BEG airport status
„Nikola Tesla“ dočekao svog petomilionitog putnika, Do kraja godine očekuje se do šest miliona "Tesla" u prvih 10 meseci zabeležio povećanje broja putnika za 6% / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

„Nikola Tesla“ dočekao svog petomilionitog putnika, Do kraja godine očekuje se do šest miliona

Aerodrom Nikola Tesla juče je opslužio svog petomilionitog putnika na odlaznom letu nacionalnog avio-prevoznika Er Srbije JU654 za Moskvu, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, petomilioniti putnik ove godine opslužen je skoro mesec dana ranije nego prethodne:

– Prvih sedam dana novembra završeni su sa rastom broja putnika od 9,1%. Do kraja godine očekuje se da će 5,8 do 6 miliona putnika koristiti usluge aerodroma. –

Takođe, beogradski aerodrom je u prvih 10 meseci 2018. godine zabeležio povećanje broja putnika za 6%, a promet robe i pošte uvećan je 15% u odnosu na isti period prošle godine, ističu sa „Tesle“ i dodaju:

– Kontinuiranim ulaganjima u infrastrukturu, kapacitet prihvata i otpreme putnika na Aerodromu Nikola Tesla povećan sa oko 5,5 miliona na oko 7,5 miliona putnika godišnje. U modernizaciju i razvoj Aerodroma Nikola Tesla uloženo je oko 70 miliona evra, čime je zaokružen petogodišnji investicioni ciklus. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Mi

Ostane li ovih 9,1% povećanja biće 5 830 000. Da bi bilo 6 000 000 treba godišnje povećanje od 11%, a to znači 13 do 14 % povećanja u danima šta su ostali do kraja godine. A to ne može da bude jer nema Iranaca koji su dovozili imigrante niti Hainana preko Praga. Čak štaviše bez njih mogao bi rast i biti manji od 9,1%.

Odgovori
Ni

Ako je godišnji rast 6% i ako tako ostane ANT može imati maksimalno 5 680 000 putnika. Za više treba veći rast.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj