BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] „Konstantin Veliki“ predat državi na upravljanje; Preneti objekti, zemljište i osnivačka prava Odluku o predavanju državi na upravljanje podržalo 43 odbornika

[POSLEDNJA VEST] „Konstantin Veliki“ predat državi na upravljanje; Preneti objekti, zemljište i osnivačka prava

Skupština Grada Niša donela je danas odluku nakon višečasovnog zasedanja da niški aerodrom „Konstantin Veliki“ bude predat državi na upravljanje, prenosi Beta.

Kako Tango Six saznaje, danas su preneti zemljište, objekti i osnivačka prava, dok će predaju sertifikata kasnije izvršiti direktor aerodroma.

Za prenošenje vlasništva glasalo je 43 odbornika, osam je glasalo protiv, dok je jedan bio uzdržan, navodi Beta i dodaje:

– Nekolicina građana i predstavnika Inicijative „Ne damo niški aerodrom“ pokušalo je da uđe u skupštinsku salu, ali su ih predstavnici obezbeđenja i komunalne policije u tome sprečili.

Takođe, Inicijativa je organizovala i protest ispred Skupštine grada u kojem je učestvovalo nekoliko stotina građana. Protest je počeo neposredno nakon što je krenulo zasedanje lokalne skupštine, a trajao do njenog završetka. –

Prema navodima te novinske agencije, Sednica je počela usvajanjem dnevnog reda, a odbornici većine koju predvodi Srpska napredna stranka odbacili su predlog opozicije da se povuče tačka o aerodromu, kao i predlog da se o aerodromu građani Niša izjašnjavaju referendumom.

Gradonačelnik Niša Darko Bulatović istakao je da su ugovorima koje je sklopila prethodna gradska vlast gradu stvorene obaveze od više milijardi, a u budžetu za te obaveze nema novca, te će predajom aerodroma državi biti rešen taj problem.

Tim povodom, ministarka Zorana Mihajlović govorila je o odlaganju donošenja odluke, ali i dala nagoveštaj o formiranju nove uprave:

– Ova odluka mogla da je da bude doneta i pre više od dva meseca. Zahvaljujući neodgovornim pojedincima iz Niša, izgubili smo vreme, država i Niš su izgubili veliki novac, a Aerodrom „Konstantin Veliki“ pretrpeo je štetu. Zato je pred novim rukovodstvom aerodroma veliki posao da povrati sve ovo. Ipak, važno je da je odluka o budućnosti aerodroma doneta u institucijama, a ne na ulici, kako je želela opozicija. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Le

znaci slede neka ogranicenja,skuplje takse,penali ryan-u i wizz-u i smanjivanje broja putnika…nadam se da gresim ali tesko…

Odgovori
Be

Ogranicenja ce verovatno biti ali to tek kada bude blizu da predje 1 milion putnika godisnje. Neki misle da ce to biti vec za 3 godine. Neki misle da taj momenat nece doci ni za 10 godina.

Takse ce biti povecane ali ostace i dalje vrlo male.

Ali otkud informacija da ce Ryan i Wizz placati penale? Nece oni nikakve penale placati.

Bila je samo prica da ako Niski aerodrom ipak predje taj milion putnika godisnje, morace drzava da placa penale. To je kao druga opcija: ili ogranicavas broj putnika ili placas penale.

mi

država koja je sama priznala da ne zna da upravlja BG areodromom političkim igrama preuzela Niški areodrom koji se pokazao da zna i može uspešno poslovati
treba li dalje komentarisati???

Odgovori
le

Dovoljno ograničenje mu je što će mu država odrediti direktora i upravu. Doći će nekakvi mediokriteti koji su stranački podoban kadar i samim time nema šanse da broj putnika se ikad približi milion. Ako ostane i pri sadašnjem broju bit će odlično!

Odgovori
Lu

Oprostite malo sam otisao od teme.Putujem u julu mesecu,a vidim da je parkiranje na aerodromu znatno skuplje nego prosle godine u martu.Ima li tu prostora da se nesto promeni na bolje ,mislim za nas putnike?Mislim da je mnogo za 4 dana 4000 RSD.

Odgovori
le

Dovoljno je ograničenje što će kao upravu postaviti ograničene nesposobne mediokritete odane stranci. Bit će dobro ako broj putnika nakon toga ostane na istom nivou, a kamo li da se približi milionu putnika.

Odgovori
Ni

Tuga i cemer.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj