BEG airport status
Montenegro erlajns profesionalizuje funkciju predsednika Odbora direktora – od sada angažovanje sa punim radnim vremenom Skupština akcionara usvojila i odluku o utvrđivanju naknada članovima Odbora direktora / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns profesionalizuje funkciju predsednika Odbora direktora – od sada angažovanje sa punim radnim vremenom

Vanredna Skupština akcionara kompanije Montenegro erlajns donela je odluku da funkcija predsednika Odbora direktora sada bude profesionalna, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, profesionalizacija te funkcije trenutno je neophodna:

– Kompaniji je potrebna posvećenost u punom kapacitetu, svakodnevni rad da Montenegro erlajns nastavi s pozitivnim trendovima i ostvari zacrtane ciljeve. Ako tražimo rezultate, ako se odgovornost za njihovo postizanje podrazumijeva, onda je nužno da predsjednik Odbora direktora bude profesionalno angažovan s punim radnim vremenom. –

Skupština akcionara usvojila je i „prečišćeni“ tekst Statuta Montenegro erlansa, koji sada predviđa mogućnost profesionalizacije funkcije predsednika Odbora direktora, kao i odluku o utvrđivanju naknada članovima Odbora direktora.

– Statutom je definisano da naknada predsjedniku Odbora direktora, za profesionalno obavljanje tog posla, može iznosti do tri prosječne zarade u Kompaniji, a Skupština akcionara je danas odlučila da ta naknada iznosi do dvije i po prosječne zarade. – kažu iz Montenegro erlajnsa.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

as

Da li ova novinarka moze i smije da pita koji je gubitak napravio ovaj isti Bord u 2017.godini ?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N Postoji i puno faktora koji su i bitniji od cene transporta, nije sporno. Ali ako će neko da preveze divizion sa pratećim vozilima odjednom, više se isplati brod.

14. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…

14. Dec 2024.Pogledaj

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj