BEG airport status
LYBE 1618:30 Z 160°02KT 8000 NSC 05/M00 Q1031 NOSIG=
[POSLEDNJA VEST] „Konstantin Veliki“ predat državi na upravljanje; Preneti objekti, zemljište i osnivačka prava Odluku o predavanju državi na upravljanje podržalo 43 odbornika

[POSLEDNJA VEST] „Konstantin Veliki“ predat državi na upravljanje; Preneti objekti, zemljište i osnivačka prava

Skupština Grada Niša donela je danas odluku nakon višečasovnog zasedanja da niški aerodrom „Konstantin Veliki“ bude predat državi na upravljanje, prenosi Beta.

Kako Tango Six saznaje, danas su preneti zemljište, objekti i osnivačka prava, dok će predaju sertifikata kasnije izvršiti direktor aerodroma.

Za prenošenje vlasništva glasalo je 43 odbornika, osam je glasalo protiv, dok je jedan bio uzdržan, navodi Beta i dodaje:

– Nekolicina građana i predstavnika Inicijative „Ne damo niški aerodrom“ pokušalo je da uđe u skupštinsku salu, ali su ih predstavnici obezbeđenja i komunalne policije u tome sprečili.

Takođe, Inicijativa je organizovala i protest ispred Skupštine grada u kojem je učestvovalo nekoliko stotina građana. Protest je počeo neposredno nakon što je krenulo zasedanje lokalne skupštine, a trajao do njenog završetka. –

Prema navodima te novinske agencije, Sednica je počela usvajanjem dnevnog reda, a odbornici većine koju predvodi Srpska napredna stranka odbacili su predlog opozicije da se povuče tačka o aerodromu, kao i predlog da se o aerodromu građani Niša izjašnjavaju referendumom.

Gradonačelnik Niša Darko Bulatović istakao je da su ugovorima koje je sklopila prethodna gradska vlast gradu stvorene obaveze od više milijardi, a u budžetu za te obaveze nema novca, te će predajom aerodroma državi biti rešen taj problem.

Tim povodom, ministarka Zorana Mihajlović govorila je o odlaganju donošenja odluke, ali i dala nagoveštaj o formiranju nove uprave:

– Ova odluka mogla da je da bude doneta i pre više od dva meseca. Zahvaljujući neodgovornim pojedincima iz Niša, izgubili smo vreme, država i Niš su izgubili veliki novac, a Aerodrom „Konstantin Veliki“ pretrpeo je štetu. Zato je pred novim rukovodstvom aerodroma veliki posao da povrati sve ovo. Ipak, važno je da je odluka o budućnosti aerodroma doneta u institucijama, a ne na ulici, kako je želela opozicija. –

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

L

znaci slede neka ogranicenja,skuplje takse,penali ryan-u i wizz-u i smanjivanje broja putnika…nadam se da gresim ali tesko…

Odgovori
B

Ogranicenja ce verovatno biti ali to tek kada bude blizu da predje 1 milion putnika godisnje. Neki misle da ce to biti vec za 3 godine. Neki misle da taj momenat nece doci ni za 10 godina.

Takse ce biti povecane ali ostace i dalje vrlo male.

Ali otkud informacija da ce Ryan i Wizz placati penale? Nece oni nikakve penale placati.

Bila je samo prica da ako Niski aerodrom ipak predje taj milion putnika godisnje, morace drzava da placa penale. To je kao druga opcija: ili ogranicavas broj putnika ili placas penale.

m

država koja je sama priznala da ne zna da upravlja BG areodromom političkim igrama preuzela Niški areodrom koji se pokazao da zna i može uspešno poslovati
treba li dalje komentarisati???

Odgovori
l

Dovoljno ograničenje mu je što će mu država odrediti direktora i upravu. Doći će nekakvi mediokriteti koji su stranački podoban kadar i samim time nema šanse da broj putnika se ikad približi milion. Ako ostane i pri sadašnjem broju bit će odlično!

Odgovori
L

Oprostite malo sam otisao od teme.Putujem u julu mesecu,a vidim da je parkiranje na aerodromu znatno skuplje nego prosle godine u martu.Ima li tu prostora da se nesto promeni na bolje ,mislim za nas putnike?Mislim da je mnogo za 4 dana 4000 RSD.

Odgovori
l

Dovoljno je ograničenje što će kao upravu postaviti ograničene nesposobne mediokritete odane stranci. Bit će dobro ako broj putnika nakon toga ostane na istom nivou, a kamo li da se približi milionu putnika.

Odgovori
N

Tuga i cemer.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

AL-41F1 na: [POSLEDNJA VEST] Vučić: Helikopterska jedinica MUP-a Srbije dobija tri Erbasova helikoptera H215 Super Puma

@Direktor Ili ja ne znam da citam ovu listu(moguce) ili Mi-17 od 2017. ima EASA sertifikat? https://www.easa.europa.eu/download/typerating-lists/EASA-T_R_List_Helicopter.pdf a koliko ovde pise https://www.easa.europa.eu/easa-and-you/international-cooperation/easa-by-country?easa_relationship%5B0%5D=field_easa_country_mbmo_target_id mi uopste nismo EASA "member state" i ne podlezemo njihovim pravilima, posto sigurno helikopter policije ne planiramo koristiti na terotiriji EU. Mi-17 u civilne svrhe koristi 15 zemalja, to nije malo.

16. Feb 2019.Pogledaj

Spectator na: [POSLEDNJA VEST] Er Srbijin A330 dobio novu šemu bojenja – reklamu „Serbia Creates“ Vlade Srbije

Pantelija trebalo je na ruskoj cirilici I ruskom jeziku da orgazmiras bosanche?

16. Feb 2019.Pogledaj

Blagoje Krstic na: [POSLEDNJA VEST] Er Srbijin A330 dobio novu šemu bojenja – reklamu „Serbia Creates“ Vlade Srbije

Al se skupila negativna energija jedno cudo. Dal je ostalo u Srbiji bar malo pozitivne energije? Dobro je da se radio na nesto, a kritika je uvek dobro doshla, ali ovi komentari to je jedno cudo negativnosti malicioznosti prezira... Pozdrav iz Majedonije

16. Feb 2019.Pogledaj

Send this to a friend