BEG airport status
LYBE 2002:00 Z 090°03KT 9999 -RASN BKN033 02/00 Q1015 NOSIG=
Montenegro erlajns u prvih jedanaest meseci prevezao skoro 612 hiljada putnika; Do kraja godine oko 640 hiljada U novembru prevezeno 35.100 putnika u sve tri kategorije saobraćaja / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u prvih jedanaest meseci prevezao skoro 612 hiljada putnika; Do kraja godine oko 640 hiljada

Avio-prevoznik Montenegro erlajns je u prvih 11 meseci ove godine prevezao 611.938 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 13.8% ili 74.258 putnika više u odnosu na 2017, a zabeleženo je i 7295 letova u redovnom i čarter saobraćaju što je porast od 10% ili 650 letova u odnosu na isti period prošle godine, saopšteno je iz te avio-kompanije.

Kako navode, porastu je doprinelo i iznajmljivanje šestog aviona za proteklu letnju sezonu, što je za jedan više u odnosu na prethodnu godinu:

– Prosečna popunjenost kabine za 11 meseci ove godine je iznosila 70% i za 2% je veća u odnosu na 2017. godinu. Takođe, povećan je i broj destinacija u redovnom i čarter saobraćaju, i to na 30 destinacija u 15 država.

U novembru je prevezeno ukupno 35.100 putnika u sve tri kategorije saobraćaja. To je za 4.650 ili 15% više putnika u odnosu na novembar prošle godine. –

„Finansijski rezultati Montenegro erlajnsa bolji za 1.5 miliona evra u odnosu na prošlu godinu“ / Foto: Montenegro Airlines

Izvršni direktor Montenegro erlajnsa Živko Banjević istakao je da aerodromi Crne Gore u 2018. godini beleže porast broja opsluženih putnika u odnosu na prošlu godinu i dodao:

– Učešće Montenegro erlajnsa u ukupnom broju prevezenih putnika odnosno u ukupnom saobraćaju se nije smanjilo, već je ostalo između 25% u toku letnje sezone i blizu 40% u toku zimske sezone. Ovo povoljno utiče na poslovanje i poslovni rezultat, koji je za jedanaest meseci 2018. godine bolji za 1.5 miliona evra u odnosu na isti period prošle godine. –

Kako je najavljeno iz Montenegro erlajnsa, crnogorski nacionalni avio-prevoznik će u 2018. godini prevesti ukupno oko 640.000 putnika. 

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

    video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

    19. Jan 2019.Pogledaj
    19. Jan 2019.Pogledaj

    Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

    19. Jan 2019.Pogledaj

    Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

    19. Jan 2019.Pogledaj

    JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

    19. Jan 2019.Pogledaj

    Send this to a friend