BEG airport status
Viz er otvara novi centar za obuku letačkog i kabinskog osoblja u Budimpšeti do kraja ove godine Izgled novog objekta / Ilustracija: Wizz Air

Viz er otvara novi centar za obuku letačkog i kabinskog osoblja u Budimpšeti do kraja ove godine

Kompanija Viz er najavila je danas da će otvoriti novi centar za obuku letačkog i kabinskog osoblja do kraja 2018. godine.

Kako navode iz te kompanije, u novom objektu će biti smeštena dva najsavremenija Level D simulatora letenja, jedan Flight Traning Device (FTD) i potpuno nov trenažer za hitnu evakuaciju i trenažer za slučajeve požara.

– S obzirom na to da Viz er planira da utrostruči svoju flotu u narednoj deceniji, novi savremeni centar će kompaniji omogućiti da proširi kapacitete za obuku za do 100 članova posade dnevno, s tendencijom porasta na 250 u budućnosti, uz poštovanje najviših standarda. –

Smešten pet minuta od Međunarodnog aerodroma Franc List u Budimpešti, objekat će predstavljati najveći centar za avio-obuku u regionu i jedan od najsavremenijih u centralnoj i istočnoj Evropi, sagrađen po efikasnim i ekološkim standardima i opremljen najnovijim tehnologijama dostupnim na tržištu, kažu iz Viz era i dodaju:

– Dva nova simulatora leta za avione tipa Airbus A320 će isporučiti kompanija CAE, jedan od globalnih lidera u izradi rešenja za obuku u oblasti vazduhoplovstva za tržište civilne avijacije, koji će takođe biti zadužen za nesmetan rad i održavanje trenažera u narednih 10 godina. –

Tim povodom, izvršni potpredsednik i direktor operacija u kompaniji Viz er Diderik Pen rekao je da će do kraja 2018. godine kompanija imati stalno angažovan međunarodni tim od preko 1.000 pilota i 2.000 članova kabinskog osoblja, sa tendencijom da se te brojke utrostruče u narednih deset godina.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Vl

Dobra vest, pametna odluka, samo mnogo kasne sa tim Centrom. Obizroma na flotu odavno su ga trebali otvoriti.

Odgovori
ne

ipak je to low cost kompanija, sto manji troskovi

Vl

Nele,

Skoro sve low Cost kompanije već odavno imaju ovakve centre. Neke i više od jednoga. Najmanji troškovi su kada je sve to objedinjeno i pod direktnom kontrolom.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Branko Србија 6 Хрватска 7 Словенија 1 Црна Гора три од којих се два нуде на продају

08. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Logicno jeste ali je isto tako logicno da se to uradi kada na red dodje neki od vecih remonta. Tehnika napreduje, proizvodjac za dve godine moze da izadje sa D3, pa onda opet sa D4 za nekoliko godina, a mi onda samo da nadogradjujemoo sa jednog na drugi standard svako malo. Pa kad bi onda…

08. Feb 2025.Pogledaj

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj