BEG airport status
Vlaisavljević o preuzimanju „Tesle“: Neće biti otpuštanja zaposlenih; U narednih pet godina na aerodromu 15 miliona putnika U planu je završetak radova na aerodromskom vidikovcu / Foto: Printscreen

Vlaisavljević o preuzimanju „Tesle“: Neće biti otpuštanja zaposlenih; U narednih pet godina na aerodromu 15 miliona putnika

Nakon jučerašnjeg potpisivanja Ugovora o koncesiji za Aerodrom Nikola Tesla, delegacija u sastavu predstavnika Vlade, kompanije Vansi erports i beogradskog aerodroma obišla je „Teslu“.

Tom prilikom Tango Six je razgovarao sa v.d. generalnog direktora aerodroma Sašom Vlaisavljevićem o tome kako trenutno funkcioniše obezbeđenje, šta je planirano da se uradi pre konačnog preuzimanja „Tesle“ i kakva je perspektiva zaposlenih na aerodromu.

– Izuzetno smo jaki što se tiče sektora bezbednosti. Sve što je direktor obezbeđenja u zadnje tri godine delegirao, najmodernija svetska tehnlogija, sve je i na Nazdoznom i na Izvršnom odboru prošlo.

Znači ulaganja su otprilike preko 2 milijarde dinara u poslednje dve godine samo u bezbednost. – objasnio je Vlaisavljević i dodao da je prilikom njegove prošlonedeljne posete Nuctechu, ta kineska kompanija „Tesli“ poklonila skener najvećeg svetskog standarda.

On je govorio i o perspektivi zaposlenih nakon što Vansi erports postane aerodromski operater sa naglaskom na tome da aspekt otpuštanja ne postoji:

– Mi sa Vansijem pričamo na drugom osnovu, a to je gde da nađemo kadrove. Nemamo viška i to neće uopšte biti tema u narednih par godina. Ja sam predstavnicima Vansija ukazao na tu važnost da zaposleni na aerodromu čuju od njih kakve su njihove namere. Zbog toga sam danas bio u prilici da budem most i da oni saznaju u čemu je stvar. –

Detaljnije o tome šta je Vlaisavljević rekao u razgovoru za Tango Six možete pogledati na sledećem video snimku:

 

Komentari

G

Cekaj malo.
Ajmo sad malo logiku ukljuciti.
Ako se predvidja rast prometa za taj i taj postotak u narednih toliko i toliko godina, nije li logicno da ce za 5 godina trebati vise ljudi nego li ih imaju sad?

Odgovori
D

Vinci airports ima na 35 aerodroma (sa ukupnim prometom od 132mil. putnika) oko 11.000 zaposlenih. Samo Aerodrom Nikola Tesla ima 1.749 angažovanih i to:
– 650 lica na ne određeno
– 600 lica po ugovoru na određeno vreme
– 480 lica studentska/omladinska zadruga
– 2 lica po ugovoru o delu
– 17 lica na stručnom usavršavanju

D

Dobar deo zaposlenih je uposlen preko ugovora i omladinskih zadruga, šta će biti sa njima?

Odgovori
D

Nista..u crvenoj zgradi nikome od pripravnika nije produzen ugovor..

D

A od ugovoraca?

M

Kome sada vjerovati, Vlaisavljević kaže 15 miliona u roku 5 godina a direktor Vanci 14,74 miliona 2043 godine!?

Odgovori
D

Vinci-ju.

V

Ja bih pre verovao Direktoru Vansija, mada i to sa velikom ogradom.

M

Ja ne bih verovao nijednom ;)

Mada, ako se ostvari i uspe linija za Chile – svi da cutimo. Onda su oni maheri a mi nemamo pojma ;)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Aerodromi Crne Gore vrtoglavo rastu

Putujući: Hvala puno za pohvale. I ja smatram da je diskusija nepotrebno išla u politiku. Broj putnika svakako će rasti. Neka se obistini samo dio planova koje imaju Aerodromi Crne Gora brojka linija, prijevoznika i putnika će značajno porasti. Naravno da je limitirajuć faktor ovo što pišete, ali kad sam zadnjih par puta bio u…

21. Sep 2018.Pogledaj

radovanovic na: Vanaerodromsko sletanje Antonova 2 „STS avijacije“ kod Jagodine

Stajni trap je polomljen sudeci po polozaju aviona a i donja krila su ostecena a posto je u pitanju platno bice tu posla, nekada je Pancevacka Utva radila remont i oplatnjavanje krila na An-2 tako da imaju znanja e sad koliko to kosta neznam ali ako se isplati popravka onda napred dobri su to leteci…

21. Sep 2018.Pogledaj

BB na: [EKSKLUZIVNO] Prve fotografije prinudnog vanaerodromskog sletanja aviona An-2 blizu Jagodine

Nije fino vidjeti udes u avio svijetu ali je fino znati kada posada izađe bez većih problema. svaka čast za prisebnost...

21. Sep 2018.Pogledaj

Send this to a friend