Kompanija Viz er danas je proslavila dolazak 100. aviona u svoju flotu i tim povodom predstavila novi izgled letelice Erbas A321, saopštio je taj avio-prevoznik.
Kako navode, za 14 godina poslovanja kompanija je dostigla flotu od 100 aviona, a u planu joj je da nastavi da razvija svoju mrežu i stimuliše zanemarena tržišta nižim cenama.

– Razvojni planovi Viz era u budućnosti zasnovani su na porudžbini koja uključuje dodatnih 268 aviona koji će biti isporučeni do 2026. godine. Zahvaljujući njima flota će imati skoro 300 aviona, prevoziće 100 miliona putnika godišnje uz podršku tima koji će činiti 10,000 kolega. – kažu iz te kompanije.

Do 2023. godine 75% putnika Viz era prevoziće A321, a naredni korak ka promeni počeće 2019. godine kada će kompanija preuzeti prvu pošiljku od 256 aviona iz Erbasove A320neo familije, objašnjava taj avio-prevoznik i dodaje:
– Taj avion će doprineti daljoj uštedi od 10% po jedinici, čak i u poređenju sa trenutnim avionom A321ceo. Avion će imati motore Pratt & Whitney PW1100G-JM, a koji će unaprediti sagorevanje najmanje 16% u poređenju sa modelom A321ceo. –
Sall
Skoro 300 avion, oko 10.000 zaposlenih. Air Serbia 21 avion oko 2.000 zaposlenih…
BB
a sad to uporedi sa brojem sjedišta…
Al nije čak ni problem broj zaposlenih već šta oni rade a i kad rade koliko se upotrebljava njihov radi i prijedlozi..
serdar
2000 zaposlenih,na dvadeset uglavnom iznajmljenih aviona!
AL-41F1
Besmisleno poredjenje. Kao da poredis taxi prevoz i gradski autobus. Razume se da bi Air Serbia trebala poraditi na svojoj poslovnoj strategiji i to dobro, ali ta firma sustinski treba da ima totalno drugaciji koncept od LCC jer sa njima ne moze i ne treba da se takmici. Kad bi imali 30ak novih aviona, vrhunsku uslugu i uslove cime bi targetirali ljude koji ne zele da se guraju medju jos milion ljudi kao u busu, Air Serbia bi bila vrhunska i respektabilana regionalna avio kompanija sto i treba da bude
dk
A JAT je imao 30 aviona i 9500 zaposlenih…
turbo propalica
U Wizzu se gurate sa milion ljudi kao u busu jer im je kabina uvek popunjena. Cesto letim sa njima iz raznih baza i nikad nije bilo manje od 90%. Svi uskotrupci imaju uske prolaze tako da guranje ne gine ni u praznom avionu. Drugo guranje za besplatne sadnice tresanja, za cesnicu, za ulazak na avion je nazalost cesta karakteristika balkanskih naroda tako da to je vise do kulture ne do Wizza. I stvarno nije fer prikazivati Wizz kao Krstić i sin vozi Miško aviokompaniju. Nisu nista posebno osnovna delatnost im je da te prevezu od tacke a do tacke b za manju cenu od konkurencije i usput ti uzmu jos koju desetinu € i prilicno efikasno to rade sto ovaj text i ilustruje.