Predsednik Srbije Aleksandar Vučić odgovarajući na pitanja novinara Insajdera rekao je da očekuje da se Etihad neće povući iz Er Srbije.
– Što se tiče Etihada, koliko znam oni ostaju u priči, nisam obavešten o bilo čemu drugačijem. – rekao je Vučić i dodao da male nacionalne avio-kompanije gotovo da ne mogu da opstanu, dok je situacija sa Er Srbijom drugačija:
– Mi ne samo da uspevamo da opstanemo, nego i pravimo dobar posao. Ono što sam siguran to je da će Er Srbija, što je užasno teško, ostvariti profit ove godine. A ja ih pozivam da svoju uslugu u godinama koje su pred nama dodatno poprave, i ne samo na prekookeanskom letu, već i na drugim letovima. I uveren sam da će imati time još veći broj putnika i da će moći još uspešnije da posluju. –
Na drugo pitanje novinara Insajdera o tome šta se dešava sa deset Erbas aviona koji bi trebalo da budu isporučeni Er Srbiji ove godine, Vučić je rekao da će proveriti:
– Proveriću pa ću vas obavestiti. –
Siniša Mali odlazi iz Er Srbije
Kako saznaje portal „B92“, novoizabrani ministar finansija Siniša Mali podneo je ostavku na funkciju koju je godinama obavljao u nacionalnom avio-prevozniku.
Mali je pre nekoliko dana izabran za ministra finansija, a sa funkcije u Er Srbiji odlazi zbog skukoba interesa, navode sa tog portala i dodaju:
– Mali je u Er Srbiji obavljao funkciju Nadzornog odbora, a učestvovao je od samog početka u transformaciji Jat ervejza u Er Srbiju. –
SINGAPURCANAC
U svetu sve aviokompanije propadaju….
Evo npr Easyjet, da ne kažem Ryanair.
Lek mi
Pa realno sto bi etihad otisao kad drzava pumpa pare i daje subvencije i jos su prešaltali 400ljudi na AB
Tea
Ako treba pomoći neka se povecaju cene karata… neka se uvede solidarna taksa na beg i ini po po putniku od 3-5 evara po duši, leteće narod, daće ko koliko može, samo da naš ponos izbije na zelenu granu i pregrmi ovo mučko povećanje cena barela nafte kojim oni žele da unište sve što smo mukom stvorili.
Mirko 123
Tea, jel to sarkazam ili stvarno tako misliš?
Solidarna taksa mi zvuči kao samodoprinosi u nekad davna vremena. Vratimo i štafetu i gdje nam je kraj :)
dragan dragan
Šta smo mi mukom stvorili. Kako posluje Er Serbia, jedan avion jedna duga linija, NY. Nema aviona izmedju ATR 72, 68 sedišta i A319 preko 140 sedišta. Koliko para uzimaju kvazi menadžeri u kompaniji. Za Moskvu lete na isti aerodorom koji je matični Aeroflotu. Šta je to stovreno. Nema aviona u vlasništvu. Kakva je to kompanija i još nacionalna bez svojih aviona. I plus prosečna starost iznajmljenih aviona, preko 20 godina. A da ne pričamo o pilotskom kadru.
Ko nama sa cenom nafte uništava kompaniju. Pa nafta košta isto za sve, još nema putničkih aviona na elektro pogon. Stvoreno nešto sa Arapima. Gde su i kada oni nešto stovrili. Zgazila ih Lufthanza pa ne znaju gde su. Da se objavi koliko su para dobili i šta su stvorili, pa plus kako se i u prethodnom komentaru kaže, 400 radnika na AB.
Andjelo Litrico
Sjecate li se doprinosa za Srbiju iz 1988/9 godinu. U svim republikama se davalo, pa sta fali i sada barem u cijeloj Srbiji. Jedna je drzavna aviokompanija.