BEG airport status
„Nikola Tesla“ prešao na letnji red letenja; U primeni do 27. oktobra ove godine U redovnom putničkom saobraćaju planirano da 32 avio-kompanije saobraćaju prema 69 aerodroma / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“ prešao na letnji red letenja; U primeni do 27. oktobra ove godine

Letnji red letenja na Aerodromu Nikola Tesla stupio je na snagu 25. marta i primenjivaće se do 27. oktobra ove godine, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, u redovnom putničkom saobraćaju planirano je da 32 avio-kompanije saobraćaju prema 69 aerodroma u 38 država u Evropi, Sjedinjenim Američkim Državama, Severnoj Africi, Bliskom i Dalekom Istoku.

Takođe, letnja sezona će već na početku biti unapređena letovima nacionalne avio-kompanije za Hamburg i Sankt Peterburg, pri čemu će i Vueling Airlines letove za Barselonu obavljati od početka te sezone, kažu sa „Tesle“ i dodaju da su najznačajnije novine u redu letenja kompanije Er Srbija tokom letnje sezone brojna povećanja broja nedeljnih letova:

– Broj letova za Bukurešt biće uvećan za 4 nedeljna leta, za Cirih za 3 nedeljna leta, za Prag i Zagreb za 2 nedeljna leta, a za po 1 će biti uvećan broj nedeljnih letova za Atinu, Banjaluku, Brisel, Milano, Njujork, Sankt Peterburg, Štutgart i Tiranu. Takođe, 11. maja biće nastavljeni sezonski letovi za Split, 14. maja za Dubrovnik, a 11. juna za Pulu.

I brojne inostrane avio-kompanije takođe predviđaju povećanja broja nedeljnih letova u špicu sezone. Poljski LOT povećaće broj nedeljnih letova uz Beograda za 4, Etihad Airways, flydubai, koji će saobraćati najnovim avionom Boeing 737Max8 i Transavia za 3, Vueling Airlines za 2, dok će za po 1 broj nedeljnih letova uvećati avio-kompanije Belavia, Israir, Air Cairo i Wizz Airza Memingen, Maltu i Bazel. –

Hainan će od početka ovogodišnje letnje sezone saobraćati na liniji Peking-Prag-Beograd / Foto: Hainan

Za razliku od prošle godine, avio-kompanija Hainan će od početka ovogodišnje letnje sezone saobraćati na liniji Peking-Prag-Beograd, dok će ponuda direktnih letova za Teheran, koji su počeli 10. marta, a koja je u međuvremenu proširena, biće dodatno uvećana od 6. aprila, kada će i treća iranska avio-kompanija započeti letove iz Beograda.

– U redovnom avio-saobraćaju, easyJet će od 31. jula započeti letove za Bazel, a od 10. avgusta i za Berlin, dok će avio-kompanija Croatia Airlines 12. maja započeti sezonske letove za Split, Ellinair 6. juna za Iraklion, a Eurowings 26. jula za Štutgart.

Tokom letnje sezone očekuje se uobičajeno veliki broj letova prema turističkim odredištima u Sredozemlju (Grčka, Italija, Turska, Španija, Egipat, Tunis). – objašnjavaju sa beogradskog aerodroma.

Prema njigovim rečima, tokom celokupne sezone avio-kompanija Aegean Airlines će saobraćati većim avionom, čime će za oko 40% povećati ponudu sedišta iz Beograda, Qatar Airways će za 36% uvećati ponudu sedišta, dok će kompanija Turkish Airlines za najmanje 15% povećati ponudu sedišta iz Beograda.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Dj

Woooow, kakvo vruće leto za BEG!

Odgovori
Mi

@Djape, pišete i to je dobro, nego jeste li sarkastični i kakav je odnos ove ljetnje sezone i prošlogodišnje u broju letova AIR SEBIA i aerodroma ukupno?

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Ciklon na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Ovo što ću sada da napišem nema veze sa ovom temom. Velika Tragedija koja je pogodila Severnu Makedoniju i spremnost R. Srbije da brzo reaguje i pomogne pokazala da je odluka o kupovini novih transportnih aviona opravdana i da baš zbog potencijalno velikih tragedija Srbija treba da pojača svoju flotu upravo sa avionima iz predhodnog…

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran Vukosavljević na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Grubo...radi se o naglom pokretu antene nišanskog radara "u stranu i na dole (prema zemlji)" ,a zatim isključenje zračenja nišanskog radara. Ukoliko je ovo urađeno "na vreme", postoje dobre šanse da će protivradarska raketa promašiti cilj, čak i ako je već blizu. Nekada je dovoljno i samo isključiti zračenje, ali ako je protivradarska raketa nešto…

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran Vukosavljević na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Lepo je objašnjeno u tekstu. Radar sa zemlje je ranije prestao da prati cilj, jer je na njega ispaljena protivradarska raketa. Tada je raketa izgubila cilj i nastavila svoj let balističkom putanjom i proletela pored avio-cisterni. Raketa se navodi uz pomoć radara sa zemlje, tako što se radarski snop reflektuje od cilja i prima na…

17. Mar 2025.Pogledaj

Batric Vukicevic na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li se poklapaju datumi ili cak vremenska minutaza lansiranja KUB-a, sa vremenom uocenim iz tankera? Na osnovu ovoga se sa sigurnoscu moze reci o kojoj se varijanti radi. Pozdrav

17. Mar 2025.Pogledaj

Vlado na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

I da jesmo ne znaci da smo iste pogodili i oborili. Rezultat nazalost ne menja.

17. Mar 2025.Pogledaj