BEG airport status
EASA i Erbas Helikopters implementirali novo Odobrenje organizacije za proizvodnju, Pojednostavljena razmena između nacionalnih proizvodnih jedinica Implementacija omogućava Erbas Helikoptersu da posluje kao integrisana kompanija / Foto: Airbus Helicopters

EASA i Erbas Helikopters implementirali novo Odobrenje organizacije za proizvodnju, Pojednostavljena razmena između nacionalnih proizvodnih jedinica

Evropska agencija za bezbednost vazdušnog saobraćaja (EASA) i kompanija Erbas Helikopters implementirali su novo Odobrenje organizacije za proizvodnju (POA), saopšteno je iz Erbasa.

Kako navode, na taj način zamenjena su pređašnja nacionalna odobrenja Francuske, Nemačke i Španije novim, jedinstvenim i integrisanim okvirom koji pruža mogućnost pojednostavljene industrijske razmene između proizvodnih jedinica Erbas Helikoptersa.
 

Od juna 2016. godine kompanija posluje pod Odobrenjem organizacije za dizajn / Foto: C. Moirenc

– Implementacija POA omogućava nam da poslujemo kao jedna integrisana kompanija, a da se naše proizvodne jedinice širom Evrope ne posmatraju više kao različiti i zasebni dobavljači iz regulatorne perspektive. – objasnio je izvršni potpredsednik Erbas Helikoptersa Kristijan Kornil (Christian Cornille).

Od juna 2016. godine ta kompanija posluje pod Odobrenjem organizacije za dizajn (DOA) EASA-e, koje je pojednostavilo i uskladilo razvojne procese i pomoglo pri implementaciji sve prisutnijeg transnacionalnog pristupa sertifikaciji, uspostavljajući takođe i jedinstvenu kancelariju za plovidbenost u okviru Erbas Helikoptersa, kažu iz Erbasa.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Vlado13:52, 13. maj. 2025. ,,Broj zemalja koje ga koriste ili su ga naručile ne potvrđuju tu tvrdnju." To nije tacno. Vise je do onoga sto je dostupno kupcu i politike koja diktira i celokupni paket. Isto vaze i za F-35 koji je prodat na stotine pre ikakvog iskustva protiv modernijeg RV/PVO. Rafal je takodje samo…

14. May 2025.Pogledaj

Pajo na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimire, da to je onaj Izrael.koji je u ratu Egiptu uzeo Sinaj i skoro ušao u Kairo i isti Izrael uzeo Siriji Golan. Hamas, Hezbolah i Huti su pod direktnom kontrolom Irana i ne radi se o golorukim vojnim formacijama. Daleko od toga da podržavam neke akcije Izraela ali im treba skinuti kapu sto se…

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Nije sve do pilota. Neka raketa ima realan domet od 120km i brzinu od 2 maha, neka raketa domet od 160km i brzinu od 4 maha...

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dusan AESA radar na F-16 ili Rafalu je svakako savremeniji, medjutim Su-30 je mnogo veci avion, sa dosta vecim poprecnim presekom "nosa" i tako nadomescuje tehnicku prednost manjih aesa radara, ima veci domet. Pored toga Su-30 ima i rakete veceg dometa koje mogu da isprate radar.

14. May 2025.Pogledaj

Vlado na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Fascinantna je ekstaza oko navodnog rušenja Rafala, a muk na navodno rušenje Mig-29 i Su-30 istih onih koji su bili grlati zagovornici nabavke Suhoja za RV VS. Principijelnost samo takva.

14. May 2025.Pogledaj