BEG airport status
LYBE 1700:00 Z 070°04KT CAVOK 04/01 Q1029 NOSIG=
[POSLEDNJA VEST] „Konstantin Veliki“ predat državi na upravljanje; Preneti objekti, zemljište i osnivačka prava Odluku o predavanju državi na upravljanje podržalo 43 odbornika

[POSLEDNJA VEST] „Konstantin Veliki“ predat državi na upravljanje; Preneti objekti, zemljište i osnivačka prava

Skupština Grada Niša donela je danas odluku nakon višečasovnog zasedanja da niški aerodrom „Konstantin Veliki“ bude predat državi na upravljanje, prenosi Beta.

Kako Tango Six saznaje, danas su preneti zemljište, objekti i osnivačka prava, dok će predaju sertifikata kasnije izvršiti direktor aerodroma.

Za prenošenje vlasništva glasalo je 43 odbornika, osam je glasalo protiv, dok je jedan bio uzdržan, navodi Beta i dodaje:

– Nekolicina građana i predstavnika Inicijative „Ne damo niški aerodrom“ pokušalo je da uđe u skupštinsku salu, ali su ih predstavnici obezbeđenja i komunalne policije u tome sprečili.

Takođe, Inicijativa je organizovala i protest ispred Skupštine grada u kojem je učestvovalo nekoliko stotina građana. Protest je počeo neposredno nakon što je krenulo zasedanje lokalne skupštine, a trajao do njenog završetka. –

Prema navodima te novinske agencije, Sednica je počela usvajanjem dnevnog reda, a odbornici većine koju predvodi Srpska napredna stranka odbacili su predlog opozicije da se povuče tačka o aerodromu, kao i predlog da se o aerodromu građani Niša izjašnjavaju referendumom.

Gradonačelnik Niša Darko Bulatović istakao je da su ugovorima koje je sklopila prethodna gradska vlast gradu stvorene obaveze od više milijardi, a u budžetu za te obaveze nema novca, te će predajom aerodroma državi biti rešen taj problem.

Tim povodom, ministarka Zorana Mihajlović govorila je o odlaganju donošenja odluke, ali i dala nagoveštaj o formiranju nove uprave:

– Ova odluka mogla da je da bude doneta i pre više od dva meseca. Zahvaljujući neodgovornim pojedincima iz Niša, izgubili smo vreme, država i Niš su izgubili veliki novac, a Aerodrom „Konstantin Veliki“ pretrpeo je štetu. Zato je pred novim rukovodstvom aerodroma veliki posao da povrati sve ovo. Ipak, važno je da je odluka o budućnosti aerodroma doneta u institucijama, a ne na ulici, kako je želela opozicija. –

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

N

Tuga i cemer.

Odgovori
l

Dovoljno je ograničenje što će kao upravu postaviti ograničene nesposobne mediokritete odane stranci. Bit će dobro ako broj putnika nakon toga ostane na istom nivou, a kamo li da se približi milionu putnika.

Odgovori
L

Oprostite malo sam otisao od teme.Putujem u julu mesecu,a vidim da je parkiranje na aerodromu znatno skuplje nego prosle godine u martu.Ima li tu prostora da se nesto promeni na bolje ,mislim za nas putnike?Mislim da je mnogo za 4 dana 4000 RSD.

Odgovori
l

Dovoljno ograničenje mu je što će mu država odrediti direktora i upravu. Doći će nekakvi mediokriteti koji su stranački podoban kadar i samim time nema šanse da broj putnika se ikad približi milion. Ako ostane i pri sadašnjem broju bit će odlično!

Odgovori
m

država koja je sama priznala da ne zna da upravlja BG areodromom političkim igrama preuzela Niški areodrom koji se pokazao da zna i može uspešno poslovati
treba li dalje komentarisati???

Odgovori
L

znaci slede neka ogranicenja,skuplje takse,penali ryan-u i wizz-u i smanjivanje broja putnika…nadam se da gresim ali tesko…

Odgovori
B

Ogranicenja ce verovatno biti ali to tek kada bude blizu da predje 1 milion putnika godisnje. Neki misle da ce to biti vec za 3 godine. Neki misle da taj momenat nece doci ni za 10 godina.

Takse ce biti povecane ali ostace i dalje vrlo male.

Ali otkud informacija da ce Ryan i Wizz placati penale? Nece oni nikakve penale placati.

Bila je samo prica da ako Niski aerodrom ipak predje taj milion putnika godisnje, morace drzava da placa penale. To je kao druga opcija: ili ogranicavas broj putnika ili placas penale.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

16. Nov 2018.Pogledaj

leni na: Drugi deo feljtona o F-35: Od kompromisa do kompromisa – nigde moga stana

MiG 29 Ja vas nisam vrijeđao ali vidim da ste jako nekulturni! Neke stvari ste od kuće trebali ponijeti, ako ste već u godinama time šteta jer je onda već kasno. U svakom slučaju svojim izlaganjem niste me impresionirali. Pusto navođenje s interneta pročitanih podataka bez ikakva smisla i pokrića. Ubuduće mi se neobračajte jer…

16. Nov 2018.Pogledaj

Mig-29 na: Drugi deo feljtona o F-35: Od kompromisa do kompromisa – nigde moga stana

Leni Naprotiv vi ste svojim ''totemizmom'' koji se vise moze okarakterisati kao ''poltronizam'' izgubili vezu sa realnoscu. Ovo sto ja iznosim kao i Sandamov komentar za probleme u kojima se nalazi F-35 navode Amerikanci.I bas oni su se zapitali od brosura o takticko tehnickim mogucnostima F-35 sto za sada imaju samo 30% mogucnosti.Dakle oni imaju…

16. Nov 2018.Pogledaj

Send this to a friend