila za sprečavanje zaleđivanja aviona, odlučeno je na poslednjoj sednici Gradskog veća, prenose „Niške vesti“.

Kako pišu, zamenik gradonačelnika Niša Miloš Banđur istakao je da je nabavka novog vozila potrebna zbog toga što na niškom aerodromu trenutno postoje dva takva vozila, ali jedno je staro i kupljeno još 1971. godine, dok je drugo pokvareno.

Takođe, direktor Regionalne razvojne agencije Jug Bojan Avramović objasnio je da se vozilo kupuje prema studiji koja je rađena 2016. godine, a da se dešavalo da, pogotovo u toku zimske sezone, dođe do kvara, pri čemu su se te situacije brzo rešavale u hodu.

– Kad pola Evrope ima problema sa saobraćajem u ovim zimskim uslovima, onda ne čudi da će i niški imati problem, posebno ako uzmemo u obzir u kakvom je stanju pre dve godine zatečena oprema. – rekao je Avramović i dodao da je zadovoljan činjenicom da se ipak sa „Konstantina Velikog“ saobraćaj normalno odvija.

Do sada samo jedan avion zbog smanjene vidljivosti nije mogao da sleti / Foto: Niške vesti

Prema navodima „Niških vesti“, osim ova dva stara vozila, „Konstantin Veliki“ je iznajmio još jedno, najsavremenije, tako da trenutno nema problema u funkcionisanju, dok se pista čisti 24 sata dnevno. Kako prenose, do sada samo jedan avion zbog smanjene vidljivosti nije mogao da sleti.

– Vi imate samo jedan let iz Berlina koji je usmeren ka sofijskom aerodromu u dolasku zbog smanjene vidljivosti, ali je zato dva sata kasnije taj avion došao iz Bugarske i prevezao putnike iz Niša.

Kada stvari krenu loše, onda ide sve loše, pa se tako desilo i da se u tom trenutku pokvari i NIS-ova cisterna. – objasnio je Avramović i dodao da je i to rešeno u hodu.

Kako on ističe, razvoj Aerodroma krenuo je uzlaznom putanjom i te rezultate niko ne može da ospori:

– Ono što je najbitnije za nas iz Agencije je da smo mi Aerodrom uspeli da stavimo na noge. On je u prošloj godini prihodovao bez pomoći grada 238 miliona, što je najbolji finansijski rezultat u istoriji aerodroma.-

Grad Niš će i dalje stajati iza aerodroma, s tim što više nema subvencija za plate, za troškove, već samo za kapitalne projekte, piše ovaj niški medij.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Dr

Nislije samo napred.

Odgovori
Re

Da li ce doci dan da drzavna preduzeca pocnu da objavljuju koliki im je bio profit, a ne prihod?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Cinik na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

Istorija se ponavlja, početkom 20 veka u Kraljevini Srbiji je bila velika debata oko nabavke novih topova za srpsku vojsku, u igri su bili Krupp, Škoda i Francuzi i izbor je pao na francuske Schneider topove i ispostavilo se da je to bio pun pogodak i sa tehničkog i sa vojnog i sa političkog stanovišta.…

13. Apr 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

@Petrovic Dusan Rusija je uz sankscije razvila i zapocela serijsku proizvodnju Su-57 i Ohotnik S70 koji su letelice potpuno nove generacije koju nijedna Evropska zemlja nije do sada razvila i isti jos uvek modernizuju svoje avione iz Osamdesetih kao sto su Rafal i EF2000. Uz to lako pravi moderinizovane Suhoje 35/34/30SM isto kao sto i…

13. Apr 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

Su-35 ima 70% zapadnih delova :-) izuzetno precizna procena jednog ovdasnjeg "eksperta", proroka, i "obozavaoca" ruske vojne opreme. Boze me sacuvaj. Sve sto valja iz Rusije je zapadno, a sto ne valja je 100% rusko. Znaci ruka vojska je bar 70% super po tebi :-) ..Eto kad se zezamo vec...:-)

13. Apr 2024.Pogledaj

Feline na: Renoviranje manevarskih površina i održavanje piste na aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u toku

@Aleksandar O kakvim to “domaćim zadacima” i “ocenjivanju” je reč? Pa još i “mi govor”. Takva frazeologija je prvo dovela na vlast AV a sve vreme ga održava u sedlu. Biće Rafali, F16 nije dovoljan dobar, niti je u ponudi.

12. Apr 2024.Pogledaj

Gandalf na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

Srbija 70 % nabavlja od sopstvene proizvodnje. Stoga nam u dođe jeftinije. Srbija proizvodi sve osim aviona lovaca i dalekometnog i srednjeg PVO. Vi nabavljate strano i skuplje. Tako da tvoja ekonomska analiza je dostttttta netačččna.

12. Apr 2024.Pogledaj