BEG airport status
„Nikola Tesla“ pruža pomoć Aerodromu Rosulje u Kruševcu pri osposobljavanju za avio-saobraćaj Protokol predviđa i formiranje zajedničkog stručnog tima / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“ pruža pomoć Aerodromu Rosulje u Kruševcu pri osposobljavanju za avio-saobraćaj

V. d. generalnog direktora Aerodroma Nikola Tesla Saša Vlaisavljević i v. d. direktora JP „Aerodrom Rosulje“ Dragana Pavlović potpisali su danas u Kruševcu Protokol o saradnji, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, cilj protokola je unapređenje saradnje između dva aerodroma čime je „Nikola Tesla“ potvrdio opredeljenost da pruži Aerodromu Rosulje potrebnu podršku i da aktivno učestvuje u obezbeđivanju propisanih uslova za njegovo osposobljavanje za avio-saobraćaj.
 

Još jedna saradnja „Nikole Tesle“ / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

– Protokol predviđa i formiranje zajedničkog stručnog tima, koji će se baviti stručnim aspektima saradnje, poput izrade analiza i savetovanja, tehničkih rešenja i projekata i slično. Takođe, stručni tim će učestvovati u izradi predloga Studije razvoja Aerodoma Rosulje koja će obuhvatiti predlog i način implementacije optimalnog modela održivog razvoja tog aerodroma. – objasnio je Vlaisavljević.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ro

Rosulje Krusevac. Jos jedan aerodrom u sistemu Aerodromi Srbije. To je lepa vest za razvoj civilnog vazduhoplovstva Srbije.
Dali je i dalje podrzan Aerodrom Morava za otvaranje? Nije valjda pusten niz Moravu? Ako jeste, lepo bi bilo kada bi sedam godina neotvoreni terminal bilo moguce preseliti u Krusevac.
Sa time bi se ispunila stara Srpska poslovica. „Dok se jednom ne smrkne, drugom se ne svane.“ Kraljevo je poljoprivredno orijentisan centar. Napustio ih je i Aero East Europe. Nemci su se davno „potrudili“ i srusili Fabriku Aviona Kraljevo.
Hoce li dozvoliti Aerodromi Srbije i Cacak da se ne ostvari
i otvori Aerodrom Morava?
Ja nedozvoljavam! Malo li je.
Ovolika pomoc zanesenjaka iz Sidneja. Otvaranje Aerodroma Morava Kraljevo za civilni saobracaj u ovoj 2018 godini.
Imali koga da se ne slaze? A da ne dozvoljava? Ķo?.
Nis, Krusevac, Jagodina, Uzice,
Nisu protiv otvaranja Morave.
Pa ko jeste?
Na Moravi je sada leto. Vreme je za dogradnju i otvaranje tog sedmogodisnjeg „zatvorenika“
Izmedju Kraljeva i Cacka.
Sa zeljom da svi aerodromi u Srbiji pod ingerencijom kompanije AERODROMI SRBIJE
budu otvoreni i aktivni sa civilnim letovima. Moravo aerodrome. Sta je sa tobom?
Pozdrav i dobre vesti za sve,
zeli Radovan iz zimskog Sidneja. 🇦🇺🇷🇸🇦🇺

Odgovori
Vi

Ima tko se ne slaže. Država koja koći Moravu.

dr

Marinkoviću, da bi Aerodrom Morava radio treba da ima realne potrebe. Privreda ne radi, tako da taj segment za kargo je beznačajan. Drugo, čarteri za banje oko Kraljeva, nikog ne interesuje da uloži novac u tu vrstu biznisa. Nisko budžetski letovi, nema smisla, Niš je blizu, a narod je i dalje velika sirotinja i za takve letove. Kargo poljoprivreda, nema ko da organizuje i podrži biznis. Redovni saobraćaj, mali avion svako jutro u veće do Nikole Tesle, misaona imenica. Da je ostao JAT, možda bi nešto i uradili sa nekom Cesnom ili slično, L-410. Pre svega neko bi trebao da uloži u kompanuju 2-3 aviona, putnička sa kargo opcijom. To neće niko, a oni koji dobijaju državne pare, Air Serbia, oni su najmanje sa obavezom nacionalne kompanije, pune se džepovi nadobudnih menadžera.
Rosulje, koliko su blizu Niša, i gde je tu smisao, to mora da odgovori neko vrlo moćan u ovom slučaju, ne bih mu pominjao ime. Pa u Boru ima gotovo kilometer betona, Trstenik nešto slično, pragovi piste po 250 m, bez ikakve perspective. Pa još Ponikve i Dublje ispod Dunava.

ns

Koliko se da videti sa google maps-a taj aerodrom Rosulje je kombinacija livada i njihva. Tamo jos ni asov nije zaboden tako da me interesuje kada se ocekuje izgradnja piste makar i travnate.

http://www.jp-aerodromrosulje.co.rs/3drosulje.jpg

Topografija nedozvoljava izgradnju PSS duze od 1500 metara. Naravno da se nece odmah raditi ta duzina PSS ali bi barem trebalo pri izboru lokacije planirati mogucnos izgradnje duze PSS (2-2500 metara).

Odgovori
Zo

Sramota za celu Srbiju da tako postupaju sa aerodromom Morava!!! Pogledajte malo kako izgleda aerodrom Morava,uradjen po najsavremenijim standardima….svaki drugi aerodrom ceka rekonstrukcija jer nije spreman i opremljen kao Morava….zapitajte se malo zasto je to tako 😉 kome je interes da Morava ne radi

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj