BEG airport status
LYBE 2002:00 Z 090°03KT 9999 -RASN BKN033 02/00 Q1015 NOSIG=
Održan „Sabor vazduhoplovaca“ u prostorijama SKC „Ćirilica“ ; Novo okupljanje najavljeno za 28. januar naredne godine Na Saboru ustanovljen Dan pilota Srbije, koji će se od naredne godine obeležavati svakog 29. maja / Foto: Luka Matović, Tango Six

Održan „Sabor vazduhoplovaca“ u prostorijama SKC „Ćirilica“ ; Novo okupljanje najavljeno za 28. januar naredne godine

„Sabor vazduhoplovaca“ u organizaciji Fondacije „Pilot Mihailo Petrović“ i Udruženja nadzvučnih pilota „Ma 2+“ održan je sinoć u prostorijama Srbskog kulturnog centra „Ćirilica“. Događaj je okupio veliki broj pilota, saradnika i ljubitelja avijacije.

Kako je za Tango Six rekao pilot-instruktor u penziji i predsednik „Ma 2+“ Boriša Mandić, cilj sabora je da se kroz neposredan razgovor vazduhoplovaca stvore nove ideje, koje će voditi ka pozitivnim rezultatima. On dodaje i da je namera je da se sabor u prostorijama „Ćirilice“ održava jednom mesečno, a sledeće okupljanje je zakazano za 28. januar:

– Ovo veče posvetili smo svim ljudima koji su poleteli i jednostavno se nisu vratili. U našoj branši, a to MiG-ovci dobro znaju, 69 kolega izgubilo je život u avionskim katastrofama. Dakle, u proseku je svaki deveti stradao. Čini mi se da ne postoji nijedna branša koja je dala toliko žrtava na oltar sopstvene profesije.

Važna informacija je i da smo konačno odredili dan pilota Srbije i on će se od sledeće godine obeležavati 29. maja. Ovaj broj je simboličan, budući da je prva žrtva pilot Mihailo Petrović svoj prvi samostalni let u Francuskoj napravio tog dana. Ne znamo još da li će datum ući i u zvanični kalendar Srbije, ali mi ćemo ga svakako na naš način obeležavati. –

Susret pilota / Foto: Luka Matović, Tango Six

Na Saboru je govorio i pilot Dušan Kosanović, koji je sve prisutne podsetio na nedavno obeležavanje 30 godina od avionske nesreće u Jermeniji kada je poginulo 7 naših vazduhoplovaca. Takođe, okupljenima se obratio i Milorad Đošić, koji je kao predsednik Udruženja SKC „Ćirlica“ naglasio da se u prostorijama ovog centra nikada nije okupio ovoliko veliki broj vazduhoplovaca i pilota na jednom mestu.

Na kraju, ispred Udruženja „Ma 2+“ dodeljene su i zahvalnice istaknutim pojednicima skupa, među kojima su se našli: predsednik Udruženja SKC „Ćirilica“ Milorad Đošić, predsednik  Upravnog odbora Fondacije „Pilot Mihailo Petrović“ Milun Petrović, pilot Spasoje Đogo i profesionalni fotograf Duška Stefanović.

Uručivanje zahvalnica / Foto: Luka Matović, Tango Six

    Komentari

    P

    srBski kultirni centar ćirilica?
    porodični sabor – rađajte se i množite

    kratkim uvidom je jasno da srBski KC promoviše i ideje antivakcinisanja

    divno, divno.

    Odgovori
    t

    srBska Idila…

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

    video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

    19. Jan 2019.Pogledaj
    19. Jan 2019.Pogledaj

    Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

    19. Jan 2019.Pogledaj

    Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

    19. Jan 2019.Pogledaj

    JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

    19. Jan 2019.Pogledaj

    Send this to a friend