BEG airport status
LYBE 2603:00 Z VRB°01KT 4000 BR NSC 02/00 Q1022 NOSIG=
U prvih osam meseci ove godine „Nikola Tesla“ ostvario 2.48 milijardi dinara neto dobiti, Ukupni prihodi veći od 7 milijardi U prva dva kvartala ove godine opsluženo je ukupno 4.401.028 putnika / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

U prvih osam meseci ove godine „Nikola Tesla“ ostvario 2.48 milijardi dinara neto dobiti, Ukupni prihodi veći od 7 milijardi

U prvih osam meseci ove godine beogradski aerodrom ostvario je više od 7 milijardi ukupnih prihoda, što je 11% više nego u u istom periodu prethodne godine, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, u tom periodu ostvarena je bruto dobit od oko 3 milijarde dinara, što je 4% više nego u istom periodu 2017. godine, dok neto dobit iznosi 2,48 milijardi dinara i veća je za 5% od neto dobiti ostvarene u prvih osam meseci 2017. godine.

– Beogradski aerodrom nastavlja da beleži i uvećanje broja putnika i mesečne rekorde u broju usluženih putnika. Na Aerodromu Nikola Tesla tokom septembra opsluženo je ukupno 577.651 putnika, a zabeleženo je i 5.744 poletanja i sletanja.

Svog četvoromilionitog putnika beogradski aerodrom uslužio je 9. septembra, skoro dve nedelje ranije nego prošle godine. U 2017. godini Aerodrom je registrovao 4 miliona putnika 22. septembra. – istiću sa „Tesle“ i dodaju da je u prva dva kvartala ove godine opsluženo je ukupno 4.401.028 putnika, što je 6% više nego u istom periodu prošle godine, dok je ukupan promet robe i pošte uvećan 14%.

Prema trenutnim pokazateljima do kraja godine očekuje se između 5,8 i 6 miliona putnika, kažu sa beogradskog aerodroma.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

S

Uh,dobro da smo ga iznajmili!

Odgovori
j

Stanko zinulo ti dupe na pare. Ko kaže da bi bili tako uspjesni rezultati da je u našim rukama. Pogledaj železaru Smederevo. I ako imaš u rukama kokoš što nosi zlata jaja neznači da si bogat.

Odgovori
G

Prosto i priprosto…

Aerodrom Nikola Tesla JESTE u našim rukama. Još uvek! Ovo su rezultati našeg rukovodstva. Zamisli kakvi bi tek bili kada bismo zaposlili profesionalno, vanstranačko rukovodstvo.

A, ako imaš kokoš što nosi zlatna jaja, poslednje što ti treba je recept za pohovanu piletinu…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Вирџил na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

@ Petrovic Dusan Кажете измеђуосталог и: "... i uhapsili smo i predali sve osudjene za ratne zlocine..." Значи ли то да су људи били осуђени и прије самог хапшења, унапријед? Сама по себи изјава осликава природу Хашког трибунала. Можда да се и сагласи човјек са вама што се тиче CNN под условом да је је…

24. Jan 2020.Pogledaj

BB na: Bugarska raspisala tender vredan 12,66 miliona evra za nabavku 12 mini i dva mala bespilotna sistema

Vodoinstalater, Kakve veze ima položaj krila sa definicijom BPL ili aviona? Recimo pronađi Piagio P180 pa vidi gdje su krila, i milion drugih primjera...

24. Jan 2020.Pogledaj

Goran na: Bugarska će remontovati 18 sovjetskih raketa vazduh-vazduh R-27R kojima će naoružati svoje MiG-ove 29

Cena zavisi naravno od broja poručenih, roka isporuke i naravno kome je prodata, ali se uglavnom pominje cifra nešto veća od milion evra.

24. Jan 2020.Pogledaj

NikolaD na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

N011M1 je upgrade a ne modifikacija. Nema to veze sa kompatibilnoscu. Jednostavno od starog radara ostaje samo antena i transmiter, sve ostalo se menja. N011M1 ima iste karakteristike i i sti nacin rada kao Zhuk-M. Razlika je u softveru i sto Zhuk-M ima zahvat od 170 stepeni po azimutu, a N011M1 140 stepeni. Domet, nacin…

24. Jan 2020.Pogledaj

mateus na: Obaranje ukrajinskog Boinga 737: Krivac nije nesposobni komadant PVO sistema već direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Irana

Pojavila se još jedna verzija ove tragedije. Bivši oficir CIA Filip Dzeraldi kaže da su za obaranje aviona najodgovornije USA jer su sajber napadom iranske PVO poslali lažnu sliku irancima o oborenom avionu. Ameri su svojim sistemima za PeD potpuno izmenili podatke, koordinate o avionu a da su transpoderi na avionu pre lansiranja raketa bili…

24. Jan 2020.Pogledaj

Send this to a friend