BEG airport status
LYBE 1906:00 Z VRB°01KT 9999 FEW007 17/14 Q1007 NOSIG=
Grad Jagodina: Očekuje se izgradnja aerodroma na Štipljanskom putu, planiran kapacitet za avione do 80 putnika Izgradnja aerodroma biće na dnevnom redu Skupštine grada u četvrtak. Od lake avijacije do betona za putničke avione? / Foto: Aero-klub Ćuprija

Grad Jagodina: Očekuje se izgradnja aerodroma na Štipljanskom putu, planiran kapacitet za avione do 80 putnika

U Jagodini očekuju izgradnju aerodroma koji će se nalaziti na Štipljanskom putu, a razlog za to je, prema rečima gradskih vlasti, veliki broj stranih investitora, prenosi B92.

Kako pišu, trenutno je registrovano letelište sa sertifikatom za upotrebu od 2010. godine a izgradnja aerodroma biće na dnevnom redu Skupštine grada u četvrtak.

Takođe, određena je lokacija, izvršena promena namene poljoprivrednog zemljišta u građevinsko područje i čeka se odluka Vlade o prenosu prava svojine na grad, navode iz tog medija i dodaju:

– Po projektu vazdušna luka imaće upravnu izgradu, pistu i toranj. Na pistu će moći da sleću avioni do 80 putnika.

Aerodrom će biti izgrađen na Štipljanskom putu, katastarske opštine Vinorač – Voljevče, na mestu sadašnjeg letilišta, udaljenog oko šest kilometara od centra grada. –

Tim povodom, gradske vlasti istakle su da su inostrana ulaganja uticala na izgradnju aerodroma:

– Strana ulaganja su uticala na ubrzan ekonomski, privredni i turistički razvoj grada, što je uslovilo i potrebu za izgranjom aerodroma koji bi, uz izgradnju nove komunalne delatnosti i sadržaja i osavremenjavanje postojećih, doprinelo daljnjem razvoju Jagodine i ovog područja, kao modernog, privrednog, kulturnog, turističkog i administrativnog centra Pomoravskog okruga. –

Kako podseća B92, Jagodina je do 1951. godine imala svoj aerodrom.

Komentari

N

Jedno je imati aerodrom a drugo je uposliti njegove kapacitete. Veliki broj investitora ne znaci veliki broj aviona koji ce tu da slecu. Nis je blizu, Jagodina je mali grad.

Odgovori
b

Lepo je da grad ima aerodrom, ali nepotrebna investicija. Grad koji se nalazi se na 1h od BEG i isto toliko od INI

Odgovori
J

Pogledajte gustinu aerodroma u bilo kojoj drugoj zemlji, balkanskoj, evropskoj, izguglajte američke aerodrome – svi su debelo ispred Srbije po tom parametru. Prema tome, tačno je da Jagodini nešto baš i ne treba betonska pista, ali ona ne treba ni Boru, ni Smederevu pa ih ti gradovi ipak imaju. Niko ne planira da u Bor sleću ATR-ovi, neće ni u Jagodini osim kao neka možda hitna alternativa, ali ako će da betoniraju pistu – izvolte. Ionako je Jagodina videla mnogo luđe i nepotrebnije investicije pa mu ovo dođe kao blesak iskrene racionalnosti. A i ne košta nešto mnogo.

Odgovori
B

Problem aerodroma jeste što nemaju aviona… Ali u Jagodini se baš taj problem rješava :-)

u tekstu piše da će imati pistu za avion 80 putnika, ne piše da će imati i ostalu infrastrukturu. Dakle možda je ovo najava prve faze koja će dugo vremena takva i ostati, što će reći umjerena investicija za poslovne avione. A ovih 80putnika je više marketing…

Onda podržavam, možda to bude i dobro. Naravno sve zavisi i od dimenzionisanja investicije…

N

To da ne kosta mnogo reci onima koji dolaze po 3000 din pomoci.

G

Slažem se sa ovim. Jagodini, naravno, ne treba međunarodni aerodrom. Ali, betonska pista može biti podstrek razvoju sportske, poljoprivredne i privatne avijacije. Ako se ima u vidu da se Aero East preselio u Jagodinu, ovo itekako ima nekog smisla, a ne bi me čudilo ni da je inicijativa došla baš odatle.

Tako da – od svih gluposti koje su napravljene u Jagodini, konačno nešto što ima nekog smisla.

J

@jagodinax

A zašto u Bor ne bi sletao ATR, kao PSO? Koji je drugi efikasan način da se stigne iz Bora u Beograd? U iole sređenijoj zemlji ta linija bi postojala. Verujem da će Kinezi, novi vlasnici RTB-a, već postaviti to pitanje.

Do Jagodine, naravno, ne treba ništa slično, ali, za GA – zašto da ne.

П

Ју240, ето пословне прилике за Вас!!

Само напред!

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Al-41F1 na: [VIDEO] Putin u poseti Kazanju i Ahtubinsku: Do 2028. najavljeno 76 lovaca Su-57 i 100 borbenih helikoptera Mi-28NM

@Mayer Boga pitaj sta se tu stvarno desilo i koji su okviri dogovora. Mozda je pojedinacna cena smanjena, ali ce drzava platiti neki offset, ulagati negde, platiti neke propratne troskove...verovatno je prica za narod posto se dosta ljudi, barem iz prica ovih sto ih ja znam, pocelo buniti na trosenje drzave u ovakvim projektima, dok…

18. May 2019.Pogledaj

Marko na: Er Srbija od sutra počinje sa prodajom karata za PSO linije iz Niša; Prvi letovi od 15. jula

Ne znam zasto nema komentara, ali kritika i dalje stoji. Meni je van pameti da narod koji ima prosecnu platu 400e (medijana je sigurno znacajno ispod 400) subvencionse Er Srbiju, ljude iz dijaspore ili biznismene, odnosno firme koje posluju u Srbiji. Poslovnim ljudima je sve jedno da li ce platiti kartu 60 ili 140e. A…

18. May 2019.Pogledaj

BB na: [VIDEO] Putin u poseti Kazanju i Ahtubinsku: Do 2028. najavljeno 76 lovaca Su-57 i 100 borbenih helikoptera Mi-28NM

Ameri bi bili u prednosti kada bi rusi napadali ameriku avionima, a to se neće desiti. Amerima treba proizvodnja da bi se isplatile dividende vlasnicima fabrika oružja. Ako rusi prihvate tu trku, onda će izgubiti (kao što su već jednom). Osim toga, ako imaš provjerene projekte, u slučaju dugoročnog sukoba, žestoko se podižu kapaciteti proizvodnje…

18. May 2019.Pogledaj

Апок na: [VIDEO] Putin u poseti Kazanju i Ahtubinsku: Do 2028. najavljeno 76 lovaca Su-57 i 100 borbenih helikoptera Mi-28NM

@Mayer Ниси ти добро гледао. Ево ти конкретно- поклопац извлачећих степеница испод кабинског поклопца. А можеш да погледаш и леђа и назубљне панеле на истим. Премази су чудо али нитни нормално да има. Имаш још боље слике из прозводње ЛМа пре бојења ту се тек види.

18. May 2019.Pogledaj

Štrumfgoda na: [REPORTAŽA] Prikaz sposobnosti Vojske Srbije i Ministarstva unutrašnjih poslova „Odbrana slobode“

Ne želim se svađati s vama oko broja hrvatskih tenkova, no nije baš tako kako pišete. 48+24 je "modernizirano" (pod navodnicima, jer nije to ništa posebno) na standard M84A4, a godišnje 4-10 tenkova prođe redovitu reviziju. Ima ih još 30-ak koji su ostali na starom standardu i stoje konzervirani, plus jedan dio za kanibalizaciju dijelova.…

18. May 2019.Pogledaj

Send this to a friend