BEG airport status
Vazduhoplovne vlasti Srbije, Crne Gore i Makedonije žele da formiraju zajednički centar za obuku u oblasti obezbeđivanja Plan je da se zajedničkim uticajem traže sredstva od ICAO-a / Foto: DCV

Vazduhoplovne vlasti Srbije, Crne Gore i Makedonije žele da formiraju zajednički centar za obuku u oblasti obezbeđivanja

Danas je na inicijativu Direktorata civilnog vazduhoplovstva Srbije u Beogradu održan sastanak direktora vazduhoplovnih vlasti Srbije, Crne Gore i Makedonije sa temom formiranja ICAO regionalnog centra za obuku osoblja u oblasti obezbeđivanja u vazduhoplovstvu, saopšteno je iz DCV-a.

– Na satanku su analizirani uslovi koji su neophodni da bi se apliciralo ka ICAO-u za dobijanje sertifikata za centar za obuku. Zaključeno je da će realizacija ove inicijative doneti korist za ceo region zapadnog Balkana i da se u vezi sa tim inicijativa proširi i na Hrvatsku, Sloveniju i Albaniju.

Na sastanku je doneta i odluka da se formira radna grupa od predstavnika vazduhoplovnih vlasti-eksperata iz oblasti obezbeđivanja u vazduhoplovstvu (Aviation Security) koji će analizirati tehničke detalje u vezi sa aplikacijom i koji će raditi na pripremi uslova za sertifikaciju centra za obuku u oblasti obezbeđivanja u vazduhoplovstvu. – stoji u saopštenju.

Srpske vazduhoplovne vlasti inicirale su sličnu inicijativu međunarodne regionalne saradnje u oblasti traganja i spasavanja pretprošle godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Jo

Eto korisnih i konkretnih pokušaja saradnje i normalizacije odnosa među državama. Bravo.

Odgovori
zo

ko su vam predavaci

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj

Tomix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Ovaj dvomotorni moze da puca na mesto bivseg AN-2 aviona. Dok jednomororac moze da zameni stare utve. Srbija je od pamtiveka imala proizvodnju aviona, i trebali bi i sad pokusati osvojiti proizvodnju ovih lakih letelica kako za vojnu tako i za civilnu upotrebu.

13. Dec 2024.Pogledaj

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Branko Mnogo, mnogo je jeftinije. Brodovi se natovare sa desetinama hiljada tona tereta (najveći i sa stotinama hiljada tona) i tvojih 40 tona je ništa, kamičak. Kao da upoređujemo prenos bombone i velikog džaka brašna u rukama. Avion troši ogromnu količinu goriva + ostali troškovi a preveze samo tih 40t, svi troškovi otpadaju na taj…

13. Dec 2024.Pogledaj