BEG airport status
Vlaisavljević o preuzimanju „Tesle“: Neće biti otpuštanja zaposlenih; U narednih pet godina na aerodromu 15 miliona putnika U planu je završetak radova na aerodromskom vidikovcu / Foto: Printscreen

Vlaisavljević o preuzimanju „Tesle“: Neće biti otpuštanja zaposlenih; U narednih pet godina na aerodromu 15 miliona putnika

Nakon jučerašnjeg potpisivanja Ugovora o koncesiji za Aerodrom Nikola Tesla, delegacija u sastavu predstavnika Vlade, kompanije Vansi erports i beogradskog aerodroma obišla je „Teslu“.

Tom prilikom Tango Six je razgovarao sa v.d. generalnog direktora aerodroma Sašom Vlaisavljevićem o tome kako trenutno funkcioniše obezbeđenje, šta je planirano da se uradi pre konačnog preuzimanja „Tesle“ i kakva je perspektiva zaposlenih na aerodromu.

– Izuzetno smo jaki što se tiče sektora bezbednosti. Sve što je direktor obezbeđenja u zadnje tri godine delegirao, najmodernija svetska tehnlogija, sve je i na Nazdoznom i na Izvršnom odboru prošlo.

Znači ulaganja su otprilike preko 2 milijarde dinara u poslednje dve godine samo u bezbednost. – objasnio je Vlaisavljević i dodao da je prilikom njegove prošlonedeljne posete Nuctechu, ta kineska kompanija „Tesli“ poklonila skener najvećeg svetskog standarda.

On je govorio i o perspektivi zaposlenih nakon što Vansi erports postane aerodromski operater sa naglaskom na tome da aspekt otpuštanja ne postoji:

– Mi sa Vansijem pričamo na drugom osnovu, a to je gde da nađemo kadrove. Nemamo viška i to neće uopšte biti tema u narednih par godina. Ja sam predstavnicima Vansija ukazao na tu važnost da zaposleni na aerodromu čuju od njih kakve su njihove namere. Zbog toga sam danas bio u prilici da budem most i da oni saznaju u čemu je stvar. –

Detaljnije o tome šta je Vlaisavljević rekao u razgovoru za Tango Six možete pogledati na sledećem video snimku:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Mi

Kome sada vjerovati, Vlaisavljević kaže 15 miliona u roku 5 godina a direktor Vanci 14,74 miliona 2043 godine!?

Odgovori
Dj

Vinci-ju.

Vl

Ja bih pre verovao Direktoru Vansija, mada i to sa velikom ogradom.

Mi

Ja ne bih verovao nijednom ;)

Mada, ako se ostvari i uspe linija za Chile – svi da cutimo. Onda su oni maheri a mi nemamo pojma ;)

Dj

Dobar deo zaposlenih je uposlen preko ugovora i omladinskih zadruga, šta će biti sa njima?

Odgovori
Da

Nista..u crvenoj zgradi nikome od pripravnika nije produzen ugovor..

Dj

A od ugovoraca?

Ga

Cekaj malo.
Ajmo sad malo logiku ukljuciti.
Ako se predvidja rast prometa za taj i taj postotak u narednih toliko i toliko godina, nije li logicno da ce za 5 godina trebati vise ljudi nego li ih imaju sad?

Odgovori
Dj

Vinci airports ima na 35 aerodroma (sa ukupnim prometom od 132mil. putnika) oko 11.000 zaposlenih. Samo Aerodrom Nikola Tesla ima 1.749 angažovanih i to:
– 650 lica na ne određeno
– 600 lica po ugovoru na određeno vreme
– 480 lica studentska/omladinska zadruga
– 2 lica po ugovoru o delu
– 17 lica na stručnom usavršavanju

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

07. Feb 2025.Pogledaj

Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

07. Feb 2025.Pogledaj

M na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Ne baš. Pošto nisu koristili ovu opremu obuka i preobuka osoblja bi ih koštala više nego što oprema vredi, posebno za pilote i aviona i helihoptera. Jedino Srbiji postoji teorijska šansa da može da znači, zavisno od stanja opreme

07. Feb 2025.Pogledaj

Thomas na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

@Ilija Da bog da da se nakupite toliko oruzja da za kruha nemate. Bar ce vecina vojnika NATO Saveza moci zapisat odstrijelj. Da ne bude fora goloruki starci itd. kekw Vojsku treba unificirat. Svu tu starudiju treba odrzavat. Sto starije to gore. Svu tu tehnika preostala iz JNA je samo staro zeljezo. Bolje prodat nego…

07. Feb 2025.Pogledaj