BEG airport status
SEAS 2018: Najveća regionalna vazduhoplovna konferencija sleće u Beograd 8. i 9. marta Dva dana, 14 panela, preko 300 delegata. Zvanično lansiramo #SEAS18 / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

SEAS 2018: Najveća regionalna vazduhoplovna konferencija sleće u Beograd 8. i 9. marta

Tango Six Events, deo Tango Six Grupe, sa zadovoljstvom obaveštava vazduhoplovnu javnost da će se drugi Vazduhoplovni Samit Jugoistočne Evrope (skraćeno SEAS) održati 8. i 9. marta u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Vraćamo se posle dve godine, nakon inauguralnog događaja, sa planom da postavimo Beograd na mapu najvećih konferencija u civilnom i vojnom segmentu naše industrije. Ulazimo u dvogodišnji ritam održavanja našeg samita sa ambicijama na koje ste navikli kada je Tango Six u pitanju.

Ovogodišnji #SEAS18 biće ubedljivo najveće okupljanje civilne i vojne vazduhoplovne industrije u regionu bivše Jugoslavije. Do sada je za učešće prijavljeno preko 50 kompanija iz 20 zemalja. Očekujemo posetu preko 300 delegata.

Generalni sponzori SEAS-a 2018 su Erbas grupa, ATR, Embraer, Aerodrom Nikola Tesla, Prince Aviation, Er Srbija, Jat Tehnika, Sky Partner i Orao Bijeljina.

Ponovo okupljamo najznačajnije globalne igrače koje interesuje naš region / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

Šta smo vam spremili?

Ukratko, poslastice.

Prvi put ćemo imati i vojni segment u vidu panela posvećenog vojnim helikopterima kroz učešće ratnih vazduhoplovstava zemalja iz regiona. Ispratićemo kulminaciju najnovijih razvojnih programa regionalnih putničkih aviona uz panel na kojem će biti najveći proizvođači ovih letelica na planeti.

Program počinje odvojenim keynote prezentacijama Erbasa i Boinga. Prvi put na ovim prostorima imaćemo priliku da vidimo vizije i verzije tih vizija dva najveća vazduhoplovna konkurenta.

Pričaćemo, na posebnom panelu, o civilnim helikopterskim operacijama kroz prizmu policijske, HEMS i SAR upotrebe. Legenda domaćeg vazduhoplovstva Zoran Modli vodiće vas kroz interesantan panel o edukaciji, naše ljuto analitičarsko pero Alen Šćuric ugostiće panel o malim i najmanjim regionalnim aerodromima. Otkrićemo vam da na prostoru bivše Jugoslavije postoje startapi u avijaciji.

Ugostićemo regulatore, pričaćemo o pod-nišama MRO segmenta, prvi put o aerodromskom obezbeđenju a imaćemo i izuzetno interesantan panel o dronovima. Pogledajte agendu.

Registrujte se na vreme, rezervišite datum i vidimo se na SEAS-u!

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Н

Одлично! Надам се да ће бити снимљени/стримовани панели , нарочито су занимљиви они посвећени војним хеликоптерима и стартапима.

Све најбоље!

Odgovori
Kr

Nadam se i ja da će da bude prenošen govor predstavnika Airbus-a.

BB

Ovaj dio o start up- ima mi je posebno interensantan. Nadam se da će biti detaljno prenešen…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj

Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

07. Feb 2025.Pogledaj

Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

07. Feb 2025.Pogledaj