BEG airport status
SEAS 2018: Najveća regionalna vazduhoplovna konferencija sleće u Beograd 8. i 9. marta Dva dana, 14 panela, preko 300 delegata. Zvanično lansiramo #SEAS18 / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

SEAS 2018: Najveća regionalna vazduhoplovna konferencija sleće u Beograd 8. i 9. marta

Tango Six Events, deo Tango Six Grupe, sa zadovoljstvom obaveštava vazduhoplovnu javnost da će se drugi Vazduhoplovni Samit Jugoistočne Evrope (skraćeno SEAS) održati 8. i 9. marta u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Vraćamo se posle dve godine, nakon inauguralnog događaja, sa planom da postavimo Beograd na mapu najvećih konferencija u civilnom i vojnom segmentu naše industrije. Ulazimo u dvogodišnji ritam održavanja našeg samita sa ambicijama na koje ste navikli kada je Tango Six u pitanju.

Ovogodišnji #SEAS18 biće ubedljivo najveće okupljanje civilne i vojne vazduhoplovne industrije u regionu bivše Jugoslavije. Do sada je za učešće prijavljeno preko 50 kompanija iz 20 zemalja. Očekujemo posetu preko 300 delegata.

Generalni sponzori SEAS-a 2018 su Erbas grupa, ATR, Embraer, Aerodrom Nikola Tesla, Prince Aviation, Er Srbija, Jat Tehnika, Sky Partner i Orao Bijeljina.

Ponovo okupljamo najznačajnije globalne igrače koje interesuje naš region / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

Šta smo vam spremili?

Ukratko, poslastice.

Prvi put ćemo imati i vojni segment u vidu panela posvećenog vojnim helikopterima kroz učešće ratnih vazduhoplovstava zemalja iz regiona. Ispratićemo kulminaciju najnovijih razvojnih programa regionalnih putničkih aviona uz panel na kojem će biti najveći proizvođači ovih letelica na planeti.

Program počinje odvojenim keynote prezentacijama Erbasa i Boinga. Prvi put na ovim prostorima imaćemo priliku da vidimo vizije i verzije tih vizija dva najveća vazduhoplovna konkurenta.

Pričaćemo, na posebnom panelu, o civilnim helikopterskim operacijama kroz prizmu policijske, HEMS i SAR upotrebe. Legenda domaćeg vazduhoplovstva Zoran Modli vodiće vas kroz interesantan panel o edukaciji, naše ljuto analitičarsko pero Alen Šćuric ugostiće panel o malim i najmanjim regionalnim aerodromima. Otkrićemo vam da na prostoru bivše Jugoslavije postoje startapi u avijaciji.

Ugostićemo regulatore, pričaćemo o pod-nišama MRO segmenta, prvi put o aerodromskom obezbeđenju a imaćemo i izuzetno interesantan panel o dronovima. Pogledajte agendu.

Registrujte se na vreme, rezervišite datum i vidimo se na SEAS-u!

 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Н

Одлично! Надам се да ће бити снимљени/стримовани панели , нарочито су занимљиви они посвећени војним хеликоптерима и стартапима.

Све најбоље!

Odgovori
K

Nadam se i ja da će da bude prenošen govor predstavnika Airbus-a.

B

Ovaj dio o start up- ima mi je posebno interensantan. Nadam se da će biti detaljno prenešen…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Aleksa Radojičić na: Transparentno ali ne i bez problema: Slovenija odlučila da nabavi italijanski transportni avion C-27J Spartan

@Morovlah Dobra saobraćajna infastruktura ipak nije pomogla Sloveniji kada je trebalo prebaciti medicinsku pomoć sa raznih strana sveta i kada je trebalo vraćati građane. A da ne govorimo o potrebama vojske. Priče kako civilna kompanija menja vojnu transportnu komponentu jer je tako navodno jeftinije uopšte nisu tačne i u praksi su se najčešće pokazali kao…

18. Jan 2021.Pogledaj

Радован Песторић na: Borba protiv bespilotnih letelica i krstarećih raketa u ratu 1999. godine: Učinak artiljerisjko-raketnih jedinica

Оруђа 40мм су се налазила и у КоВ. Што се тиче РМ, кумборски дивизион двије, барски барем једну (а мислим да су двије), флота једну (пала у Рисански залив).

18. Jan 2021.Pogledaj

Morovlah na: Transparentno ali ne i bez problema: Slovenija odlučila da nabavi italijanski transportni avion C-27J Spartan

Uz dobru cestovnu infrastrukturu ne vidim smisao ovog Vojnog aviona. Ako sam dobro razumio služit će primarno za slučaj evakuacije državljana iz situacija sličnih covid krizi. Bolje bi im bilo da osnuju državnu avio kompaniju s par aviona od 70 do cca 120 sljedećih mjesta, pritom održavaju linije prema evropi 365 dana u godini, a…

18. Jan 2021.Pogledaj

Aleksandar I na: Novosti: MiG-ovi 29 iz Belorusije uskoro u Srbiji

Drug taster@ moj prijatelj je drzao 2001. neko predavanju u NATO bazi Aviano. Kad se vratio, bio je u soku, jer su za odredjene poslove koristili taj tvoj 386. Mnogo smo mala i sironasna zemlja koja mora postepeno da ulaze u vojsku.To sto bi mi zeleli je jedno,a realnost je drugo.Sreca asa sto nam ni…

18. Jan 2021.Pogledaj

Tihomir Dejanović na: Borba protiv bespilotnih letelica i krstarećih raketa u ratu 1999. godine: Učinak artiljerisjko-raketnih jedinica

Odlična analiza, kao i sve ranije. Vjerujem da su artilerijska i raketna sredstva pomenuta u analizi još uvijek upotrebljiva i da ih ne treba izbacivati iz upotrebe dok ne dođe nešto bolje, a i tada ih čuvati negdje u rezervi. Sjećam se pred ratove 90ih da se govorilo o inferiornosti strela 2M u odnosu na…

18. Jan 2021.Pogledaj

Send this to a friend