BEG airport status
SEAS 2018: Najveća regionalna vazduhoplovna konferencija sleće u Beograd 8. i 9. marta Dva dana, 14 panela, preko 300 delegata. Zvanično lansiramo #SEAS18 / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

SEAS 2018: Najveća regionalna vazduhoplovna konferencija sleće u Beograd 8. i 9. marta

Tango Six Events, deo Tango Six Grupe, sa zadovoljstvom obaveštava vazduhoplovnu javnost da će se drugi Vazduhoplovni Samit Jugoistočne Evrope (skraćeno SEAS) održati 8. i 9. marta u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Vraćamo se posle dve godine, nakon inauguralnog događaja, sa planom da postavimo Beograd na mapu najvećih konferencija u civilnom i vojnom segmentu naše industrije. Ulazimo u dvogodišnji ritam održavanja našeg samita sa ambicijama na koje ste navikli kada je Tango Six u pitanju.

Ovogodišnji #SEAS18 biće ubedljivo najveće okupljanje civilne i vojne vazduhoplovne industrije u regionu bivše Jugoslavije. Do sada je za učešće prijavljeno preko 50 kompanija iz 20 zemalja. Očekujemo posetu preko 300 delegata.

Generalni sponzori SEAS-a 2018 su Erbas grupa, ATR, Embraer, Aerodrom Nikola Tesla, Prince Aviation, Er Srbija, Jat Tehnika, Sky Partner i Orao Bijeljina.

Ponovo okupljamo najznačajnije globalne igrače koje interesuje naš region / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

Šta smo vam spremili?

Ukratko, poslastice.

Prvi put ćemo imati i vojni segment u vidu panela posvećenog vojnim helikopterima kroz učešće ratnih vazduhoplovstava zemalja iz regiona. Ispratićemo kulminaciju najnovijih razvojnih programa regionalnih putničkih aviona uz panel na kojem će biti najveći proizvođači ovih letelica na planeti.

Program počinje odvojenim keynote prezentacijama Erbasa i Boinga. Prvi put na ovim prostorima imaćemo priliku da vidimo vizije i verzije tih vizija dva najveća vazduhoplovna konkurenta.

Pričaćemo, na posebnom panelu, o civilnim helikopterskim operacijama kroz prizmu policijske, HEMS i SAR upotrebe. Legenda domaćeg vazduhoplovstva Zoran Modli vodiće vas kroz interesantan panel o edukaciji, naše ljuto analitičarsko pero Alen Šćuric ugostiće panel o malim i najmanjim regionalnim aerodromima. Otkrićemo vam da na prostoru bivše Jugoslavije postoje startapi u avijaciji.

Ugostićemo regulatore, pričaćemo o pod-nišama MRO segmenta, prvi put o aerodromskom obezbeđenju a imaćemo i izuzetno interesantan panel o dronovima. Pogledajte agendu.

Registrujte se na vreme, rezervišite datum i vidimo se na SEAS-u!

 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

B

Ovaj dio o start up- ima mi je posebno interensantan. Nadam se da će biti detaljno prenešen…

Odgovori
Н

Одлично! Надам се да ће бити снимљени/стримовани панели , нарочито су занимљиви они посвећени војним хеликоптерима и стартапима.

Све најбоље!

Odgovori
K

Nadam se i ja da će da bude prenošen govor predstavnika Airbus-a.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Miroslove, ne govorim o pojedinom kineskom radniku, nemam kontakta s njima. Govorim o kineskim kompanijama s kojima sam poslovao/poslujem i ugovornim obvezama.

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

I Mig-21UM i Mig-29UB su apsolutno neadekvatni i za AP. Glavni problem je u tome sto sami ne mogu dovoljno pouzdano pronaci cilj ako je van vizualnog dometa. To sto se ipak koriste za AP "u nuzdi", to je druga prica.

25. Apr 2018.Pogledaj

Milan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Poštovanje gospodine Šćuric. Kao i uvek, opet odličan članak. Toliko toga se svakodnevno dešava u vazduhoplovstvu da je prilično teško pratiti sve i stvoriti opštu sliku u kom pravcu se razvija putnička avijacija u našem regionu in šire u Europi. Ali sa vašom pomoći ide lakše. Gospodine Šćuric, za vas imam jedno pitanje. Pre nekoliko…

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

@ctx Ja ti govorim o standardu kako je u vecini normalnih avijacija. A ako ti nije jasno izracunat je lako. Evo uzet ce mo da piloti na Mig-29, koji ce imati 700 sati preostalih resursa, lete samo 65 sati godisnje (a to je jako malo): 3 pilota x 65 sati leta godisnje= 195 sati leta…

25. Apr 2018.Pogledaj

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Beduine i Alene, Ja ne govorim o tome da li neki Kineski radnik hvata krivine, niti da li neka mala firmica ne postuje ugovore. Moje iskustvo je iz malo drugacijeg sveta. Velike kompanije u Kini potpuno ili delimicno drzava kontrolise na ovaj ili onaj nacin. A tekve kompanije, kao i drzava Kina su poslovicno tacne…

25. Apr 2018.Pogledaj

Send this to a friend