BEG airport status
LYBE 2010:30 Z 230°03KT 180V330 CAVOK 28/20 Q1013 NOSIG=
Montenegro erlajns u prvih jedanaest meseci prevezao skoro 612 hiljada putnika; Do kraja godine oko 640 hiljada U novembru prevezeno 35.100 putnika u sve tri kategorije saobraćaja / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u prvih jedanaest meseci prevezao skoro 612 hiljada putnika; Do kraja godine oko 640 hiljada

Avio-prevoznik Montenegro erlajns je u prvih 11 meseci ove godine prevezao 611.938 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 13.8% ili 74.258 putnika više u odnosu na 2017, a zabeleženo je i 7295 letova u redovnom i čarter saobraćaju što je porast od 10% ili 650 letova u odnosu na isti period prošle godine, saopšteno je iz te avio-kompanije.

Kako navode, porastu je doprinelo i iznajmljivanje šestog aviona za proteklu letnju sezonu, što je za jedan više u odnosu na prethodnu godinu:

– Prosečna popunjenost kabine za 11 meseci ove godine je iznosila 70% i za 2% je veća u odnosu na 2017. godinu. Takođe, povećan je i broj destinacija u redovnom i čarter saobraćaju, i to na 30 destinacija u 15 država.

U novembru je prevezeno ukupno 35.100 putnika u sve tri kategorije saobraćaja. To je za 4.650 ili 15% više putnika u odnosu na novembar prošle godine. –

„Finansijski rezultati Montenegro erlajnsa bolji za 1.5 miliona evra u odnosu na prošlu godinu“ / Foto: Montenegro Airlines

Izvršni direktor Montenegro erlajnsa Živko Banjević istakao je da aerodromi Crne Gore u 2018. godini beleže porast broja opsluženih putnika u odnosu na prošlu godinu i dodao:

– Učešće Montenegro erlajnsa u ukupnom broju prevezenih putnika odnosno u ukupnom saobraćaju se nije smanjilo, već je ostalo između 25% u toku letnje sezone i blizu 40% u toku zimske sezone. Ovo povoljno utiče na poslovanje i poslovni rezultat, koji je za jedanaest meseci 2018. godine bolji za 1.5 miliona evra u odnosu na isti period prošle godine. –

Kako je najavljeno iz Montenegro erlajnsa, crnogorski nacionalni avio-prevoznik će u 2018. godini prevesti ukupno oko 640.000 putnika. 

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    lala na: Burže: prikazan model francusko-nemačkog projekta novog borbenog aviona, projektu se zvanično priključila Španija

    Takvu maketu su prikazali i Turci. Mogli smo i mi da sklepamo nešto od špera pa da se hvalimo. Evropa će proći kao sa eurofajterom, koji kad je napravljen bio je preskup i zastareo. Ali radna mesta, fondovi.... Kinezi, Rusi, sutra Indija i Brazil, to su ozbiljni igrači. Već sada Ruski Suhoj je bar duplo…

    20. Jun 2019.Pogledaj

    Bane na: [VIDEO REPORTAŽA] Detaljan obilazak srpskog MBB-BK117 D2M

    @Al-41F Afera helikopter je sistemska afera a ne afera vezana za pojedinačni tip/vrstu helikoptera. @Miloš 77 Smisao mog komentara i jeste da se uloga H-145 ne može meriti sa Mi-24/28. Ne vidim šta bih osporio u vašem komentaru, pošto ste na drugi način rekli isto što i ja. Moja poenta je bila šta nabaviti prvo,…

    20. Jun 2019.Pogledaj

    Živojin Banković na: [VIDEO REPORTAŽA] Detaljan obilazak srpskog MBB-BK117 D2M

    Два Ми-24В је користила Јединица за специјалне операције, Ресора државне безбедности, Министарства унутрашњих послова. Активно су коришћени у борбеним дејствима 1998. изнад Косова и Метохије.

    20. Jun 2019.Pogledaj

    ljubitelj istorije na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako je vlast uništila slovensko zrakoplovstvo

    Ne znam koliko je to tacno, ali sam cuo da su Slovenci tada na krovu raketiranog hangara postavili protivavionski mitraljez Brauning 12,7 mm. Ako je to tacno, onda je to razlog raketiranja. Inace, pod vatrom aviona JRV bio je na Brniku i JAT-ov DC-9. Pitajte o tome Stevu Ignjatovica koji je bio pilot u tom…

    20. Jun 2019.Pogledaj

    Živojin Banković na: [VIDEO REPORTAŽA] Detaljan obilazak srpskog MBB-BK117 D2M

    ID Јесте ли баш сигурни да нико више не купује Ми-17 какве је купила Србија 2015. године ? Наравно да купује и то са још сиромашнијом опремом. Верзије Ми-17-1В, Ми-17В-5, Ми-171А, Ми-171Е, Ми-171Ш са скромним пакетом основне опреме је у последњих 10 година набавило бар 20 држава. И даље се производе и наручују.

    20. Jun 2019.Pogledaj

    Send this to a friend