BEG airport status
SEAS 2018: Najveća regionalna vazduhoplovna konferencija sleće u Beograd 8. i 9. marta Dva dana, 14 panela, preko 300 delegata. Zvanično lansiramo #SEAS18 / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

SEAS 2018: Najveća regionalna vazduhoplovna konferencija sleće u Beograd 8. i 9. marta

Tango Six Events, deo Tango Six Grupe, sa zadovoljstvom obaveštava vazduhoplovnu javnost da će se drugi Vazduhoplovni Samit Jugoistočne Evrope (skraćeno SEAS) održati 8. i 9. marta u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Vraćamo se posle dve godine, nakon inauguralnog događaja, sa planom da postavimo Beograd na mapu najvećih konferencija u civilnom i vojnom segmentu naše industrije. Ulazimo u dvogodišnji ritam održavanja našeg samita sa ambicijama na koje ste navikli kada je Tango Six u pitanju.

Ovogodišnji #SEAS18 biće ubedljivo najveće okupljanje civilne i vojne vazduhoplovne industrije u regionu bivše Jugoslavije. Do sada je za učešće prijavljeno preko 50 kompanija iz 20 zemalja. Očekujemo posetu preko 300 delegata.

Generalni sponzori SEAS-a 2018 su Erbas grupa, ATR, Embraer, Aerodrom Nikola Tesla, Prince Aviation, Er Srbija, Jat Tehnika, Sky Partner i Orao Bijeljina.

Ponovo okupljamo najznačajnije globalne igrače koje interesuje naš region / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

Šta smo vam spremili?

Ukratko, poslastice.

Prvi put ćemo imati i vojni segment u vidu panela posvećenog vojnim helikopterima kroz učešće ratnih vazduhoplovstava zemalja iz regiona. Ispratićemo kulminaciju najnovijih razvojnih programa regionalnih putničkih aviona uz panel na kojem će biti najveći proizvođači ovih letelica na planeti.

Program počinje odvojenim keynote prezentacijama Erbasa i Boinga. Prvi put na ovim prostorima imaćemo priliku da vidimo vizije i verzije tih vizija dva najveća vazduhoplovna konkurenta.

Pričaćemo, na posebnom panelu, o civilnim helikopterskim operacijama kroz prizmu policijske, HEMS i SAR upotrebe. Legenda domaćeg vazduhoplovstva Zoran Modli vodiće vas kroz interesantan panel o edukaciji, naše ljuto analitičarsko pero Alen Šćuric ugostiće panel o malim i najmanjim regionalnim aerodromima. Otkrićemo vam da na prostoru bivše Jugoslavije postoje startapi u avijaciji.

Ugostićemo regulatore, pričaćemo o pod-nišama MRO segmenta, prvi put o aerodromskom obezbeđenju a imaćemo i izuzetno interesantan panel o dronovima. Pogledajte agendu.

Registrujte se na vreme, rezervišite datum i vidimo se na SEAS-u!

 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

B

Ovaj dio o start up- ima mi je posebno interensantan. Nadam se da će biti detaljno prenešen…

Odgovori
Н

Одлично! Надам се да ће бити снимљени/стримовани панели , нарочито су занимљиви они посвећени војним хеликоптерима и стартапима.

Све најбоље!

Odgovori
K

Nadam se i ja da će da bude prenošen govor predstavnika Airbus-a.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Falcon na: Rumunija od Portugala kupuje još 5 borbenih aviona F-16

Dragane, "Glass cockpit" ima samo 5 komada MiG-35 (koje inače niko ne želi koliko su dobri) i MiG-29SMT. Mi nemamo ni jedan ni drugi. Te verzije sa vektorisanim potiscima, AESA radarima (?!?) i ostale koje si naveo nemaju veze sa serijskim MiG-29, a po najmanje sa našim verzijama koje sam komentarisao i uporedio sa F-16…

21. Jul 2018.Pogledaj

Falcon na: Rumunija od Portugala kupuje još 5 borbenih aviona F-16

MiG-29 (verzija koju mi imamo) ima nosivost ubojnih sredstava 3.000kg, F-16 oko 7.000kg. MiG je teži i tromiji od F-16, ima katastrofalno mali dolet, nikakvu avioniku i zastareo radar, čađavi motori ga vizuelno odaju na 20 i više kilometara, ima očajno nepreglednu kabinu (a kao idealan za dogfight?!) i nema Fly by Wire komande leta.…

21. Jul 2018.Pogledaj

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kreće li Turkish u otvaranje kompanija u regiji?

Alene, Napisali ste: ''Pa otvaraju novi aerodrom za 3 mjeseca. Ogromnog kapaciteta. Največi na svijetu, kapaciteta 150 milijuna putnika, uz mogućnost proširenja na 200 milijuna u idućim fazama'' I ja sam na to reagovao. Smetaju mi takva naklapanja. Imali smo takvih "najvecih na svetu" kroz istoriju mnogo puta. I ovde je prica podjednako besmislena -…

20. Jul 2018.Pogledaj

bora na: Paraglajding reprezentacija Srbije na 15. Evropskom prvenstvu u Portugalu u disciplini prelet

Hvala za ovu zajednicku fotografiju. Bravo za paraglajderiste BiH, Slovenije, Hrvatske i Srbije. Puno uspeha na Evropskom prvenstvu.

20. Jul 2018.Pogledaj

Ing.Srba Milovanov na: 40 godina od prvog leta Super Galeba

Ovaj tekst koji je vas portal dao krajnje strucno i sve obuhvatno odusevio me je jel i sam sam ovo znao.Sto se tice mordenizacije G4 ja u to verujem i znam da ce nasa drzava obezbediti sretstva Sto se tice tehnickog potencijala u ljustvu u to netreba sumnjati Ja licno sam zahvalan vama sto na…

20. Jul 2018.Pogledaj

Send this to a friend