BEG airport status
Vlaisavljević o preuzimanju „Tesle“: Neće biti otpuštanja zaposlenih; U narednih pet godina na aerodromu 15 miliona putnika U planu je završetak radova na aerodromskom vidikovcu / Foto: Printscreen

Vlaisavljević o preuzimanju „Tesle“: Neće biti otpuštanja zaposlenih; U narednih pet godina na aerodromu 15 miliona putnika

Nakon jučerašnjeg potpisivanja Ugovora o koncesiji za Aerodrom Nikola Tesla, delegacija u sastavu predstavnika Vlade, kompanije Vansi erports i beogradskog aerodroma obišla je „Teslu“.

Tom prilikom Tango Six je razgovarao sa v.d. generalnog direktora aerodroma Sašom Vlaisavljevićem o tome kako trenutno funkcioniše obezbeđenje, šta je planirano da se uradi pre konačnog preuzimanja „Tesle“ i kakva je perspektiva zaposlenih na aerodromu.

– Izuzetno smo jaki što se tiče sektora bezbednosti. Sve što je direktor obezbeđenja u zadnje tri godine delegirao, najmodernija svetska tehnlogija, sve je i na Nazdoznom i na Izvršnom odboru prošlo.

Znači ulaganja su otprilike preko 2 milijarde dinara u poslednje dve godine samo u bezbednost. – objasnio je Vlaisavljević i dodao da je prilikom njegove prošlonedeljne posete Nuctechu, ta kineska kompanija „Tesli“ poklonila skener najvećeg svetskog standarda.

On je govorio i o perspektivi zaposlenih nakon što Vansi erports postane aerodromski operater sa naglaskom na tome da aspekt otpuštanja ne postoji:

– Mi sa Vansijem pričamo na drugom osnovu, a to je gde da nađemo kadrove. Nemamo viška i to neće uopšte biti tema u narednih par godina. Ja sam predstavnicima Vansija ukazao na tu važnost da zaposleni na aerodromu čuju od njih kakve su njihove namere. Zbog toga sam danas bio u prilici da budem most i da oni saznaju u čemu je stvar. –

Detaljnije o tome šta je Vlaisavljević rekao u razgovoru za Tango Six možete pogledati na sledećem video snimku:

 

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

M

Kome sada vjerovati, Vlaisavljević kaže 15 miliona u roku 5 godina a direktor Vanci 14,74 miliona 2043 godine!?

Odgovori
D

Vinci-ju.

V

Ja bih pre verovao Direktoru Vansija, mada i to sa velikom ogradom.

M

Ja ne bih verovao nijednom ;)

Mada, ako se ostvari i uspe linija za Chile – svi da cutimo. Onda su oni maheri a mi nemamo pojma ;)

D

Dobar deo zaposlenih je uposlen preko ugovora i omladinskih zadruga, šta će biti sa njima?

Odgovori
D

Nista..u crvenoj zgradi nikome od pripravnika nije produzen ugovor..

D

A od ugovoraca?

G

Cekaj malo.
Ajmo sad malo logiku ukljuciti.
Ako se predvidja rast prometa za taj i taj postotak u narednih toliko i toliko godina, nije li logicno da ce za 5 godina trebati vise ljudi nego li ih imaju sad?

Odgovori
D

Vinci airports ima na 35 aerodroma (sa ukupnim prometom od 132mil. putnika) oko 11.000 zaposlenih. Samo Aerodrom Nikola Tesla ima 1.749 angažovanih i to:
– 650 lica na ne određeno
– 600 lica po ugovoru na određeno vreme
– 480 lica studentska/omladinska zadruga
– 2 lica po ugovoru o delu
– 17 lica na stručnom usavršavanju

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mr.D na: [ANALIZA] Hrvatska nabavka višenamenskih borbenih aviona deo drugi: Ponude nisu idealne, tajming je loš i mora hitno

Ako se ide na novo DA 12 kom (10 borbenih+2 trenazna), ako se ide na polovno 20 kom (16 birbenih + 4 trenazna) Zlatna sredina 20-24 FA50 ganc nova

23. Sep 2020.Pogledaj

max na: [ANALIZA] Hrvatska nabavka višenamenskih borbenih aviona deo drugi: Ponude nisu idealne, tajming je loš i mora hitno

Gripen bi bio najmanje zlo od svih aviona u ponudi, trebao bi biti jeftiniji u eksploataciji pa bi mozda ipak nesto pilota imalo prilike odraditi kvalitetno školovanje. Ali uzimati švedsko naoružanje nakon dosadašnjih iskustava bi bilo suludo.

23. Sep 2020.Pogledaj

Ivan na: [ANALIZA] Hrvatska nabavka višenamenskih borbenih aviona deo drugi: Ponude nisu idealne, tajming je loš i mora hitno

USA-i će se to vratiti kroz daljnju kupovinu helikoptera UH60M i modernizaciju Bradley-a. Istina je da se vodi rat lobista USA i FRA, Šveđane skoro nitko ni ne spominje, osim u negativnom kontekstu.

23. Sep 2020.Pogledaj

Luka na: [ANALIZA] Hrvatska nabavka višenamenskih borbenih aviona deo drugi: Ponude nisu idealne, tajming je loš i mora hitno

Sve države na balkanu kupuju nove avione (Bugarska, Rumunjska, Grčka i Hrvatska). Jedina balkanska država koja je pred gašnjem RZ-a je Albanija (ako već i nije ugašeno).

23. Sep 2020.Pogledaj

Luka na: [ANALIZA] Hrvatska nabavka višenamenskih borbenih aviona deo drugi: Ponude nisu idealne, tajming je loš i mora hitno

i PzH2000 je bio ogroman tehnološki skok pa je uspješno integrirano. Naravno da se radi o još većem tehnološkom skoku, ali voditi se politikom da je nešto tehnološki napredno pa da nam je to veliki zalogaj je čista idiotarija, onda možemo stavit ključ u bravu i raspustit cijelu vojsku. Izbor aviona neće ovisiti o tehnoloških…

23. Sep 2020.Pogledaj

Send this to a friend