BEG airport status
[NAJAVA] Državno prvenstvo u navigaciji i preciznom sletanju ultralakih vazduhoplova 25. i 26. avgusta na Aerodromu Ćuprija Učesnici će se takmičiti u kategorijama ultralaki avion, motorni zmaj i žirokopter / Foto: Vazduhoplovni savez Srbije

[NAJAVA] Državno prvenstvo u navigaciji i preciznom sletanju ultralakih vazduhoplova 25. i 26. avgusta na Aerodromu Ćuprija

Na Aerodromu Ćuprija, u neposrednoj organizaciji Aero kluba „Ćuprija“ i Vazduhoplovnog saveza Srbije, 25. i 26. avgusta biće održano Državno prvenstvo u navigaciji i preciznom sletanju ultralakih vazduhoplova, saopšteno je iz Saveza.

Kako navode, na prvenstvu će učestvovati više od 30 pilota iz cele Srbije u kategorijama ultralaki avion, motorni zmaj i žirokopter (ultralaki helikopter).
 
 

Preko stotinu poletanja i sletanja ultralakih letelica u dva dana takmičenja / Foto: Vazduhoplovni savez Srbije

– Oni će zajedno sa svojim posadama do titule državnog prvaka morati da savladaju zadatke u disciplinama navigacija i precizno sletanje, prema pravilima Međunarodne vazduhoplovne federacije. Aktuelni državni prvaci su Srđan Kostić iz Aerokluba „Ćuprija“ – u kategorijama avion i žirokopter i Milan Marić iz Aerokluba „Smederevo“ – u kategoriji zmaj.

Ljubitelje vazduhoplovstva na aerodromu u Ćupriji očekuje slobodan ulaz i preko stotinu poletanja i sletanja ultralakih letelica u ova dva dana takmičenja. Posebna atrakcija prvog takmičarskog dana (25. avgust, u vremenu od 10 do 12 časova) biće aeromiting, koji će biti upriličen povodom otvaranja Aerodroma Ćuprija, gde će posetioci imati priliku da uživaju u interesantnom letačkom programu i prikazu najmodernijih letelica sa kojima srpski aero klubovi raspolažu u ovom trenutku. – objašnjavaju iz Saveza.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

BB

Valjda ćemo imati i koji snimak sa takmičenja…

Jedino ne shvatam analogiju da je žirokopter = laki helikopter

Odgovori
BF

Nema analogije, zirokopter nikako ne moze biti laki helikopter.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dejan na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Max Kao što sam i napisao u prvom postu jedino motori na obe letelice imaju kompaktibilnost pod uslovom da su na obe letelice PW motori. Oba motora se rade u arhitekturi 1-G-3-8-2-3, oba motora imaju BPR 12:1. Što znači da imaju dosta zajedničkih delova. Osnovna razlika je u dijametru fan-a kod PW1500 on je 73…

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

Perica Tako ne kazu ‘ugledno glasilo jutrnji/vecernji/index list’ nego samo prenose reči jednog hrvatskog generala.

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

John C. Colton A NATO satcom kanal ima tačno kakve veze sa EU? Ili si u NATO ili nisi. Nema zaobilaznog puta.

03. Oct 2024.Pogledaj

max na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Dejan A220 (bombardier c-serija) nema nikakvu kompatibilnost sa A32x serijom. Drugi type rating, druge tvornice, drugi dizajn, pa ni ta "sličnost" motora ne pomaže jer ni stock dijelova ne paše. Airbusu prvo predstoji mamutski posao da ga uvede u svoj proizvodni ciklus jer trenutno gubi novac na tom avionu na način kako ga (bombardier) proizvodi…

03. Oct 2024.Pogledaj

PasTom na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

I Hrvatska i Srbija neće iskoristiti 50 % mogućnosti ovog aviona. Kako se to kod nas kaže: Kupio Mercedesa S klasu da sa njime ide po kruh u dućan.

03. Oct 2024.Pogledaj