BEG airport status
Vazduhoplovne vlasti Srbije, Crne Gore i Makedonije žele da formiraju zajednički centar za obuku u oblasti obezbeđivanja Plan je da se zajedničkim uticajem traže sredstva od ICAO-a / Foto: DCV

Vazduhoplovne vlasti Srbije, Crne Gore i Makedonije žele da formiraju zajednički centar za obuku u oblasti obezbeđivanja

Danas je na inicijativu Direktorata civilnog vazduhoplovstva Srbije u Beogradu održan sastanak direktora vazduhoplovnih vlasti Srbije, Crne Gore i Makedonije sa temom formiranja ICAO regionalnog centra za obuku osoblja u oblasti obezbeđivanja u vazduhoplovstvu, saopšteno je iz DCV-a.

– Na satanku su analizirani uslovi koji su neophodni da bi se apliciralo ka ICAO-u za dobijanje sertifikata za centar za obuku. Zaključeno je da će realizacija ove inicijative doneti korist za ceo region zapadnog Balkana i da se u vezi sa tim inicijativa proširi i na Hrvatsku, Sloveniju i Albaniju.

Na sastanku je doneta i odluka da se formira radna grupa od predstavnika vazduhoplovnih vlasti-eksperata iz oblasti obezbeđivanja u vazduhoplovstvu (Aviation Security) koji će analizirati tehničke detalje u vezi sa aplikacijom i koji će raditi na pripremi uslova za sertifikaciju centra za obuku u oblasti obezbeđivanja u vazduhoplovstvu. – stoji u saopštenju.

Srpske vazduhoplovne vlasti inicirale su sličnu inicijativu međunarodne regionalne saradnje u oblasti traganja i spasavanja pretprošle godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Jo

Eto korisnih i konkretnih pokušaja saradnje i normalizacije odnosa među državama. Bravo.

Odgovori
zo

ko su vam predavaci

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Koko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Sve bolji i bolji event... Za razliku od onog od prošle godine, ovo je već imalo nekog smisla. Da je još Eurofighter bio i u zraku, osim na stajanci i to u periodu između 14 i 16 h, stvar bi već bila puno ozbiljnija. I velika zamjerka na neobjavljivanju timelinea sa barem približnim vremenima polijetanja,…

16. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Indijci su mozda jos vise razočarali no Rusi u ovom dobu modernog ratovanja. Pakistanci su bili hladne glave svo vrijeme i ladno, pametno i strpljivo čekali da Indijci upadnu u odavno spremnu zasjedu. Ko je kriv Indijcima no oni sami? Kupuju od skoro svakoga osim Kineza. Kupuju najnovije iz Izraela, Rusi su vrlo flexibilni sta…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

16. May 2025.Pogledaj

Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

16. May 2025.Pogledaj