BEG airport status
LYBE 1304:00 Z 140°11KT CAVOK 11/05 Q1026 NOSIG=
Poslednji koncesioni ugovori kompanije Vinci Airports; Pod koncesijom i tri japanska i jedan brazilski aerodrom Poslednji ugovor potpisan za koncesiju japanskog aerodroma Kobe / Foto: Vinci

Poslednji koncesioni ugovori kompanije Vinci Airports; Pod koncesijom i tri japanska i jedan brazilski aerodrom

Francuska kompanija Vinci Airports, kao deo kompanije Vinci Concessions i Vinci Grupe, proglašena je 5. januara najbolje rangiranim ponuđačem za koncesiju „Nikole Tesle“.

Kako proces koncesije time nije završen, već samo odlučeno o najboljoj ponudi, Vinci Airports i država sada imaju 60 dana da postignu dogovor i potpišu obavezujući ugovor, navodi se u Odluci Javnog tela o izboru najpovoljnije ponude.

Ipak, od kako je vest o davanju beogradskog aerodroma pod koncesiju objavljena, kontinuirano se vode debate o tome da li je taj potez bio neophodan i na koji način će upravljanje koncesionara uticati na sam Aerodrom. Sada, kada je izvesno da će operacije „Tesle“ pripasti Vinciju, argumenti u korist kvaliteta u upravljanju mogu se naći u dosadašnjem radu te kompanije, koja je četvrti po opsegu operater aerodroma na planeti.

Kao deo konzorcijuma Vinci Airports-ORIX-Kansai Airports, Vinci je 26. septembra prošle godine potpisao i ugovor o koncesiji na 42 godine za japanski aerodrom Kobe, pri čemu je iz ORIXa najavljeno da će prioriteti koncesionara biti bezbednost i sigurnost aerodroma:

– Kansai Airports će za cilj imati da poboljša usluge za putnike putem odgovarajućih investicija i efikasnih operacija, sa najvećim fokusom na pružanje bezbednosti i sigurnosti na ovom aerodromu. –

Tim povodom, članovi konzorcijuma objavili su formiranje nove kompanije koncesionara pod nazivom Kansai Airports Kobe, koja je u potpunosti u vlasništvu Kansai Airportsa, prvobitno formirane kompanije koncesionara koju vode predstavnici ORIXa i Vincija.

Za upravljanje aerodromima Kansai i Osaka formirana kompanija koncesionara Kansai Airports / Foto: Vinci

Naime, dve godine ranije, 15. decembra 2015, konzorcijum u čijem su sastavu ORIX Corporation i Vinci Airports potpisao je ugovor o koncesiji sa New Kansai International Airport kompanijom za upravljanje internacionalnim aerodromima Kansai i Osaka.

Sklapanjem tog ugovora formirana je kompanija koncesionara pod nazivom Kansai Airports, pri čemu u njoj ORIX i Vinci pojedinačno drže 40% akcija, dok lokalni manjinski akcionari iz regije Kansai drže preostalih 20%.

Potpuni transfer operacija aerodroma Kansai i Osake na Kansai Airports izvršen je 1. aprila 2016. godine, čime je ta kompanija koncesionara zvanično dobila dva japanska aerodroma na upravljanje u naredne 44 godine.

Četvrti po opsegu operater aerodroma na planeti / Foto: Vinci

Konačno, celokupnim transferom poslednjeg koncesionog ugovora za aerodrom Kobe zakazanim za 1. april 2018. godine, Kansai Airports će dobiti priliku da ostvari operativnu sinergiju između aerodroma Kansai, Osaka i Kobe, stoji u saopštenju Vinci Airportsa.

Kako stoji na sajtu ORIXa, konzorcijum će putem integrisanog rada ta tri aerodroma nastojati da, usled sve većih potreba vazdušnog saobraćaja, učine aerodrom Kobe atraktivnijim i promovišu ekonomski rast širom Kansai regije uključujući i Kobe.

– Kansai Airports nastoje da maksimizuju potencijale aerodroma Kansai i Osaka, poboljšaju usluge za putnike, kao i da obezbede najviše nivoe sigurnosti i bezbednosti. Stoga, reč je o ulaganjima u unapređenje sigurnosti, pogodnosti i komforta, a u cilju podizanja vrednosti aerodroma. Na kraju, cilj je i jačanje odnosa sa zajednicom u susedstvu i obezbeđivanje ekonomske koristi za Kansai regiju. – objašnjavaju iz ORIXa.

Još jedan od Vincijevih nedavno zaključenih ugovora jeste i ugovor za koncesiju brazilskog aerodroma u Salvadoru potpisan sredinom marta 2017. godine. To je ujedno i pretposlednji ugovor kompanije Vinci Airports koji koncesionaru daje pravo nad upravljanjem brazilskim aerodromom na period od 30 godina.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

F

Sve spada u kulturu, bili materijalnog ili nematerijalnog porekla jednog naroda, pa tako i ovo što navedoh, porodični odnosi i njihova ekološka svest na koju aludirate i dr.

A konkretno sam pisao o porodičnim odnosima i obrascima ponašanja jer je komentar na koji odgovorih dovodio u pitanje tradiciju Japanaca.

Odgovori
P

Pa gde ces goru zemlju od Japana. De fakto je preko 70 godina u kolonijalnom vlasnistvu Amerike, bez svoje vojske, sa americkima bazama na svakom koraku, unistene japanske kulture i ponosa, zemlja zombija bukvalno. Najveca kultura su im Anime i Manga i sva perverzija ovog sveta dolazi iz Japana. Nije bas da je Japan svetionik modernog sveta.

Odgovori
J

„Pa gde ces goru zemlju od Japana…“

Burkina Faso, Gvineja Bisao, Severna Koreja, Haiti, Bangladeš, Mjanmar, Avganistan, Pakistan, Albanija, Honduras… Srbija, Makedonija, BiH, Crna Gora, Hrvatska, Bugarska…

Ono, Japan je treća ekonomija sveta, a ovde govorimo o ekonomskoj tematici, ne o manga stripovima…

B

@Peter

Vi se salite?!

Da japan nema svoju vojsku, da nemaju svoju kulturu, itd.

Iz koje ti drzave dolazis, kad mozes tako da govoris o jednoj od naj razvijeniji zemalja sveta?

:-)

B

Ti ne da si autobus propustio, ti si cijeli konvoj propustio

F

Dragi Petre,

Da bi bio perverzan trebaš imati intelekta i mašte, tako da ne mogu očekivati da isti stripovi i crtaći, perverzije, nastanu u naprednom Čadu.

Uostalom, Japanci imaju vojsku, iako bez nuklearnog naoružanja, proizvode lovce Mitsubishi koji su u rangu naprednih verzija F-15, imaju i svoje tenkove sa uranijumskim oklopom, takođe vrlo dobre. Tako da argument baš i ne stoji, jer Amerika ima baza po celom svetu. Nisu Japanci u rangu Rusije, Kine, SAD, Indije, ali u poređenju sa ostatkom pacifičkog regiona su sve samo ne za sprdnju.

A za kulturu grešite, niste svesni koliko su patrijarhalno društvo i koliko poštuju autoritete. Toliko je poštuju da je malo kome poznate da su Japanci i veliki rasisti.

B

Kulturu ne cini ni patrijahat ni matrijahat ni postivanje autoriteta.
Kulturu cini postivanje samog sebe i svega oko sebe…….i ciste ulice.
A najvise osjecaj odgovornosti.
Nesto sto je na ovim prostorima potpuna nepoznanica.

D

Japan?! Ja sam čuo da svoju infrastrukturu u koncesiju daju samo trećerazredne korumpirane zemlje u razvoju.

Odgovori
D

A da li ste culi da je Haneda dat u koncesiju ? E vidite u tome i jeste razlika posto korumpirani- trecerazredni daju glavni aerodrom a ovi malo pametniji rizike poslovanja manjih razdeljuju mada Kansai i nije manji ,elem pored Vicnija tu je i japanski Orix pa bi se pre reklo da je po sredi partnerski odnos.
U nasem slucaju licno ne bih imao nista protiv da je u pitanju Nis.

D

Ma znao sam, radi se o dva beznačajna, provincijalska aerodroma jedan sa 14,9 a drugi svega 25 miliona putnika. Bezveze.

D

Eh kako bih voleo da Konstantinom upravljaju konzorcijum npr. Ratko Mitrovic – Vinci , makar bili i lazni lideri u regionu … Ili bar kao japanci da damo 40% ali ne mi smo sirokogrudi 100% na 25 god bice 1,5mlrd $ ma kaki 5 mlrd $ ugledni smo ipak .

D

Za početak treba da postoji nekakvo interesovanje investitora za Aerodrom Konstantin Veliki.

D

Da su pravi investitori a ne kolonizatori i imali bi neki interes po ACI-ju(medj.udruzenje aerodroma ) Nis je medju vodecim u evropi po rastu, istina grupa 4 ispod 5 mil. putnika ali opet sve zavisi od ugla gledanja nekom investitor nekom tudja vlast .

D

Evo kolonizuju Japan polako, nema nam spasa.

D

Partnesrski » potcinjeni odnos
100% » 40%
Glavni aerodrom » 3.aerodrom
Glavni aerodrom » 7.aerodroma
Treba li jos nabrajati …. Razlika iz aviona vidljiva .

S

Daju im se trecerazredni aerodromi a ne nejprometniji aerodromi u zemlji. Sto im nisu dali pod koncesijom Ponikve pa ajde pokazi sta znas.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

AL-41F1 na: Predsednik Vučić: Kupujemo borbene bespilotne letelice iz Kine, 3 jurišna helikoptera Mi-35; Pričaću sa Makronom o Mistralu

@Dexter Problem nase PVO je sto pri SEAD dejstvu, nisanski radari ne mogu biti konstatno ukljuceni jer nema sta da ih zastiti od anti-radarskih raketa, a da bi pogodili ista, radar mora biti upaljen celom putanjom rakete. Sa Tor-om najvise bi taj problem bio resen jer on moze da identifikuje takvu vrstu rakete u letu…

12. Nov 2018.Pogledaj

Mile Tranzicija na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Za zemlju Srbiju bi bilo najbolje da Orao dozivi istu sudbinu kao i njegov Rumunski brat IAR 93. Ovako, nikada nisi siguran dali imas te avione ili nemas. Svaka modernizacija je samo puko bacanje para.

12. Nov 2018.Pogledaj

Propeler Zviz na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Nagrada za najbolju fotografiju - T6. Nagrada za najbolju reportažu - T6. Nagrada za najbolju scenografiju - VS. Nagrada za najbolje vizuelne efekte - VS. Nagrada za najbolji zvuk i zvučne efekte - RV. Nagrada za najbolji kratki film - RTS (za snimak iza "Ognjeva" tokom dejstvovanja... projektili u perspektivi). Nagrada za najbolju kostimografiju -…

12. Nov 2018.Pogledaj

Mile Tranzicija na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Lepa smotra orudja i oruzja bivse SFRJ, doduse, neka su u medjuvremenu lafetirana. Jos uz to prigodni govori politicara i predstava je kompletna.

12. Nov 2018.Pogledaj

Send this to a friend