BEG airport status
Direktorat civilnog vazduhoplovstva predsedavao sednicom Stalne komisije Eurokontrola; Održana i sednica Privremenog saveta Na sednici izložena aktuelna situacija u vazdušnom saobraćaju Evrope / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

Direktorat civilnog vazduhoplovstva predsedavao sednicom Stalne komisije Eurokontrola; Održana i sednica Privremenog saveta

Direktorat civilnog vazduhoplovstva u četvrtak 21. juna predsedavao je sednicom Stalne komisije Eurokontrola i na taj način potvrdio visoku poziciju Srbije na vazduhoplovnoj mapi Evrope, saopšteno je iz Direktorata.

Kako navode, direktorka Direktorata Mirjana Čizmarov predsedavala je sednicom Stalne komisije Eurokontrola, najvišeg upravljačkog tela koje je zaduženo za primenu opšte politike Eurokontrola, kao i za nadzor nad radom Agencije.

– U odnosu na prethodne sastanke, dnevni red je bio koncipiran tako da omogući veću efikasnost i stavi u fokus ključne elemente, što je naišlo na pozitivnu ocenu prisutnih, među kojima su bili i generalni direktor Eurokontrola Emon Brenan, kao i Henrik Holovej, prvi čovek direkcije za molbilnost i transport Evropske unije.

Emon Brenan je u svom izlaganju ukazao na izazove koji se mogu očekivati u periodu do 2040. godine, a rezultat su nedavno objavljene studije Eurokontrola. Kao gostujući izlagač, Henrik Hololej, direktor za mobilnost i transport Evropske komisije, je obavestio učesnike o tekućim i planiranim regulatornim aktivnostima na nivou EU, ukazao na probleme defragmentacije vazdušnog prostora i neadekvatnog planiranja kapaciteta, i posebno istakao značaj država koje nisu članice EU u adekvatnom funkcionisanju mreže. – objašnjavaju iz Direktorata.

O kapacitetetima aerodroma i vazdušnog prostora / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

Osim sastanka Stalne komisije održana je i sednica Privremenog saveta kojom je predsedavao direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Španije Raul Medina Kabaljero, a čiji je potpredsednik Mirjana Čizmarov.

Na sednici je izložena aktuelna situacija u vazdušnom saobraćaju Evrope, sa posebnim osvrtom na kapacitet vazdušnog prostora i kapacitet aerodroma kao elemente čijem se unapređenju treba posvetiti najveća pažnja, kako bi se obezbedila redovnost letova i njihovo kašnjenje svelo na najmanju moguću meru, imajući u vidu stalni porast obima saobraćaja, kažu iz Direktorata.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Prolaznik na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Rafale je izvesno gadjan u trenutku lansiranja da li krstarecih raketa ili cak sa one strane granice prilikom izbacivanja AASM Hammer bombi. Toj je klasicna operacija koja bi, ako se ide na VZ sa 4. generacijom, zahtevalia temeljnu SEAD/DEAD akciju + postizanje prevlasti u VAP-u, ukoliko se zahtevaju zanemarljivi ili nikakvi gubitci - sto bi…

15. May 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

F-35 jeste takav kakav je, dakle debeo i sta ti ja znam, ruzan, da bi se izbegli eksterni rezervoari za gorivo i razne bombe, rakete, kontejneri itd koji vise na sve strane i degradijraju aerodinamicke karakteristike i nevidljivost. Suhoj 27 familija ima problem sto je velicine manjeg putnickog aviona a lopatice ususnika turbina (x2) full…

15. May 2025.Pogledaj

Nikola P. na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Ne ulazeci sta se desilo...samo mogu da konstatujem da je neki avion kineske proizvodnje sa kineskom raketom oborio najmanje jedan Rafal. Taj kineski avion i raketa su najmanje tri puta jeftiniji od francuskog aviona i raketa. Mi smo potpisali ugovor o nabavci Rafala, bez ubojnih sredstava, za 3,3 milijarde EUR, sa naoruzanjem kostace nas preko…

15. May 2025.Pogledaj

Miloš77 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Rafal Moze Rafal da ponese dosta raketa (4 Meteor+2 Mice) i bombe uz ta tri rezervoara. Medjutim postaje daleko tromija i sporija velika meta na radaru. Isto je i sa vecinom aviona 4 / 4+ generacije kao sto su F-16 ili F-18. Su-30/34/35 bez spoljnih rezervoara imaju taj domet i istu brzinu i sposobnost manevrisanja…

15. May 2025.Pogledaj