Antonov 2 firme „STS Avijacija“ bazirane na Lisičjem Jarku juče je imao vanaerodromsko sletanje kod sela Novo Lanište blizu Jagodine, javio je prvi Telegraf.
Kako Tango Six saznaje i kako se jasno vidi na fotografiji koja je objavljena na Fejsbuk stranici jagodinskog portala „Infocentrala“ u pitanju je An-2 YU-BRK.
„STS Avijacija“ registrovani je operater, odnosno pružalac komercijalnih usluga iz vazduha od kojih im je avio-tretiranje primarna aktivnost.
AL-41F1
Pise pilot nije povredjen, sta bi sa drugim clanom posade? Nadajmo se da je sve u redu
pilot
Dobar je i drugi!
milosav
Znate kako, svaka čast Tangosix-u ali ostali mediji se poslovično ponašaju kao da je Jagodina udaljena dva dana jahanja od Beograda. U suštini i jeste; tako da očekujem da sutra uveče kad istekne 48h svi objave vest. Da, oba pilota su dobro što je i najbitnije, jedan je čak u startu odbio lekarski pregled.
Kukuruzar
Sjajno da su piloti dobro cvrsta je to masina. Ne vidi se na slici koliko je avion ostecen ne izgleda izlomljeno, glavne noge kao da su upale u travu ako nisu izlomljene, ali nadam se da ce biti opravljen ako je 1988 godiste terace to magare jos.
dusan
Slabo vidis
radovanovic
Stajni trap je polomljen sudeci po polozaju aviona a i donja krila su ostecena a posto je u pitanju platno bice tu posla, nekada je Pancevacka Utva radila remont i oplatnjavanje krila na An-2 tako da imaju znanja e sad koliko to kosta neznam ali ako se isplati popravka onda napred dobri su to leteci traktori!!!
BB
Ne znam koliko se to isplati remontovati. Ima lijepih primjeraka (skoro remontovanih i sređenih). http://www.planecheck.com?ent=da&id=42303
Ovaj je (iako stariji) baš fino sređen…
Što se tiče oplatnjavanja, Oratex (nova vrsta platna) tu daje solidno velike mogućnosti (unaprijed otrpintana šema, lako zatezanje i popravke pomoću fena, dugovječnost…) http://www.g-tlac.com/oratex/
A2 je već rađen sa tim sistemom https://www.youtube.com/watch?v=5zCxnM_bqAk
Stanko
Svaka cast za posadu a i za „Anusku“