BEG airport status
Montenegro erlajns u januaru opslužio više od 20 hiljada, Očekivan broj od juna do oktobra oko 360 hiljada putnika Od juna do septembra doprinos trustičkoj privredi Crne Gore biće oko 140 miliona eura / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u januaru opslužio više od 20 hiljada, Očekivan broj od juna do oktobra oko 360 hiljada putnika

Kompanija Montenegro erlajns u januaru ove godine opslužila je ukupno 29.335 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, tj. redovnom, čarter i kod šer saobraćaju, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kompanija, pored 11 drugih avio-prevoznika, u periodu van sezone sama pokriva više od polovine destinacija koje povezuju Crnu Goru sa Evropom, navode iz Montenegro erlajnsa i dodaju:

– Uprkos brojnim izazovima i konstantno rastućoj konkurenciji, Montenegro erlajns će u 2018. godini proširiti svoju operativnu mrežu u odnosu na prethodne godine, i u periodu sezone saobraćati ka čak 28 destinacija.

To je skoro trećina od ukupnog broja destinacija koje povezuju našu državu sa Evropom i šire u sezonskom periodu, kada pored Montenegro erlajnsa saobraća i po više od 50 drugih avio-prevoznika. –

Tokom leta uvodi se sedam sezonskih linija / Ilustracija: Montenegro Airlines

Kako ističu, kompanija tokom cele godine saobraća ka osam destinacija – Beograd, Beč, Frankfurt, Cirih, Ljubljana, Rim, Pariz i Moskva:

–  Tokom ljeta uvodimo sedam sezonskih linija, i to London, Kopenhagen, Sankt Peterburg, Dizeldorf, Lion, Lajpcig i Minhen. Tokom godine imamo planirane serije čarter letova ka 13 destinacija – Tel Aviv, Helsinki, Oslo, Bari, Napulj, Briv, Bratislava, Linc, Salzburg, Košice, Ostrava, Teheran i Aman. –

Prema projekcijama Montenegro erlajnsa, očekuje se da će u periodu od početka juna do kraja septembra biti prevezeno oko 360.000 putnika, pri čemu će doprinos turističkoj privredi Crne Gore na osnovu tog broja i ranije usvojenih pokazatelja, za ta četiri meseca trebalo da iznosi oko 140 miliona eura, objašnjava crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Miroslav Mišković: Na pokušaju Er Maksija izgubio sam 800.000 evra; Hteli smo da kupimo JAT, bez para poreskih obveznika i nazovemo ga Er Srbija

Drago, Upravo je tako bio zamišljen scenario za Er Maxi i JAT. Samo što je ideja osnivanja Er Maxija bila toliko suluda da nije odmakla od nivoa sulude ideje. Ne zaboravimo da je u toj ideji bilo i preuzimanje Aviogeneksa. Duplo sisanje budžeta Države. Kažem, rasprava o Er Maxiju je bespredmetna.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li A380plus stvorio budućnost za superjumbo?

Neće se menjati konfiguracija A380. Ogromna je investicija redizajniranje postojoćeg aviona. Pojaviće se sličan novi dizajn sa dva motora. Ekser u kovčeg za A380. Ustvari već postoje idejni projekti za takav avion i kod Beoinga i kod Busa. Samo da cena izrade takvog aviona dođe u prihvatljive okvire.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: Jet Airways u problemima

Indija je poznata po špekulacijama na berzi. Može biti da je Jet zaista u go***ma do guše, ali može biti i da se veštački obara vrednost deonica da bi neko treći došao do njih za male pare. Pa onda odjednom, nema više problema. Već viđeno do sada, ne samo u Indiji. Simptomatično je da su…

17. Aug 2018.Pogledaj

Petar na: Vučić: Nastavićemo da ulažemo u razvoj domaćih bespilotnih letelica; Borbene bespilotne letelice iz Kine

@Omnia Poštovani, prvo da kažem da mi je drago da smo se razumeli. Velike sile uvek gledaju isključivo svoje interese. Evo vam primera najnovijeg datuma. Ruski gasovod je preko Grčke, Makedonije i Srbije trebao stići do Mađarske i ostatka Evrope. Rusi su sa svima postigli dogovor koji je bio na opšte dobro kad, eto ti…

17. Aug 2018.Pogledaj

Send this to a friend