BEG airport status
„Nikola Tesla“ i Univerzitet Megatrend potpisali Sporazum o saradnji: Studentima praktična nastava na aerodromu Obostrani benefiti razmena iskustva i prakse u menadžmentu, kao i naučno-nastavnih dostignuća / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“ i Univerzitet Megatrend potpisali Sporazum o saradnji: Studentima praktična nastava na aerodromu

Beogradski aerodrom i Megatrend univerzitet potpisali su danas Sporazum o saradnji, kojim su definisani razmena iskustava i edukacije, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, Aerodrom će studentima ovog Univerziteta sa smerova OAS-Aeronautika, MAS Menadžment u vazduhoplovstvu i MAS Bezbednost u vazduhoplovstvu, omogućiti praktičnu nastavu, dok će Univerzitet biti otvoren za ideje koje bude dobio od stručnih lica zaposlenih na „Tesli“ sa ciljem unapređivanja nastavnog programa.

Univerzitet otvoren za ideje od stručnih lica zaposlenih na „Tesli“ / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

– Obostrani benefiti biće razmena iskustva i prakse u menadžmentu, koje ima Aerodrom i najnovijih naučno-obrazovnih dostignuća, koja se razvijaju i primenjuju na Megatrend univerzitetu. – objašnjava rektor Megatrend univerziteta Mića Jovanović.

Komentari

G

E sada struka može da se izmakne.
Na Saobraćajnom fakultetu se upiše do 20 studenata godišnje na Vazdušni saobraćaj, potom studiraju dosta više i napornije od bilo kog privatnog fakulteta, a kada se segamega uključi – imaćemo „inženjere saobraćaja“ za tili čas. Destrukcija znanja i stručnosti.

Odgovori
i

Rektor Mica Jovanovic koji ima diplome nepostojecih Britanskih fakulteta. Ako im je to rektor kakvi su im onda student? Danas je sve degradirano ali da li zelite da letite sa aerodrom kojim upravljaju ljudi sa Megatrenda!?! Mada sam bio veliki protivnik koncesije sada mi se to i necini tako losa ideja

Odgovori
B

Takvi strucnjaci nam trebaju!

Odgovori
r

Tooo majstori, takvi stručnjaci su nam potrebni, a ne oni koji ostaviše mladost i zdravlje na nekom državnom fakultetu.
Uskoro sega mega lekari.

Odgovori
r

Nego, otkud sad megatren, zar još od nomad nisu bili pod čuvenim brendom „John Naisbitt“, ili su ipak zaključili da stari naziv izaziva manji facijalni grč i iščašenje vilice kod svih onih koji su prošli normalan proces svog obrazovanja. :)

B

Predlazem da Megatrend uspostavi saradnju i sa Vojnom akademijom, glupo je da ovakvi preko potrebni strucnjaci ostanu neiskorisceni. Svaka cast Vucicu.

Odgovori
M

Nakon koncesije Nikole Tesle, jos jedan biser.
Jos samo da odslusamo monolog na TV-u, I cirkus moze da pocne.

Odgovori
G

Bogami, obostrani benefiti. Kad ih pogledam tako priti na slici, sve mi je klir…

Odgovori
2

Pametnom dosta, i što se tiče aerodroma, i koncesije, i države… svega!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Hvala puno, gospodine AirBeg (drug bio nikad nisam, pa čak ni u ono vrijeme SFRJ, ali neka ako Vas to veseli). :-) Pa gledali nisu, pitali nisu, ni oni, ni javnost, čak ni arhitekti čiji je projekt ne ogoljen, nego iskasapljen. A to Vam je tako kada se gledati i pitati ne želi. Isti kurs…

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Hvala puno na pohvalama. Doprijela je ona do samog vrha, vjerujte mi. Konkretne podatke o zaposlenima prije i nakon koncesije drugih aerodroma nemam i vrlo teško je tako nešto naći. No, ovaj podataka o 17% radne snage u usporedbi sa 3,7% prometa je vrlo indikativan, zar ne?

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Bojim se da je Beduin u pravu. Branko, za sada imamo samo jednu vrlo nespretnu izjavu predsjednika sa kojom se očito izletio. I još je stavio u kontekst "štete koju je Niški razvoj napravio Beogradu". Moram priznati vrlo neuobičajna izjava za presjednika jedne države.

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Hvala Vladimire na pohvalama. To je ipak stvar Srbije, pregovora i odnosa između države i malih dioničara. Djape: Što je po vama dobit? Ovih 501 milijun koji nisu upitni ili koncesijska naknada?

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Ova rečenica govori sve: "Em su imbecili retardirani, em bi rođenu majku prodali za 10% provizije."

18. Jan 2018.Pogledaj